۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین دستگاه قضا با پرونده زمین‌خواری در قزوین برخورد جدی کند/ نوکران بی‌مزد آرمان‌های انقلاب را به آمریکا نفروشند
کد خبر: ۲۵۳۸۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۹ ساعت: ۱۵:۲۸ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت قزوین:

دستگاه قضا با پرونده زمین‌خواری در قزوین برخورد جدی کند/ نوکران بی‌مزد آرمان‌های انقلاب را به آمریکا نفروشند

امام جمعه موقت قزوین با بیان اینکه دستگاه قضا با پرونده زمین‌خواری در استان باید با صلابت برخورد کند، گفت: پرونده مسکن که به تازگی در دست دستگاه قضا قرار گرفته، مسؤولان قضایی باید پیگیری‌های لازم را در این خصوص انجام دهند.

 دستگاه قضا با پرونده زمین‌خواری در قزوین برخورد جدی کند/ نوکران بی‌مزد آرمان‌های انقلاب را به آمریکا نفروشند
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، حجت‌الاسلام علی قابل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر قزوین که در مسجدالنبی(ص) برگزار شد، ضمن اشاره به تقوای الهی اظهار داشت: تقوا به عنوان گنجی به مؤمنان عنایت شده و یک استواری روح است که در مقابل خواهش‌ها نباید تسلیم آن شد و باید در مقابل هوا و هوس ایستادگی کرد.
وی افزود: تعصبات کور در دوران جاهلیت مانع شد تا بسم‌الله نوشته شود و کلمه رسول‌الله را خط زنند که در این میان گفتند این معاهده‌ای بین رسول خدا(ص) و مشرکان است.
امام جمعه موقت قزوین گفت: خداوند آرامش قلبی را در مقابل تعصب جاهلی به مؤمنان عنایت کرد و امروز هم این آرامش در کشور حاکم است.
قابل با اشاره آرامش قلوب و تقوا اضافه کرد: مؤمنان محق به تقوا هستند و روح قوی می‌تواند جلوی ناراحتی‌های فاسد را بگیرد.
وی مطرح کرد: تلاش انبیا و اولیا این بوده که به وسیله تقوا عبد خداوند شویم و در این زمینه منافقان و مشرکان باید تقوا را سرلوحه خود قرار داده و به سمت خدا و صراط مستقیم حرکت کنند.
امام جمعه موقت قزوین آمار جرم و جنایت در دنیای امروز را بسیار دانست و افزود: انبیا و صلحا برای آسایش مردم آمده‌ بودند که می‌طلبد بندگان خداوند در مسیر آنان گام برداشته و از یاد خدا غافل نشوند.

قابل با اشاره به مناسبت‌های هفته گذشته عنوان کرد: روز جهانی قدس مردم شهیدپرور در بیش از 100 نقطه راهپیمایی کردند و به ندای امام و رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.
وی ادامه داد: مناسبت دیگر هفته قوه قضاییه بود که فاجعه بزرگی در دفتر حزب جمهوری رخ داد و شهید بهشتی و یارانش شهید شدند که به تعبیر امام راحل همه آن‌ها از ابرار بودند.
امام جمعه موقت قزوین اضافه کرد: به گفته امام راحل، آیت‌الله بهشتی به تنهایی خود یک ملت بود و در فاجعه ترور هفتم تیر ماه سال 60، 20 عضو فعال دولت که شهید بهشتی آن‌ها را تعلیم می‌دادند، به شهادت رسیدند.
قابل خاطرنشان کرد: حادثه سوءقصد به جان مقام معظم رهبری که در ششم تیر ماه سال 1360 رخ داد، از جنایاتی بود که توسط منافقان صورت گرفت و جای آن‌ها در انتخابات امسال به جای شهدا و ذخایر انقلاب عوض شد و مردم فریب این جمله را خوردند.
وی بیان کرد: ایادی و نوکران بی‌مزد فراوان هستند تا به شایعات دامن بزنند و این منافقان از لیست سیاه درآمده و منافق نیستند؛ آن‌ها اطلاعات مربوط به جریان هسته‌ای را به دشمن دادند و اَسرار نظام را به دشمن داده و اکنون هم تلاش می‌کنند آرمان‌های امام و رهبری را زیر سؤال ببرند.
امام جمعه موقت قزوین افزود: در حال حاضر آمریکایی‌ها از منافقان حمایت می‌کنند و درصدد هستند به اهداف شوم خود دست یابند.
قابل گفت: تمام فسادها، جنایت‌ها، ترورها و قتل و عام‌ها به دست آمریکای جنایتکار و تروریست صورت می‌گیرد و این خباثت‌ها در منطقه و دیگر کشورهای اسلامی کاملاً ملموس است.
وی خاطرنشان کرد: امروز رژیم وهابی و آل‌سعود بر مردم منطقه سایه شومی انداخته‌اند که سرکرده آن‌ها آمریکای هیولا و جنایتکار بوده که دست به جنایت‌های بسیار و تخریب قبور ائمه بقیع کرده است.
امام جمعه قزوین عنوان کرد: سنای آمریکا با کشور عربستان ناتوی عربی علیه ایران اسلامی به راه انداخته‌ و ایران را در دایره تحریم‌ها قرار داده‌اند و در این خصوص می‌گویند که ایران عقرب است که باید تحریم‌ها را علیه آن گسترش داد.
قابل یادآور شد: کشتار مردم مظلوم فلسطین، مردم یمن، ترور شخصیت‌ها، دانشمندان هسته‌ای در ایران و کشورهای اسلامی و ترور شهدای محراب بود که توسط آمریکا و دست‌نشانده آنان صورت گرفت و امروز هم دست به جنایت‌های فجیعی می‌زنند.
وی در ادامه از دستگاه قضای در استان قزوین خواستار شد تا به پرونده‌های افرادی که به مردم دهن‌کجی کرده و آنان را مورد اذیت و آزار قرار می‌دهند، رسیدگی کنند.
امام جمعه موقت قزوین اضافه کرد: دستگاه قضا و وکلا باید با صلابت، قاطعیت و با عدالتی همچون عدالت امیرالمؤمنین(ع) پای کار آمده و مشکلات مردم را برطرف کنند و به آنان خدمات شایانی ارائه دهند تا ریشه ظلم از جامعه زدوده شده و امنیت و آرامش جایگزین آن شود.
قابل با بیان اینکه دستگاه قضا با پرونده زمین‌خواری در استان قزوین باید با صلابت برخورد کند، ادامه داد: پرونده مسکن که به تازگی در دست دستگاه قضا قرار گرفته، مسؤولان قضایی استان باید با قاطعیت با آن برخورد کرده و پیگیری‌های لازم را در این خصوص انجام دهند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان