۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین عید فطر به معنای بازگشت به اصالت‌هاست/ امروز با شدت تحریم‌ها بدعهدی دشمن به ساده‌لوحان نیز مشخص شد
کد خبر: ۲۵۳۲۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۵ ساعت: ۸:۵۷ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

عید فطر به معنای بازگشت به اصالت‌هاست/ امروز با شدت تحریم‌ها بدعهدی دشمن به ساده‌لوحان نیز مشخص شد

امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز عید فطر بیان کرد: امروز با کثرت و شدت تحریم‌ها بر علیه کشور، بیش از هر زمان دیگر بدعهدی دشمنان حتی برای ساده‌لوحان نیز مشخص شده تا ثابت شود به قول دشمنان نمی‌توان دل بست؛ بلکه باید در مقابل آنها قوی و قدرتمند ظاهر شد.

عید فطر به معنای بازگشت به اصالت‌هاست/ امروز با شدت تحریم‌ها بدعهدی دشمن به ساده‌لوحان نیز مشخص شد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین صبح امروز(دوشنبه) در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در مسجدالنبی(ص) قزوین با تبریک این عید باشکوه به روزه‌داران و نمازگزاران، اظهار کرد: عیدفطر به معنای بازگشت به اصالت‌ها و فطرت پاک و معصومی است که خداوند در وجود انسان‌ها قرار داده است.
وی افزود: ماه رمضان را در حالی شروع کردیم که گناهان به روح ما آسیب رسانده و از خدا دور کرده بود؛ اما در اثر خودسازی، قرآن، دعا و عبادت و صله رحم و عمل به دستورات الهی، بدی‌ها و تیرگی‌ها از دل زدوده شد.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: از سال گذشته تاکنون شاهد اتفاقات خوبی بودیم که جا دارد شاکر نعمتهای خدا باشیم زیرا سال گذشته بخش زیادی از کشور عراق در اشغال داعشیان آمریکایی انگلیسی بود اما اکنون بخش زیادی از آن آزاد شده است و بسیاری از شهرهای سوریه که امروز آزاد شده در اسارت داعش و همراهانش بود همچنین امروز بیش از گذشته یاس و ناامیدی بر رژیم منحوس صهیونیستی مستولی شده است.

وی ادامه داد: امسال شاهد اقتدار موشکی سپاه پاسداران قدرتمند جمهوری اسلامی بودیم که مواضع دشمنان را در آن سوی مرزها نشانه گرفته و مورد اصابت قرار داد و تجهیزات و نفرات دشمنان را نابود کرد به طوریکه از زمان شلیک موشکلی ایران که حاکی از اقتدار امروز کشور می‌باشد، شرایط رژیم صهیونیستی متغیر شده است.

عابدینی عنوان کرد: امروز با کثرت و شدت تحریم‌ها بر علیه کشور بیش از هر زمان دیگر بدعهدی دشمنان حتی برای ساده‌لوحان نیز مشخص شده است تا ثابت شود با گرگ نمی‌توان معامله کرد و به قول دشمنان نمی‌توان دل بست بلکه باید در مقابل آنها قوی و قدرتمند باشیم و با آنها متناسب با ادبیات گفتاری خودشان صحبت کرد.

وی تصریح کرد: از خدا می‌خواهیم که بصیرت لازم را در میان آحاد جامعه روز به روز بیشتر کند تا دوستان و دشمنان را شناخته و به وظیفه ایمانی خود عمل کنیم.

این مسئول در بخش دیگر سخنان خود عنوان کرد: مبارک رمضان، دانشگاه معنویت و خودسازی و تغییر اساسی و درونی در انسان است و خداوند در این ماه زمینه‌ای را فراهم می‌کند که خوبی‌ها در وجود انسان‌ها ریشه‌دارتر شوند.

عابدینی عنوان کرد: ماه رمضان، ماه بارش رحمت الهی است و همانطور که باران به طبیعت حیات می‌بخشد ماه مبارک رمضان نیز که ماه نزول آیات الهی است، موجب حیات دل و روح انسان می‌شود که امیدواریم از بارش رحمت الهی در این ماه، در تمام طول سال بهره‌مند شویم.

وی در پایان گفت: عده‌ای حاشیه سازی کرده و ماجرایی را درست می‌کنند و عده‌ای دیگر بر روی آن مانور می‌دهند و حاشیه پردازی می‌کنند که امیدواریم دولتمردادن با پرهیز از حاشیه‌ها، همه همت خود را برای رفع گرفتاری‌های مردم به کار بگیرند.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان