۱۱/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۴ شنبه

صبح قزوین مسئولیت وزرا سنگین‌تر شده است
کد خبر: ۳۶۹۱۳۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۶/۳ ساعت: ۱۲:۵۰ ↗ لینک کوتاه

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

مسئولیت وزرا سنگین‌تر شده است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: با توجه به اینکه رئیس جمهور از مجلس درخواست کمک و همکاری برای تشکیل کابینه و هیات دولت کرد، مجلس بیش‌ترین میزان همکاری ممکن را ارائه داده است.

مسئولیت وزرا سنگین‌تر شده است
به گزارش حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از دانا؛ عباس مقتدایی اظهار کرد: رأی اعتماد نمایندگان ملت به تمامی اعضای کابینه و وزرای پیشنهادی نشان‌گر این است که مجلس همدلی و وفاق را به عنوان یک اصل اساسی در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تعداد آرای وزرای پیشنهادی که رأی اعتماد گرفتند با یکدیگر متفاوت بوده است، تصریح کرد: برخی از وزرا با آرای بالا، مثلاً بیش از ۲۸۰ رأی، موفق به کسب اعتماد مجلس شدند و برخی دیگر با آرای کم‌تر، حدود ۱۰۰ و اندی رأی.

این نماینده مجلس بیان کرد: در مجموع، با توجه به اینکه رئیس جمهور از مجلس درخواست کمک و همکاری برای تشکیل کابینه و هیات دولت کرد، مجلس بیش‌ترین میزان همکاری ممکن را ارائه داده است. با توجه به شرایط کشور، لازم است که هیات دولت و کابینه به سرعت تشکیل شده و تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

مقتدایی خاطرنشان کرد: این سطح از همکاری شاید در ادوار مختلف دولت‌ها بی‌نظیر یا کم‌نظیر بوده و حداقل از نظر حجم همکاری، بالاترین میزان را داشته است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت: اکنون مسئولیت وزرا سنگین‌تر شده و نمایندگان ملت آمادگی کامل دارند تا لوایحی که به مجلس تقدیم می‌شود را پیگیری کنند. به نظر می‌رسد که مسئولیت نظارتی مجلس نیز افزون‌تر شده و با دقت بیش‌تری کارها را دنبال خواهیم کرد.

انتهای خبر/ 

دیدگاه ها

اخبار ایران و جهان