۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین هیچ دستگاهی حق قطع خدمات به واحدهای تولیدی را ندارد
کد خبر: ۲۵۳۱۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۴ ساعت: ۱۱:۴۹ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

هیچ دستگاهی حق قطع خدمات به واحدهای تولیدی را ندارد

استاندار قزوین گفت: هیچ دستگاه اجرایی و خدمات رسان در سطح استان بدون هماهنگی با استانداری حق قطع خدمات به واحدهای تولیدی و همچنین شهروندان را ندارد.

هیچ دستگاهی حق قطع خدمات به واحدهای تولیدی را ندارد
به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین ؛ فریدون همتی استاندار قزوین شب گذشته(شنبه) در نشست شورای هماهنگی بانک‌های استان قزوین افزود: دستگاه‌های خدمات رسان قبل از هر اقدامی باید علت قطع خدمات را به معاونت اقتصادی گزارش داده و پس از آن دستورهای لازم صادر می‌شود در غیر این صورت با مدیران خاطی به شدت برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به تعداد واحدهای تعطیل شده در استان، افزود: از 100 واحد تولیدی سال گذشته تعدادی دوباره راه اندازی شدند؛ اما حدود 60 واحد باقی مانده با تغییر ماشین آلات خود و اراده صاحبان آنها می‌توانند وارد عرصه دوباره تولید شوند.

این مسئول ادامه داد: از سوی دیگر باید تمرکز خود را بر روی واحدهای نیمه تعطیل بیشتر معطوف کنیم؛ چرا که این واحدها می‌توانند تولید و اشتغال قابل توجهی به همراه داشته باشند.

به گفته وی، باید برای واحدهای تولیدی نیمه تمامی که از پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد برخوردار بوده و متقاضی سرمایه ثابت هستند؛ نیز جلسه ای با حضور بانک‌ها و صاحبان آن واحدها در استانداری برگزار شود تا در صورت نیاز از کمک‌های بانکی بهره مند شوند.

استاندار قزوین اذعان کرد: واحدهای تولیدی که کمتر از 60 درصد فیزیکی پیشرفت دارند نیز باید شناسایی شده و با صاحبان آن وارد مذاکره شود، تا آنها پله پله خود را به مرز 60 درصد پیشرفت رسانده تا مورد حمایت بانک‌ها قرار گیرند.

وی در خصوص پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد و ایثارگران استان نیز گفت: تمامی پرونده‌های حوزه مددجویان کمیته امداد به خصوص در بانک ملی باید تا هفته آینده به صفر برسد و اعتبارات لازم برای آن تامین شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان