۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین خودکشی قاتل قزوینی و کشف انبارهای کالاهای احتکارشده
کد خبر: ۳۲۰۵۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۰ ساعت: ۱۶:۳۳ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌‌ای که گذشت؛

خودکشی قاتل قزوینی و کشف انبارهای کالاهای احتکارشده

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

خودکشی قاتل قزوینی و کشف انبارهای کالاهای احتکارشده
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ گنجینه صبح قزوین ، مجموعه‌ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که اول هر هفته تقدیم حضور می‌شود.


با کلیک بر روی تیتر اخبار می‌توانید خبر کامل را مطالعه فرمایید:

چرا باید یک ضدانقلاب در جشن «روز خبرنگار» تقدیر شود/ برگزاری جشن پایکوبی توسط ارشاد مشکلات اقتصادی مردم را حل نمی‌کند
امام جمعه موقت قزوین گفت: چرا باید یک ضدانقلاب در جشن «روز خبرنگار» تقدیر شود؟ آیا عینک افرادی که این افراد را گزینش می‌کنند مشکل دارد؟ چرا شما باید به جای تقدیر از خبرنگارانی که در کل خیابان گزارش تهیه می‌کنند به سراغ قلم به دستی که همیشه علیه انقلاب نوشته می‌روید؟


کشف انبار دارو و تجهیزات پزشکی احتکار شده به ارزش 10میلیارد تومان
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: با پیگیری سپاه ناحیه البرز انبار تجهیزات و لوازم پزشکی و دارویی که در سوله‌ای فاقد شرایط بهداشتی احتکار شده بود، کشف شد که برآورد اولیه آن 10میلیارد تومان اعلام شده است.


درخواست ابطال شیوه‌نامه ابلاغی وزارت نفت درباره برندسازی از دیوان عدالت اداری
دادستان قزوین گفت: متاسفانه این شیونامه در برخی استان‎ها اجرا می‎شود و به منظور جلوگیری از خسارت سنگین من غیرضرور به بیت‎المال، پیگیر ابطال این شیوه نامه در دیوان عدالت اداری هستیم و اگر این اتفاق رخ دهد اتفاق مبارکی خواهد بود.


احتکارکنندگان منتظر برخورد قاطعانه دستگاه قضایی باشند/ دستگاه‌های اجرایی در امر ساماندهی به بازار کوتاهی می‌کنند
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: نابسامانی فعلی در بازارها کم سابقه بوده و بخش عمده این نابسامانی به دلیل عملکرد ضعیف دستگاه‌های اجرایی نسبت به اقدامات نظارتی خود بوده است.


زمینه همکاری اقتصادی با کشورهای آفریقایی در قزوین فراهم است
در دیدار سفیر ایران در ساحل عاج و سفیر آکرودیته ایران در گابون و کامرون با استاندار قزوین زمینه ها و مناسبات همکاری های اقتصادی استان با کشور های افریقایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین: حرف مردم این است که دولت کشور را رها کرده/ مسئولینی که به قول‌های خود عمل نکردند، عذرخواهی کنند
مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین گفت: حرف مردم این است که گویی دولت مملکت را رها کرده است، گرانی و تورم و عدم نظارت صحیح در نرخ گذاری اجناس، بیکاری جوانان و واردات اجناس غیرضروری موجب نارضایتی مردم شده است.


خسارات وارده سیل اخیر در بوئین زهرا 70 میلیاردتومان بود
معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: خسارات وارده سیل اخیر بوئین زهرا را بالغ بر 70 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بخشی از خسارات سیل قابل پیش بینی بود، اما قسمتی از آن پیش بینی نشده بود.


مدیر حوزه علمیه قزوین: قوه قضاییه با شجاعت با مفسدان فی‌الارض برخورد کند/ تیم اقتصادی دولت موفق عمل نکرد
مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: اقدام کارشناسی و دقیق مجلس در رفع مشکلات اقتصادی کشور موثر خواهد بود؛ ضمن اینکه قوه قضاییه باید با شجاعت، صراحت و قاطعیت با مفسدان فی الارض برخورد کند.


فعالیت 23 کمیته در برگزاری کنگره شهدا/ ریالی از بودجه دولتی برای برگزاری کنگره هزینه نشده است
جانشین فرمانده سپاه استان قزوین گفت: با تشکیل ۲۳ کمیته نقش سازمان‌ها تعریف شده تا با نگاه همه جانبه بتوانیم به همه موارد توجه کرده تا کنگره ای جامع برپا شود.


"سفیر آفتاب" در 22 نقطه از استان قزوین اجرا دارد
دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی استان گفت: سال گذشته 17 نقطه از مناطق مختلف استان قزوین میزبان "سفیر آفتاب" بود و در سال جاری در ۲۲ نقطه اجرای برنامه خواهد شد.


نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان: مدیریتی برای رفع معضلات اقتصادی در دولت وجود ندارد/ مردم نسبت به گرانی، تورم و بیکاری گلایه دارند
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مشکلات موجود به دلیل نارسایی و نواقصی است که در اداره کشور وجود دارد؛ لذا دولت مردان و مسئولان باید این نواقص را برطرف کنند.


تکمیل "تالار شهر" قزوین به بخش خصوصی واگذار می‌شود
استاندار قزوین با اشاره به اینکه نیمه کاره ماندن تالار شهر پس از 12 سال، افزود: طولانی شدن این طرح بیش از این درست نیست و برای سرعت بخشیدن به کار، بخش خصوصی را وارد عمل می‌کنیم.


فعالیت 42 مرکز مشاوره دولتی و غیردولتی در قزوین
معاون امور پیشگیری بهزیستی استان قزوین از فعالیت 42 مرکز مشاوره دولتی و غیردولتی در استان خبر داد و گفت: بیشترین دلیل مراجعه به مراکز مشاوره مشکلات خانوادگی و زوج درمانی بوده است.


قاتل قزوینی با شلیک گلوله خودکشی کرد
به گفته شاهدان ماجرا، ضارب با سلاح ساچمه زن اقدام به قتل فرد دیگری کرده است و پس از آن اقدام به خودکشی کرد.


بازداشت مدیرکل و معاون سابق تربیت بدنی قزوین به اتهام اختلاس
دادستان قزوین گفت: مدیرکل سابق تربیت بدنی استان قزوین و معاون پیشین وی به اتهام اختلاس دستگیر شدند.


طرح سوال از رئیس‌جمهور در راستای اتمام حجت با دولت است/ دولت صادقانه با مردم حرف نمی‌زند
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: مجلس برای رفع مشکلات اقتصادی مردم و اتمام حجت با دولت اراده کرده و سوالاتی که از رئیس‌جمهور مطرح کردند در راستای مجاب کردن دولت برای ارائه برنامه‌های شفاف و مفید برای فردای کشور است.


سه انبار احتکارکننده لوازم خانگی در استان قزوین کشف شد
سه انبار احتکارکننده لوازم خانگی در استان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) سپاه قزوین کشف شد.


نمایندگان اصلاح طلب قزوین سوال از رئیس جمهور را امضا نکردند
نمایندگانی که سوال از رئیس جمهور را لازم نمی‌دانند مگر این شرایط بد را نمی‌بینید و فشارهای اقتصادی که مردم را به ستوه آورده را لمس نمی‌کنند؟


برون رفت از مشکلات نیازمند وفاق و وحدت ملی است/ مشکلات کشور باید ریشه‌ای حل شود
امام جمعه موقت تهران در قزوین گفت: وحدت نخبگان علمی و سیاسی و مدیران دلسوز و کارآزموده و با تجربه؛ راه را برای پیمودن قله‌ها هموار می‌سازد.


اجماع جهانی برای تحریم علیه ایران وجود ندارد/ قوه قضائیه در محاکمه مفسدان سرعت عمل به خرج دهد
مدیرمسئول هفته نامه صبح صادق گفت: برای رفع بی اعتمادی مردم لازم است قوه قضاییه سرعت عمل در محاکمه داشته باشد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان