۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین تخلف ۴۰ میلیاردی در راه و شهرسازی و غرق شدن ۶ نفر طی ۳ ماه ابتدایی سال
کد خبر: ۲۵۳۹۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۱۰ ساعت: ۱۰:۱۲ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌‌ای که گذشت؛

تخلف ۴۰ میلیاردی در راه و شهرسازی و غرق شدن ۶ نفر طی ۳ ماه ابتدایی سال

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

تخلف ۴۰ میلیاردی در راه و شهرسازی و غرق شدن ۶ نفر طی ۳ ماه ابتدایی سال
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ گنجینه صبح قزوین ، مجموعه‌ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌شود.


با کلیک بر روی تیتر اخبار می‌توانید خبر کامل را مطالعه کنید

هیچ دستگاهی حق قطع خدمات به واحدهای تولیدی را ندارد
استاندار قزوین گفت: هیچ دستگاه اجرایی و خدمات رسان در سطح استان بدون هماهنگی با استانداری حق قطع خدمات به واحدهای تولیدی و همچنین شهروندان را ندارد.


نمایش آمیختگی حق و باطل در سریالی به نام "نفس"
فیلم نفس خوب می داند که تفکرات منافق گونه همچنان در کشور نفس می‌کشد و به همین دلیل از ابتدای کار مبنا را به روشنگری آنها گذاشته است و به صورت روشن به مواضع منافقین حمله ور می‌شود.


آماده شدن 347 کلاس برای اسکان تابستانی فرهنگیان در قزوین
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین از آماده شدن 347 کلاس برای اسکان فرهنگیان در فصل تابستان در قزوین خبر داد.


کشف بیش از 9 کیلوگرم حشیش و دستگیری یک سوداگر مرگ
رئیس پليس مبارزه با موادمخدر استان قزوين از کشف 9 کیلو و 600 گرم موادمخدر از نوع حشیش با دستگيري یک سوداگر مرگ در اين استان خبر داد.


افزایش 20 درصدی ورودی پرونده‌ها در محمدیه نگران کننده است
رییس دادگستری استان قزوین بیان کرد: متاسفانه در شهر محمدیه با یک موضوع غیرمنتظره منفی مواجه هستیم طی سال‌های 92 تا 93 و 94 شاهد افزایش 35 درصدی پرونده‌های ورودی به دادگاه‌ها بودیم و این موضوع در سال 95 به میزان 20 درصد رسید.


جسد زن آبیکی در سد زیاران کشف شد
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک گفت: جسد زن ۳۸ ساله آبیکی در سد زیاران پس از یک هفته جستجو صبح امروز(پنج شنبه) کشف شد.


خواب آلودگی از عوامل مهم در حوادث رانندگی/ 21 دوربین تخلفات را ثبت می‌کنند
رییس پلیس راه استان قزوین با اشاره به اینکه خواب آلودگی از عوامل مهم در حوادث رانندگی است، بیان کرد: 21 سامانه دوربین سرعت سنج به صورت ثابت در استان وجود دارد و ثبت تخلف به صورت لحظه‌ای صورت می‌گیرد.


تسهیل، انتقال و معافیت 154 سرباز تحت حمایت امداد
معاون سلامت خانواده کمیته امداد قزوین بیان کرد: تعداد 154 نفر از فرزندان مددجوی تحت حمایت کمیته امداد که واجد شرایط بودند، براساس قوانین نظام وظیفه از خدمات معرفی برای کاهش تعرفه کارت معافیت بهره مند شدند.


بازداشت 2 نفر از پرسنل این اداره کل/۴۰ میلیارد تومان میزان تخلف صورت گرفته است
مدیرکل راه و شهرسازی قزوین از بازداشت 2 نفر از پرسنل این اداره کل خبر داد و گفت: اتهامات مطروحه در مرحله تحقیقات بوده و در دادسرای عمومی و انقلاب قزوین در حال رسیدگی به آن است.


دستگاه قضا با پرونده زمین‌خواری در قزوین برخورد جدی کند/ نوکران بی‌مزد آرمان‌های انقلاب را به آمریکا نفروشند
امام جمعه موقت قزوین با بیان اینکه دستگاه قضا با پرونده زمین‌خواری در استان باید با صلابت برخورد کند، گفت: پرونده مسکن که به تازگی در دست دستگاه قضا قرار گرفته، مسؤولان قضایی باید پیگیری‌های لازم را در این خصوص انجام دهند.


در حلبچه شیمیایی شدم/ جانبازان شیمیایی مجبور به فروش خانه خودمی‌شوند
جانباز شیمیایی گفت: مظلوم‌ترین جانبازان، جانبازان اعصاب و روان و شیمیایی هستند زیرا در ظاهر، سالم به نظر می‌آیند و کسی تصور نمی‌کند که آنها جانباز باشند در حالیکه نه تنها خودِ این افراد، بلکه خانواده آنها نیز متحمل رنج بسیاری هستند.


ساخت 85 خانه عالم در استان/ خلاقیتی در برگزاری نمایشگاه قرآن صورت نگرفت
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین بیان کرد: خانه‌های عالم با هدف رفع نیاز افرادی که در مناطق دور افتاده و فاقد روحانی زندگی می‌کنند، ایجاد شدند و اکنون حدود 85 خانه عالم در استان ساخته شده است.


بيشترين جريان ترافيكي تعطیلات عیدفطر در محور قزوین به آبیک ثبت شد
مديركل راهداری وحمل و نقل جاده ای قزوين بیان کرد: در تعطيلات عيد فطر سال جاري ، بيشترين نرخ اين جريان ترافيكي مربوط به آزاد راه آبیک-قزوین با نرخ جريان تردد 3 هزار و 544 وسيله نقليه در ساعت بوده است.


جمع‌آوری زکات فطریه در 495 پایگاه بهزیستی قزوین
مدیرکل بهزیستی استان قزوین از جمع‌آوری زکات فطریه در 495 پایگاه بهزیستی خبر داد و گفت: 174 مددجو، پشت نوبت دریافت خدمات بهزیستی و حدود 5 هزار مددجوی در شرایط خاص نیز نیازمند دریافت کمک خیرین استان هستند.


فوت جوان 22 ساله در کانال مهرگان/ 6 نفر طی سه ماه ابتدایی سال غرق شدند
رییس فوریت‌های پزشکی قزوین با اشاره به فوت جوان 22 ساله در کانال مادر مهرگان، بیان کرد: طی سه ماه ابتدایی سال 6 مورد بود که سه مورد آنها منجر به فوت شد.


عید فطر به معنای بازگشت به اصالت‌هاست/ امروز با شدت تحریم‌ها بدعهدی دشمن به ساده‌لوحان نیز مشخص شد
امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز عید فطر بیان کرد: امروز با کثرت و شدت تحریم‌ها بر علیه کشور، بیش از هر زمان دیگر بدعهدی دشمنان حتی برای ساده‌لوحان نیز مشخص شده تا ثابت شود به قول دشمنان نمی‌توان دل بست؛ بلکه باید در مقابل آنها قوی و قدرتمند ظاهر شد.


مظلوم نمایی منافقین توسط امنیتی‌های دهه۶۰/ منافقین ۱۰۰۰برابر داعش به ایران آسیب زدند
کوشکی گفت: بخش زیادی از مظلوم نمایی سازمان منافقین در داخل کشور توسط رسانه‌هایی انجام شد که مدیرانشان امنیتی‌ترین افراد این مملکت بودند.


جهت حرکت خودروها در خیابان خیام تغییر کرد
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: جهت حرکت در خیابان خیام از چهارراه عدل به سمت خیابان بوعلی تغییر یافت.


بیش از ۷۰درصد واحدهای تولیدی با مشکل تسهیلات مواجه هستند
معاون اقتصادی استاندار قزوین بیان کرد: طبق بررسی‌ها، بیش از ۷۰ درصد واحدهای تولیدی با مشکل تسهیلات سرمایه در گردش مواجه هستند.


"حقوق بشر"؛ شعاری پوشالی/ 17هزار شهید ترور، سندی محکم علیه مدعیان حقوق شهروندی است
کشتار بیرحمانه مردم مظلوم در سراسر دنیا و چشم پوشی‌ سازمان‌های مکلف نشان می‌دهد که حمایت از حقوق بشر شعاری پوشالی برای تامین منافع افراد خاصی است.


42 شهید و 546 جانباز در قزوین قربانی سلاح‌های شیمیایی هستند
مدیرکل بنیاد استان بیان کرد: طی حملات سلاح‌های شیمیایی عراق به ایران در طول جنگ تحمیلی، 546 جانباز و 42 شهید استان قزوین قربانی این سلاح‌های مرگبار و وحشتناک هستند.


ساختمان دادگستری شهر محمدیه به بهره برداری رسید
ساختمان دادگستری در بنایی به مساحت 2 هزار مترمربع و در 3 طبقه ساخته شده است که این مرکز با حضور استاندار و مسئولان قضایی افتتاح شد.


مرکز "مهر خانواده" در قزوین افتتاح شد
نخستین مرکز "مهر خانواده" ویژه کودکان در معرض آسیب، با حضور مسئولین استانی در قزوین افتتاح شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان