۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین افزایش ۴۰درصدی قیمت نان و بافت فرش کتیبه اذن دخول حرم سیدالشهدا توسط قزوینی‌ها
کد خبر: ۳۳۹۶۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ساعت: ۱۲:۵۶ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار قزوین در هفته‌‌ای که گذشت؛

افزایش ۴۰درصدی قیمت نان و بافت فرش کتیبه اذن دخول حرم سیدالشهدا توسط قزوینی‌ها

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

افزایش ۴۰درصدی قیمت نان و بافت فرش کتیبه اذن دخول حرم سیدالشهدا توسط قزوینی‌ها

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

انتقام اصلی «برچیدن بساط صهیونیست‌ها» و «بیرون راندن امریکایی‌هاست»/ کسی حق جسارت به سپاه را ندارد/ اقدام راننده تاکسی قزوینی در اختصاص درآمدش به سیل‌زدگان شایسته تقدیر است

امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: انتقام اصلی «برچیدن بساط صهیونیست‌ها» و «بیرون راندن امریکایی‌ها» از تمام منطقه است.

بارش برف و باران و وقوع کولاک در قزوین/ هشدارها را جدی بگیرید

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین از بارش برف و باران و وقوع کولاک در قزوین خبر داد.

قزوین؛ بهشتی برای سرمایه‌گذاران است/ روند حرکت استان به سمت حمایت و تسهیل‌گری تولید است

استاندار قزوین گفت: ما نسبت به وجود سرمایه گذار در استان نگرانی نداریم، زیرا قزوین بهشتی برای سرمایه گذاران بوده و هیچ استانی از چنین شرایط خاصی برخوردار نیست.

وجود ۱۵ تا ۳۰ هزار میلیارد فرار مالیاتی در کشور/تولید سالانه ۱۸ میلیون تُن مواد غذایی دورریز باید مدیریت شود

مشاور عالی وزیر کشور گفت: اگر جلوی ۱۵ تا ۳۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی گرفته شود و این امور برای موارد ملی صرف شود می‌توان بدون کسری بودجه کشور را اداره کنیم.

۷۰ درصد آلودگی هوای قزوین ناشی از تردد وسایل نقلیه است

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در شهر قزوین ۷۰ درصد آلودگی هوا ناشی از تردد وسایل نقلیه است.

نرخ جدید نان یارانه‌ای در قزوین اعلام شد/ افزایش ۲۵ تا ۴۰ درصدی قیمت نان

نایب رئیس اتحادیه نانوایان استان با اشاره به میزان افزایش قیمت نان در قزوین گفت: در مجموع قیمت انواع نان یارانه‌ای در قزوین بین ۲۵ تا ۴۰ درصد افزایش پیدا کرد.

بانک اطلاعاتی نخبگان بسیجی در قزوین تشکیل شد/ ظرفیت دانشجویی استان می‌تواند پاسخگوی مشکلات اقتصادی باشد

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه استان قزوین گفت: بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان قزوین در سال جاری موفق به تشکیل بانک اطلاعاتی نخبگان به منظور سازماندهی مخترعین و مبتکرین بسیجی شده‌است.

تضعیف سپاه و نیروهای مسلح آرزویی است که دشمن به گور می‌برد/ "حاج قاسم"؛ نمونه بارز و کامل یک مدافع اسلام بود

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی گفت: خطای یک نفر به سیستم کارنامه جهادی چهل ساله‌ی نیروهای مسلح و سپاه خدشه‌ای وارد نمی‌کند و تضعیف سپاه و ارتش آرزویی است که دشمن به گور می‌برد.

نمایندگان فعلی دچار فروپاشی فکری به ویژه در حوزه مالی شده‌اند/ مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور به‌علت وجود مجلس ضعیف است

دبیر ائتلاف بزرگ پیروان ولایت قزوین گفت: وضعیت مجلس و ردصلاحیت‌ها نشان می‌دهد که نمایندگان ما دچار فروپاشی فکری و اخلاقی به ویژه در حوزه مالی شده‌اند؛ لذا ضرورت دارد تا حضور پررنگی در انتخابات و انتخاب درستی را داشته باشیم.

زندگینامه مرحوم "دکتر احسان اشراقی" چهره ماندگار تاريخ ايران

دکتر احسان اشراقی، عضو پیوسته فرهنگستان علوم و از اساتید تاریخ دانشگاه تهران ۲۴ دی ماه سال جاری درسن ۹۱ سالگی درگذشت.

یکی از مدیران سابق اداره کل انتقال خون استان قزوین بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از بازداشت یکی از مدیران سابق اداره کل انتقال خون استان قزوین به دلیل برخی تخلفات مالی خبر داد.

بافت فرش کتیبه اذن دخول حرم سیدالشهدا توسط بانوان قزوینی/ مجموعه عتبات قزوین حائز رتبه برتر شد

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین از بافت فرش کتیبه ابریشمی اذن دخول حرم امام حسین(ع) توسط بانوان قزوینی خبر داد.

اهدای خون زنان در قزوین کمتر از ۱۰درصد است/ ارسال پلاسمای مازاد برای تولید دارو به کشورهای اروپایی

مدیرکل انتقال خون استا ن گفت : پلاسمای مازاد در فرآورده‌های خون برای تولید داروهای مورد نیاز به کشورهای دیگر ارسال می‌شود و سپس داروهای تولید شده به کشور بازمی‌گردد که این مسئله می‌تواند باعث تولید ارز در کشور شود.

تشکیل ۱۵۵گشت مشترک برای نظارت در قزوین/ قیمت پیاز ۴۱درصد افزایش یافته است

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: ۲۶هزار و ۳۹۴واحد صنفی بازرسی و ۱۵۵گشت مشترک با همکاری تعزیرات حکومتی، سازمان استاندارد، علوم پزشکی و دامپزشکی انجام شده است.

شهر بافرهنگ مینودری میزبان دی‌جی زنانه در مجالس مختلط!/ در دل شهر چه می‌گذرد؟!

اگر اهل گشت و گذار در شبکه‌های مجازی به خصوص اینستاگرام باشید حتما در صفحه‌ی جستجوی خود با کلیپ‌های دختران جوان دهه‌ی هفتادی که علاوه بر اجرای موسیقی، دستی هم بر خوانندگی دارند روبرو شده‌اید.

انقلاب ما در عرصه‌های مختلف نیازمند مجاهدت و کار جهادی است

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: انقلاب ما در عرصه‌های مختلف نیاز به مجاهدت دارد که این جهاد می‌تواند در جبهه‌ها یا عرصه‌های خدمت و جهاد در کشور باشد.

لازمه‌ی عملیاتی‌کردن بیانیه‌ "گام دوم" آسیب‌شناسی و شناخت گذشته ‌است/ اگر میدان عمل خالی بماند چتر سلطه‌ی دشمن کشور را فرا می‌گیرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین گفت: لازمه‌ی عملیاتی کردن بیانیه‌ی گام دوم انقلاب اسلامی در درجه‌ی اول نقد، آسیب‌شناسی و شناخت گذشته ‌است که باعث حرکت ما به سوی آینده‌ می‌شود.

فعالیت ۸۰۰ جهادگر قزوینی در مناطق سیل‌زده لرستان

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین با اشاره به فعالیت ۸۰۰ نیروی جهادی از قزوین در مناطق سیل زده گفت: ۴۵۰ واحد مسکونی در شهرستان‌های لرستان به دست بسیجیان و جهادگران استان قزوین بازسازی و احداث شد.

برگزاری سوگواره یاس نبوی در ۷۵ امامزاده و بقعه متبرکه قزوین

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین از برگزاری سوگواره یاس نبوی در ۷۵ امامزاده و بقعه متبرکه سطح استان خبر داد.

صنعت ماهی قزل‌آلا در چنبره "بیوتروریسم"/ وعده اصلاح نژادی که ۱۵ سال است به آمالی برای تولیدکنندگان تبدیل شده!

اصلاح نژاد ماهی قزل آلا پروژه‌ای زمانبر و هزینه‌بر است که باید از همان سال ۸۳ صورت می‌گرفت که این اتفاق هنوز به آمالی برای تولیدکنندگان تبدیل شده است و هنوز قدم موثری برای زدودن این سلاح میکروبی از حوزه شیلات کشور صورت نگرفته است.

چرا به اتباع خارجی شناسنامه ایرانی تعلق نمی‌گیرد؟/ چگونگی رفع مشکل ثبت کدملی

اخیرا یکی از اتباع خارجی که جزو شهروندان استان قزوین است درخصوص مشکل دریافت شناسنامه‌ برای اتباع و مشکلات بیمه‌ی این قشر تماسی با پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین داشت و درخواست پیگیری و انعکاس مشکلات اتباع خارجی را مطرح کرد.

خبرنگاران صبح قزوین حائز رتبه‌های برتر در جشنواره ابوذر شدند

خبرنگاران صبح قزوین در مرحله استانی چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قزوین حائز رتبه‌های برتر شدند.

افزایش ۳۰ درصدی قیمت نان آزاد در قزوین/ نرخ جدید نان‌های دولتی بزودی اعمال می‌شود

از صبح شنبه شاهد افزایش ۳۰ درصدی نرخ نان در نانوایی‌های آزاد بودیم و شنیده‌ها حاکی از این است که نرخ‌های جدید از روز سه شنبه در نانوایی‌های دولتی نیز اعمال می‌شود.

افزایش قیمت‌ها در بازار قزوین ادامه دارد/ پیاز هم گران شد!

رئیس صنف میوه فروشان استان قزوین گفت: قیمت پیاز به علت بارندگی‌های رخ داده در جنوب کشور با هزارتومان افزایش قیمت در بازار تره‌بار قزوین عرضه می‌شود.

القای ناامیدی به مردم از طریق رسانه جزو اهداف دشمن است/ قلم ما باید آگاهی‌بخش باشد

معاون صدای رسانه ملی گفت: ایجاد یأس و ناامیدی در مردم نکته‌ای است که دشمن بر آن تکیه می‌کند و در این راستا از طرح سوال و ایجاد شبهه بهره می‌برد، در این بین کار رسانه تامل و توجه به همین نکته دشمن است.

شهرداران استان قزوین از چرایی عدم پرداخت معوقات کارگری می‌گویند/ زحمت‌کشان فراموش‌شده!!

مدتی است که مطالبه کارگران شهرداری نسبت به عدم پرداخت حقوق خود در استان قزوین به یک موضوع جدی در فضای مجازی تبدیل شده و حتی واکنش کاربران فضای مجازی نسبت به عدم پرداخت معوقات و حق بیمه کارگران برانگیخته است‌. مسئله مهمی که نگاه ویژه مسئولان مدیریت شهری را می‌طلبد.

اعلام نتایج تائید صلاحیت‌ها به داوطلبان/ مهلت اعتراض تا پنج روز فراهم است

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: اسامی افراد تایید صلاحیت شده کاندیداهای مجلس یازدهم به فرمانداری‌های سه حوزه انتخابیه اعلام شده و افراد در صورت عدم تایید و احراز صلاحیت تا پنج روز مهلت اعتراض دارند.

برگزاری آئین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر/ ۵۰۵اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قزوین از ۲۴ خبرنگار برگزیده در بخش‌های مختلف جشنواره و ۲ نفر از خبرنگاران پیشکسوت استان تقدیر می‌شود.

سیلی سخت مقدمه‌ای برای اخراج امریکا از منطقه بود/ شهادت سردار سلیمانی منشا وحدت ملی شد

کارشناس مسائل سیاسی گفت: همانگونه که با وقوع انقلاب اسلامی، امریکایی‌ها از ایران اخراج شدند با شهادت حاج قاسم سلیمانی، به مدد الهی بزودی امریکایی‌ها نیز از منطقه اخراج خواهند شد.

زلزله در آبیک خسارت و تلفاتی نداشت

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: زمین لرزه ۳.۲ ریشتری در حد فاصل هشتگرد و آبیک رخ داد که خوشبختانه این زمین لرزه خسارت و تلفاتی نداشت.

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان