۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین برای داشتن مجلسی شایسته نظام تلاش کنیم/ ایمان و صداقت دو اصل مهم نمایندگان مجلس
کد خبر: ۱۱۵۶۷۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۱۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

برای داشتن مجلسی شایسته نظام تلاش کنیم/ ایمان و صداقت دو اصل مهم نمایندگان مجلس

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: برای اینکه مجلسی شایسته و پیرو ارزش‌های دینی، آرمان‌های امام راحل و شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری داشته باشیم از همین حالا باید بکوشیم.

برای داشتن مجلسی شایسته نظام تلاش کنیم/ ایمان و صداقت دو اصل مهم نمایندگان مجلس
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله سید حسن مدرس و گرامیداشت روز مجلس ظهر امروز به همت جمعیت جوانان 313 قزوین با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین در سالن اجتماعات فرهنگسرا بانو حضرت زهرا(س) قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: روز شهادت سید حسن مدرس، نماینده حقیقی مجلس به عنوان روز مجلس نامگذاری شده است که اقدام ارزشمندی است.

وی افزود: وقتی صحبت از مجلس می‌شود انتظار داریم که مجلس نظام جمهوری اسلامی ایران، مجلسی شایسته نظام اسلامی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: ما نباید مجلس کشور خود را با سایر کشورهای اسلامی و غیر اسلامی محک بزنیم و اگر به این سطح تنزل کنیم در واقع انقلاب، رسالت قرآن، سرمایه‌های عظیم دینی و ائمه اطهار(ع) خود را به درستی نشناخته‌ایم.

وی تصریح کرد: هدف اصلی ما تبدیل شدن به یک الگو در جهان است همانگونه که با یک اشاره از سوی عاشقان حسینی جمعیتی بالغ بر 20 میلیون نفر عازم زیارت امام حسین(ع) می‌شوند در حالیکه کشورهای غربی حتی با صرف هزینه گزاف و با کمک رسانه‌های قدرمتند نیز قادر به خلق چنین حماسه عظیمی نیستند.

عابدینی تاکید کرد: رسانه‌های بیگانه تلاش می‌کنند تا با سانسور اخبار، مانع انعکاس خبری حضور خیل عظیم عاشقان حسینی که عازم کربلا هستند، در دنیا شوند چرا که آنها دارای چنین سرمایه‌ای نیستند.

وی ادامه داد: ما دارای قرآن، انبیاء و امامان و ائمه اطهار(ع) هستیم و انتظار ظهور، فرهنگمان را می‌سازد از این رو مجلس ایران اسلامی نیز باید دارای چنین سرمایه‌هایی باشد.

عابدینی عنوان کرد: برای اینکه مجلسی شایسته پیرو ارزش‌های دینی، آرمان‌های امام راحل و شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری داشته باشیم از همین حالا باید بکوشیم و در این ساختن نقشی اساسی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: ایمان و اعتقاد اصل مهمی است که اگر نماینده‌ای مسلح به آن باشد دارای همه چیز خواهد بود زیرا ایمان یک حقیقت اثر گذار است و در جاهای مختلف خود را نشان می‌دهد.

امام جمعه قزوین با اشاره به اهمیت اصل صداقت عنوان کرد: امام علی(ع) در خطبه 41 نهج البلاغه می‎فرمایند؛ رسیدن به مقصد بدون صداقت میسر نمی‌شود و من هیچ صفتی را نگه دارنده‌تر از صداقت نمی‌شناسم چراکه اگر کسی آینده اعمالش را بداند درستی را به عنوان پیشه خود انتخاب می‌کند.

عابدینی ادامه داد: با توجه به اهمیت صداقت، روح حاکم در مجموعه مجلس باید صداقت و درستی باشد و اگر کسی به صداقت ایمان داشته باشد همچون شهید مدرس، نماینده‌ای شایسته برای کشور خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به عزیمت میلیونی شیعیان به سوی کربلا گفت: نفوذ کلام امام حسین(ع) بر دل‌های عاشق اهل ایمان، دلها را از جا می‌کند و آنها را مشتاقانه عازم سفر به کربلا می‌کند به طوری که امروز شاهد هستیم تعداد زیادی با پای پیاده در راه کربلا هستند و برخی دیگر نیز قلبشان راهی کربلا شده است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان