۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین انقلاب ما در عرصه‌های مختلف نیازمند مجاهدت و کار جهادی است
کد خبر: ۳۳۹۵۷۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ ساعت: ۱۴:۲۲ ↗ لینک کوتاه

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

انقلاب ما در عرصه‌های مختلف نیازمند مجاهدت و کار جهادی است

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: انقلاب ما در عرصه‌های مختلف نیاز به مجاهدت دارد که این جهاد می‌تواند در جبهه‌ها یا عرصه‌های خدمت و جهاد در کشور باشد.

انقلاب ما در عرصه‌های مختلف نیازمند مجاهدت و کار جهادی است

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ سرهنگ حمزه برین در اجلاس عمومی مجمع جهادگران استان قزوین که ظهر امروز(سه شنبه) در سالن جلسات سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: حضور میلیونی مردم در پی شهادت سردار سلیمانی بی‌سابقه ترین تجمعات پس از رحلت امام راحل بود و تحولی در قلوب مومنین اتفاق افتاد چراکه مردم با چهره‌ای آشنا شدند که این چهره با تمام وجود و با جان و مال خود برای اعتلای انقلاب با فرهنگ جهادی پا به میدان گذاشته بود.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: در مسیر تکاملی انقلاب باید بدانیم با چه هدفی در کجای انقلاب ایستاده‌ایم و اگر هدفگذاری خوبی انجام نشود فعالیت‌های ما مقطعی و کم اثر خواهد بود.

برین عنوان کرد: جهادگران در مسیری که امام راحل هدف‌گذاری کرده بودند قرار گرفته‌اند و ما در این انقلاب متوقف به تامین نیازهای مردم نیستیم بلکه هدف ما تعالی بخشی جایگاه انسان‌ها است که نیاز به برنامه‌ریزی دقیق بوده و با مدیریت جهادی امکان‌پذیر است.

بسیج نمونه‌های فراوانی از مدل مدیریت جهادی را به نمایش گذاشته است

این مقام مسئول گفت: انقلاب اسلامی و بسیج این توفیق را دارد که نمونه‌های فراوانی از مدل مدیریت جهادی را در اذهان مردم کشور و دنیا به نمایش گذاشته است و هر چقدر هم این مدل به سمت مدل‌های مدیریت مردمی با تکیه بر توان مردمی حرکت کند، اثرگذارتر است.

وی با اشاره به شخصیت جهادی شهید سردار سلیمانی تشریح کرد: شهید سلیمانی شخصیتی بود که با تلاش و مجاهدت و عدم خستگی و ایمان و اعتقاد به تعالی انسانی دست یافت و دو ویژگی برجسته داشت که برای کار و فعالیت خود شب و روز نمی‌شناخت و پس از ۴۱ سال خدمت به عنوان سرباز و جهادگر در صحنه‌ها حاضر بود.

این مقام مسئول ادامه داد: سردار شهید سلیمانی در این راه در تبعیت و اطاعت‌پذیری از رهبری و یقین به وجود دشمن برای انقلاب، تردید نداشت که این دو شاخصه اهدافی است که در راه جبهه مقاومت وجود دارد.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه باید یقین داشته باشیم که انقلاب دشمن دارد، تصریح کرد: انقلاب ما در عرصه‌های مختلف نیاز به مجاهدت دارد که این جهاد می‌تواند در جبهه‌ها یا عرصه‌های خدمت و جهاد در کشور باشد.

برین در پایان گفت: حضور ملت بصیر و باغیرت در مراسم شهادت سردار سلیمانی موجب شد امریکا بداند که با وجود نفوذی‌های مرعوب در کشور، ملت همیشه آماده میدان هستند؛ از همین رو گروه‌های جهادی باید برنامه داشته باشند و برای تهدیدات دشمن در تمام عرصه‌ها هدفمند عمل کنند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان