۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین "سفیر آفتاب" در ۲۲ نقطه از استان قزوین اجرا دارد
کد خبر: ۳۱۹۸۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۴ ساعت: ۱۵:۴۸ ↗ لینک کوتاه

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی استان:

"سفیر آفتاب" در ۲۲ نقطه از استان قزوین اجرا دارد

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی استان گفت: سال گذشته ۱۷ نقطه از مناطق مختلف استان قزوین میزبان "سفیر آفتاب" بود و در سال جاری در ۲۲ نقطه اجرای برنامه خواهد شد.

"سفیر آفتاب" در ۲۲ نقطه از استان قزوین اجرا دارد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ عباس کاظمی، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قزوین ظهر امروز(یکشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: "سفیر آفتاب" اجرای برنامه توسط خودرویی است که به سیستم کاملی مجهز شده و یک آمفی تئاتر سیار است که با این وسیله ما برنامه‌های فرهنگی را به دل مردم برده ایم.

وی افزود: سال گذشته 17 نقطه از مناطق مختلف استان قزوین میزبان "سفیر آفتاب" بود و در سال جاری در ۲۲ نقطه اجرای برنامه خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: از دهم مردادماه اولین برنامه در شریفیه برگزار شد و تا پایان مردادماه برنامه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: برنامه‌ها از بخش نمایشی آغاز می‌شود و محتوای این برنامه تربیت کودک و نقش خانواده با جهت گیری فرهنگ دینی انقلایی است، برنامه‌ها در قالب آیتم‌های نمایشی به مدت ۲ساعت و نیم اجرا می‌شود.

کاظمی تصریح کرد: انجام مشاوره با حضور طلاب برجسته از دیگر برنامه‌های کاروان سفیر آفتاب است و تمام حوزه محتوایی توسط ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان استفاده شده و مجری و هنرمندان این برنامه جزو سرمایه‌های استان قزوین هستند.

وی گفت: سه گروه سرود "ثارالله" از شریف آباد، گروه سرود شهر الوند و گروه سرود شهر قزوین در این کاروان اجرای برنامه دارند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قزوین تاکید کرد: در سه شب گذشته استقبال مردم نشان داد که نگاه مخاطب به برنامه فرهنگی از چه بُعدی است، ما از طریق اجرای نمایش و سرود می‌توانیم بسیاری از محتواهای غنی دینی را به مخاطب انتقال دهیم.

وی اذعان کرد: کاروان "سفیر آفتاب" در هر نقطه ای حاضر می‌شود شهدای آن منطقه را معرفی خواهد کرد و موضوع پایانی هر برنامه مدافعان حرم و اربعین است.

این مسئول بیان کرد: طبق اعلام مسئولان صدا و سیما قرار است از مجموع برنامه‌های "سفیر آفتاب" مستندی تهیه شده و به طور مستمر این برنامه پخش شود.

کاظمی عنوان کرد: برای مخاطب با ذائقه امروزی باید پیام خاصی داشت در همین راستا در حوزه نمایش در نقاط پرتردد شهر قزوین از حضور گروه‌های نمایشی و تئاتر استفاده شود.

وی در پایان گفت: به مدت ۱۰ شب پس از پایان ماه صفر اجرای گروه‌های نمایشی و تئاتر را در مناطق مختلف شهر قزوین خواهیم داشت که این برنامه‌ها تا چند شب پس از برگزاری اجلاسیه ادامه دارد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان