۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین از انتصابات نگران‌کننده استاندار جدید تا زمین‌خواری سازمان‌ها
کد خبر: ۱۱۵۷۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۱۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ای که گذشت؛

از انتصابات نگران‌کننده استاندار جدید تا زمین‌خواری سازمان‌ها

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

از انتصابات نگران‌کننده استاندار جدید تا زمین‌خواری سازمان‌ها
گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.
با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید.



مراقب اطرافیان خود باشید/ انتصابات شما نگران کننده است/ مردم سوابق فتنه‌گران را می‌دانند/ چه کسی در انتصابات به شما مشورت داده است؟

امام جمعه قزوین خطاب به استاندار گفت: بسیار مراقب اطرافیان خود باشید؛ برخی از انتصابات شما استان را نگران کرده است و بهتر است بدانید مردم در جریان اتفاقات قرار دارند سوابق برخی فتنه‌گران را می‌دانند.



عکس‌های کمتر دیده شده از شهید سیاهکالی مرادی

عکس‌های کمتر دیده شده از شهید مدافع حرم، پاسدار رشید اسلام شهید حمید سیاهکالی‌مرادی، که چهارشنبه گذشته در حین انجام ماموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسید.



دم خروس غربیها در دست اردوغان

روابط اقتصادی بین روسیه و ترکیه بسیار گسترده است اما بعد مهمتر آن تاثیر این واقعه بر ابعاد روابط نظامی بین این دو کشور است و مسلما روس ها می‌دانند اگر این حمله را بی پاسخ بگذارند به معنی مجوزضمنی برای تشدید حملات ناتو به روسیه در خاک سوریه خواهد بود.



اتباع خارجی 1.5 درصد دانش‌آموزان استان را تشکیل می‎دهند/ احداث مدرسه اتباع افغان در ناصر آباد قزوین

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به احداث فضای آموزشی ویژه دانش‌آموزان اتباع خارجی در ناصرآباد قزوین گفت: این مدرسه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون تومان در حال ساخت است و پیش بینی شده که تا پایان آذر ماه تحویل آموزش و پرورش داده شود.



بزرگترین رسانه‌های جهان تریبون مانور عظیم اربعین

گزافه نیست اگر گفته شود امروز امام حسین(ع) بزرگترین رسانه‌های جهان را با بیشترین خبرنگاردر اختیار داره که با جان و دل برای بازتاب پیام عاشورا از همه توان خودشان استفاده می‌کنند تا چهره واقعی امام مظلومشان را به جهانیان معرفی کنند.



مجلس نهم در موضوع برجام عملکرد مطلوبی نداشت

رئیس دفتر نظارت بر شورای نگهبان قزوین ابراز کرد: هرچند کلیت اقدامات مجلس نهم خوب بود اما در موضوع برجام عملکرد مطلوبی ارائه نداد.



برای داشتن مجلسی شایسته نظام تلاش کنیم/ ایمان و صداقت دو اصل مهم نمایندگان مجلس

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: برای اینکه مجلسی شایسته و پیرو ارزش‌های دینی، آرمان‌های امام راحل و شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری داشته باشیم از همین حالا باید بکوشیم.



خدمت‌رسانی موکب سیدالشهدا(ع) قزوین به 200 هزار زائر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از خدمت‌رسانی موکب سیدالشهدا(ع) قزوین در نقطه صفرمرزی ایلام به 200 هزار زائر اربعین حسینی خبر داد.



از هر ۷۲۰ اختراع در کشور تنها یک اختراع تجاری سازی می شود

عضو هیئت علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: در ایران از 720 اختراع یک مورد تجاری سازی شده است در حالی که در کشورهای دیگر این رقم متفاوت است.



اعتیاد به سبک زنانه

یکی از راهکارهای درمانی اعتیاد به خصوص برای زنان تاکید بر مسایل مذهبی و معنوی است؛ چراکه تکیه گاهی بسیار محکم برایشان فراهم کرده و روند بهبودی را تسریع می‌بخشد.



مذاکرات رضاخانی در گراند هتل

در یکی از خیابان‌های قزوین به اتفاق رضاخان از هر دری صحبت می‌کردیم تا بالاخره به گراند هتل قزوین رسیدیم، رضا خان در آن روزها فرمانده قسمتی از آتریاد تهران بود و در این مهمانخانه با 2 نفر قرار ملاقات داشت.



صدور 908 پروانه استاندارد در قزوین/ پارک‌های استان استاندارد می‌شوند

مدیر کل اداره استاندارد ابراز کرد: تا کنون حدود 908 پروانه استاندارد در قزوین صادر شده است و استاندارد سازی پارک‌های استان در دستور کار این سازمان قرار دارد.



مدیریت این زیارت در دست صاحب کربلاست/ در پیاده روی اربعین کسی احساس غریبی نمی کند

چه زیبا گفته‌اند که عشق حسین (ع) در دلهای شیعیانش حرارتی ایجاد کرده که خاموش نمی شود، باید در پیاده روی اربعین باشی تا به چشم هر نادیدنی را ببینی...



شناسایی 100 درصدی افراد معلول در مناطق روستایی و محروم استان

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: با تلاش بهزیستی استان طی سال جاری امکان پوشش 100درصدی جامعه هدف در جوامع روستایی و محروم استان توسط تیم‌های cbr فراهم شد.



خوابش را دیدم؛ آمدم تا مدافع زینب(س) نجاتم دهد

چادر مشکی‌اش را کشیده بود روی صورتش و زار زار گریه می‌کرد؛می‌ گفت: اوضاعم بدجور بهم ریخته بود، همه چیز و همه کس را منکر شده بودم تا اینکه چند شب پیش خواب این شهید را دیدم...



تکنولوژی اسقاطی علیه محیط زیست

آمار می‌گوید: اروپا و آمریکا در تولید پسماند الکترونیکی پیشرو هستند. هر نفر در اروپا 15 کیلو و در آمریکا 12 کیلوگرم در سال پسماند الکترونیکی تولید می‌کنند.



از تکذیب مسئولان تا زمین خواری سازمان‌ها +پاسخ مسئولین استانی

زمین خواری در قزوین گرچه همواره مورد تکذیب مسئولان استانی بوده اما این بار با کشیده شدن پای رسانه ملی به ماجرای زمین خواری آیا باز هم مسئولان استانی تکذیب خواهند کرد؟



دخالت دولت در بازار بورس همچون شمشیر دو سر است/ کاهش نقدینگی در کل جامعه، از حجم معاملات بورس کاسته است

مدیر عامل گروه مالی نور انوار درباره میزان دخالت دولت در عملکرد سازمان بورس کشور گفت: این موضوع یک شمشیر دوسر است و دولت نباید در بازار سرمایه دخالتی کند.



گردن‌آویز برنز سهم احسان لشگری در رقابت‌های کشتی جایزه بزرگ آذربایجان

احسان لشگری کشتی‌گیر وزن 86 کیلوگرم قزوینی توانست مقام سوم رقابت‌های کشتی جایزه بزرگ آذربایجان را از آن خود کند.

انتهای پیام/9003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان