۱۷/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۰ جمعه

صبح قزوین کشف انبار دارو و تجهیزات پزشکی احتکار شده به ارزش ۱۰میلیارد تومان
کد خبر: ۳۲۰۳۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۸ ساعت: ۱۴:۵۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز خبر داد:

کشف انبار دارو و تجهیزات پزشکی احتکار شده به ارزش ۱۰میلیارد تومان

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: با پیگیری سپاه ناحیه البرز انبار تجهیزات و لوازم پزشکی و دارویی که در سوله‌ای فاقد شرایط بهداشتی احتکار شده بود، کشف شد که برآورد اولیه آن ۱۰میلیارد تومان اعلام شده است.

کشف انبار دارو و تجهیزات پزشکی احتکار شده به ارزش ۱۰میلیارد تومان
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ سرهنگ محمداسماعیل طاهرخانی در نشست خبری که ظهر امروز(پنج‌شنبه) در دفتر فرماندهی سپاه شهرستان البرز برگزار شد با تبریک به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: امانتداری و انعکاس بدون کم و کاست اخبار به جامعه از خصوصیات خبرنگاران است.

وی با اشاره به اهمیت کار خبرنگاران بیان کرد: خبرنگاران رابط بین مردم و مسئولان بوده و مطالبات مردم را به گوش مسئولین رسانده و عملکرد مسئولان و خدماتی که ارائه می‌کنند را نیز به اطلاع مردم می‌رسانند.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز تصریح کرد: در این برهه از زمان اهمیت کار خبرنگاری بیش از گذشته است؛ لذا باید با دقت عمل بیشتر فعالیت کنند.

برگزاری یادواره شهدای البرز با هدف انتقال فرهنگ ایثار و شهادت
وی ادامه داد: امروز دشمنان در عملیات جنگ روانی سعی دارند تا ذهنیت مردم را نسبت به نظام و مسئولین تخریب کرده و بین آنها فاصله بیندازند؛ اما خبرنگاران با نقش تاثیرگذار خود می‌توانند توطئه دشمنان را خنثی کنند.

طاهرخانی عنوان کرد: دشمنان از همان ابتدای انقلاب تاکنون توطئه‌های زیادی را بر علیه کشور ما به کار گرفته که انجام ۱۷ هزار ترور توسط گروهک منافقین، ۸ سال جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی و تحریم اقتصادی از جمله آنهاست چراکه آنها نظام جمهوری اسلامی را با منافع خود در تضاد می‌بیند.

وی تصریح کرد: اگر ما وحدت و انسجام داشته باشیم بدون شک آمریکا و عوامل آنها نمی‌توانند به اهداف خود برسند اما متاسفانه در این میان برخی افراد سودجو در داخل با احتکار مواد اساسی و ضروری جامعه به کشور لطمه می‌زنند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز بیان کرد: با پیگیری سپاه ناحیه الوند انبار تجهیزات و لوازم پزشکی و دارویی که در سوله‌ای فاقد شرایط بهداشتی احتکار شده بود، کشف شد که برآورد اولیه آن ۱۰ میلیارد تومان اعلام شده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: نقش مدیران دستگاه‌های اجرایی بسیار حائز اهمیت است و باید با مدیریت صحیح و پرهیز از جناح بازی و سیاسی کار به فکر خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات آنها باشند.

این مسئول عنوان کرد: سپاه با مردم، برای مردم و از مردم است و هرکجا که مردم نیاز به کمک داشته باشند وظیفه شرعی و قانونی خود می‌دانیم که از حقوق مردم دفاع کنیم.

طاهرخانی در ادامه گفت: با توجه به اینکه کنگره ۳ هزار شهید استان در ۲۴ آبان ماه امسال برگزار می‌شود در ذیل این کنگره یادواره‌هایی نیز در هر شهرستان برگزار خواهد شد.

وی در پایان عنوان کرد: یادواره شهدای شهرستان البرز ۲۵ مهرماه امسال با حضور خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در سالن ورزشی یادگار حضرت امام با هدف انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان