۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین حاشیه‌های بازگشایی مجدد بیمارستان رحیمیان و تغییر کاربری آموزشی در اراضی پونک
کد خبر: ۳۳۶۰۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۱ ساعت: ۱۰:۳۵ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار قزوین در هفته‌‌ای که گذشت؛

حاشیه‌های بازگشایی مجدد بیمارستان رحیمیان و تغییر کاربری آموزشی در اراضی پونک

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

حاشیه‌های بازگشایی مجدد بیمارستان رحیمیان و تغییر کاربری آموزشی در اراضی پونک

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است. 


با کلیک بر روی تیتر اخبار می‌توانید خبر کامل را مطالعه فرمایید:

انهدام پهپاد امریکا هدیه نیروهای مسلح به ملت بود/ سیلی‌های‌ بعدی محکم‌تر است

امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: انهدام پهباد آمریکا هدیه نیروهای مسلح به ملت بود و سیلی‌های‌ بعدی محکم‌تر است.

راه آهن قزوین_تهران به بهره برداری می رسد/ اشتغال ۱۸هزار جوان قزوینی با اختصاص اعتبارات رونق تولید

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در راستای رسیدن به رونق تولید ۸برنامه دونظر گرفته شده و ۴۵هزار و ۱۴۶میلیارد تومان برای این حوزه‌هادرنظر گرفته شده که شامل صنعت و معدن و تجارت، کشاورزی و بخش‌های خدماتی است.

حل مشکل بیمارستان رحیمیان نیازمند پرداخت ۲۳میلیارد بدهی آن است/ نرخ بیکاری در قزوین ۱۱درصد است

در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که باحضور معاون رئیس جمهور و مسئولین ارشد استانی و نمایندگان مجلس برگزار شد، مطرح گردید که حل مشکل بیمارستان رحیمیان نیازمند پرداخت ۲۳میلیارد بدهی آن است.

اختصاص ۳۶۶هزار میلیاردتومان اعتبار ویژه تحقق برنامه های رونق تولید

معاون رئیس جمهور گفت: حدود ۳۶۶هزار ملیارد تومان برای اجرای برنامه‌های رونق تولید درنظر داریم و با پولی که دولت به بخش‌های عمرانی اختصاص می‌دهد، می‌توان با مشارکت نظام بانکی و سهم آورده بخش خصوصی می‌توان به رونق تولید رسید.

معاون فنی اداره راهداری قزوین: اتمام پروژه راهدارخانه "کوهستان" نیازمند تامین اعتبار است

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان قزوین گفت: راهدارخانه کوهستان (کماسر) در صورت تامین اعتبار لازم تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

کشف بیش از ۱۵۱هزار قرص غيرمجاز در قزوین

فرمانده انتظامی استان از كشف ۱۵۱هزار و۸۰۰ عدد قرص غيرمجاز و دستگيري ۲ متهم در یک عملیات پلیسی در قزوین خبر داد.

بیش از ۵ هکتار از باغستان‌های قزوین دچار حریق شد

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین از اطفای حریق بیش از ۵ هکتار از باغستان ضلع غربی بلوار باهنر قزوین خبر داد.

توزیع بیش از ۳ هزار قلم لوازم خانگی میان مددجویان قزوین

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: طی سال ۹۷ برای حمایت از محرومان و نیازمندان سه هزار و ۱۷۳ قلم لوازم خانگی میان مددجویان توزیع شده و برای این منظور بیش از ۹۴۱ میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس شورای فنی و مدیرکل راه و شهرسازی استان پاسخ می‌دهند/ خاطیان مکلف به جبران خسارت می‌شوند

تخریب پروژه دیوارچینی راه کوشک و جاده‌های ناهموار ساخته شده قلات و کاماسار از موضوعاتی هستند که ساکنین منطقه‌های مربوط را با مشکل مواجه ساخته‌اند، مسئولین مربوطه تاکید دارند که درصورت تائید شدن بروز خطا لازم است خاطیان جبران خسارت کنند.

معدن مس طارم در سفر رئیس جمهور به استان افتتاح خواهد شد

استاندار قزوین گفت: معدن مس کاتدی طارم سفلی از مهمترین طرح‌های قابل افتتاح در جریان سفر آینده رئیس جمهوری به قزوین خواهد بود.

منتظر نتیجه رسیدگی به پرونده کیفری هفت سنگان هستیم/ آمار ۴۸درصد زندانیان مربوط به موادمخدر است

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: در سال ۹۶ تعداد زندانیان استان قزوین بیش از ۴هزارنفر بود که هم اکنون به ۲هزار و ۸۰۰ نفر رسیده است که ۴۸درصد آمار زندانیان مربوط به مواد مخدر است.

فتنه هایی که خبر نمی‌دهد/ دست‌های پشت پرده ای که سرنگونی نظام را نشانه می رود

فتنه ۸۸ در ظاهر با محوریت اعتراض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری شکل گرفت اما جریان های تندرو و اصلاح طلبی از همان شروع تبلیغات انتخاباتی اقدامات ساختارشکنانه خود را آغاز کردند.

نبود نگاه جهادی مدیران، کشور را دچار مشکل کرده است/ تحریم ها بهانه خوبی برای رکود اقتصادی نیست

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: گاهی از دولت گلایه می کنیم به واسطه عدم وجود روحیه جهادی در مدیران دولت است، همه واقف هستیم که تحریم ها نمی تواند ما را زمین گیر کند و مانع حرکت ما شود بلکه باید به جوانان خودمان اعتماد کنیم.

مشکلات اقتصادی با نگاه به داخل و تکیه بر توانمندی‌های جوانان حل می‌شود

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین گفت: در حوزه دفاعی و نظامی دستاوردهای عظیمی داشتیم و موشک‌های دوربرد و پهپاد و تجهیزات نظامی جزو پیشرفت‌های ماست، اما چرا در حوزه‌های خودرو و اقتصادی نتوانستیم با اقتدار عمل کنیم؟

نوجوانان ما هنوز اعتقادی به اعتیادآور بودن گُل و قلیان ندارند/ وجود ۱۱۴مرکز متادون درمانی در قزوین

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: کارگاه‌های آموزشی بسیاری در رابطه با مصرف گل در مدارس و صدا و سیما برگزار می‌شود، اما متاسفانه نوجوانان ما فکر می‌کنند که مصرف گل و قلیان اعتیادآور نیست بنابراین خانواده‌ها باید نظارت بیشتری داشته باشند.

اجرای ۳۹۴ پروژه در شورای پیامگذاران سلامت استان قزوین

تعداد پروژه‌ها از سال ۸۹ شامل ۳۹۴مورد بود که ۶۰درصد از آن‌ها اجرایی شد و همچنین در آموزش دستگاه‌ها و کارکنان نیز فعالیت‌های زیادی صورت گرفته و تمام این اقدامات در راستای ایجاد زندگی بهتر برای افراد جامعه بوده است.

شهرستان البرز با مشکل جدی کمبود فضای آموزشی مواجه است/ دریافت هرگونه وجه نقدی غیرقانونی است

رئیس آموزش و پرورش شهرستان البرز گفت: با توجه به کمبود بودجه آموزش و پرورش شهرستان البرز تمام تلاش این است که بتوانیم فضاهای آموزشی شهرستان را مدیریت کنیم و از تمام فضاها نهایت استفاده برای آموزش داشته باشیم.

همکاری ایران و عمان در راستای ترویج مشارکت مردم در طرح‌های سلامت

هیئتی متشکل از ۶استاندار عمان برای بازدید از طرح جامع سلامت در دانشگاه علوم پزشکی قزوین حضور یافتند، در این مراسم مسئولین سلامت و دخیل در طرح جامع سلامت استان نیز حضور داشتند و تبادل اطلاعات صورت گرفت. 

رشد ۴۹ درصدی درآمدهای نقدی اطعام نیازمندان قزوینی

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: طی ماه مبارک رمضان سال جاری کمک های نقدی مردم نیکوکار در حوزه اطعام نیازمندان ۴۹ درصد رشد داشته است.

اوقات فراغت در کوچه پس کوچه‌های شهر یا اماکن ورزشی؟!

برای گذراندن اوقات فراغت، عمده بازی کودکان مناطق محروم در کوچه و خیابان‌هاست و نیاز به سالن و اماکن ورزشی است، موضوعی که باید جزو اولویت‌های مسئولان قرار بگیرد زیرا گسترش ورزش و حضور نوجوانان و جوانان در اماکن ورزشی به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک خواهد کرد.

شناسایی ۱۷ منطقه پرخطر در استان/ "کلینیک‌های رضایت از زندگی" راه‌اندازی می‌شود

معاون اجتماعی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: مسال دو مرکز تحت عنوان "کلینیک‌های رضایت از زندگی" را در شهر قزوین و در آبیک راه‌اندازی خواهیم کرد که در چهار مرحله ماموریت دارد و افراد در آستانه ازدواج، افراد در حین ازدواج، زوجین در ۵سال اول زندگی و کسانی که آهنگ طلاق را شروع کردند در این مراکز خدمات می‌گیرند.

۷۴طرح عمرانی- کشاورزی در استان قزوین افتتاح و به بهره‌برداری رسید

با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی ۷۴طرح عمرانی- کشاورزی در استان قزوین افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

رهبری در پاسخ به واسطه گری نخست وزیر ژاپن، چهره فریبکار امریکا را نشان دادند/ با مقاومت، دشمن به خواسته‌های ما تن می‌دهد

عضو هیئت علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) گفت: اکنون بی نتیجه بودن و خسارت بار بودن برجام و مذاکرات بصورت جامع و فراگیر مشخص شده و رهبری اعلام کردند که مذاکره با دروغگو و بدعهد بی فایده است و این موضوع در سفر نخست وزیر ژاپن به ایران تصریح شد.

معاون عمرانی استاندار: اراضی پونک باید به کاربری آموزشی بازگردد/ اداره راه‌وشهرسازی قزوین ملزم به پرداخت خسارت است

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: اداره راه و شهرسازی درصورت انجام تعهد خود در ساماندهی امامزاده حسین(ع) باید یک هکتار زمین پونک را به کاربری آموزشی بازگردانده و خسارات وارد شده برآمده از فروش زمین‌ها با کاربری غیرآموزشی را پرداخت کند.  

عضو شورای روستای "کاماسار": زمستان پا در گِل و تابستان خاک بر سَر داریم!

عضو شورای روستای کاماسار گفت: این راهدارخانه باید در سال ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسید که به علت کمبود بودجه پیمانکار کار را رها کرد و با گذشت زمان به علت عدم وجود در و پنجره و عایق در سقف، این مکان تخریب شده‌است.

تغییر ساعات کاری ادارات قزوین در تابستان اعلام شد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی گفت: باتوجه به فرار سیدن فصل گرما ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی در تیرماه به الی ۱۳:۳۰ تغییر خواهد یافت.

تصریح رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن حجت را بر همه تمام کرد/ هیچ کس نباید برای مذاکره با امریکا تلاش کند

نماینده آوج و بوئین زهرا گفت: تصریح رهبری بر هیچ کسی پوشیده و پنهان نیست که ما مذاکره نمی‌کنیم و هیچ کس نباید برای رفتن پای میز مذاکره تلاش کند، باید دانست نه تنها امریکا بلکه سایر کشورهای غربی نیز قابل اعتماد نیستند و با پیروی از سخنان رهبری قطعا پیروزی از آن ماست.

درمانگاه بیدستان همچنان بلاتکلیف!/ امکان ارائه تعرفه‌های خیریه و دولتی وجود ندارد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: با گرانی شدید اجناس و چندبرابر شدن قیمت‌ها، ارائه تعرفه‌های خیریه و دولتی امکان تامین هزینه‌های اداره این درمانگاه وجود ندارد و هنوز تیمی برای برای پذیرش مدیریت آن اقدام نکرده است.

گاهی مجبوریم فسادها را فریاد بزنیم تا به قول و وعده‌ها عمل شود/ پاسخ رهبری هزینه زیادی برای ترامپ داشت

امام جمعه قزوین گفت: در برخی از موارد ناچار هستیم فریاد بزنیم و فسادهای صورت گرفته را به مردم اطلاع‌رسانی کنیم، زیرا برخی قول و وعده می‌دهند که جلوی فساد را می‌گیرند اما به وعده‌های خود عمل نمی‌کنند و این مسائل باید با مردم در میان گذاشته شود.

برجام بی‌فرجام!/ ظرفیت‌های اقتصادی که فدای دلخوشی‌های کاذب دولت شد

دلخوشی به مذاکرات و تعهدات چهار ساله ایران سبب شد که برجام در نهایت بی فرجام شود و عملاً می‌توان گفت که هیچ دستاوردی برای ایران نداشته است. نتیجه آن در نهایت این بود که صنعت هسته‌ای را چندین سال از پیشرفت دورتر کرد که شاید ضرر آن قابل جبران نباشد.

۳۲ زندانی با کمک خیران در قزوین آزاد شدند

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در سال گذشته با کمک خیران و نیکوکاران ۳۲ زندانی جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند.

۳۰سال مدیریت رهبر معظم انقلاب با شجاعت و تقوا همراه بود/ ولی فقیه در امور اجرایی با درنظر گرفتن جمهوریت اقدام می‌کند

عضو هیئت علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) گفت: رهبر معظم انقلاب در هدایت جامعه وظیفه خود را دو منظوره و با در نظر داشتن دو بعد اسلامی بودن و جمهوریت با شجاعتی ویژه که برآمده از تقوا است عمل می‌کند.

انتهای پیام/7003
 

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان