۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مشکلات اقتصادی با نگاه به داخل و تکیه بر توانمندی‌های جوانان حل می‌شود
کد خبر: ۳۳۵۹۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۲۹ ساعت: ۱۵:۸ ↗ لینک کوتاه

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین:

مشکلات اقتصادی با نگاه به داخل و تکیه بر توانمندی‌های جوانان حل می‌شود

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین گفت: در حوزه دفاعی و نظامی دستاوردهای عظیمی داشتیم و موشک‌های دوربرد و پهپاد و تجهیزات نظامی جزو پیشرفت‌های ماست، اما چرا در حوزه‌های خودرو و اقتصادی نتوانستیم با اقتدار عمل کنیم؟

مشکلات اقتصادی با نگاه به داخل و تکیه بر توانمندی‌های جوانان حل می‌شود

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ سرهنگ عباس برزگر امروز(چهارشنبه) در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه امام سجاد(ع) در حسینیه شهید مطهری سپاه صاحب الامر(عج) اظهار کرد: 22 بهمن سال 97 بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری صادر شد و تاکیدات فراوانی از سوی دلسوزان نظام برای پرداخت به این بیانیه شکل گرفت؛ بنابراین همه ما باید اراده و انگیزه و توان خود را برای تحقق این بیانیه عملی کنیم.

وی افزود: توقع رهبری این است که درخصوص تبیین و اجرایی شدن گام دوم ورود جدی صورت گیرد، رهبری در این بیانیه می‌فرمایند ملت‌ها و جوامع زیر بار مشکلات و انقلاب و زحمات و گرفتاری‌های انقلاب نمی‌روند، اما ملت ایران برای برپایی احکام دین و مقابله با ظلم انقلاب را شروع کرد که در یکصد سال اخیر بی نظیر بود.

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین ابراز کرد: اولین ویژگی انقلاب در نگاه رهبری، مردمی و اسلامی بودن آن است، در چهل سال گذشته ارزش‌ها و مفاهیم و آرمان‌ها و شعارهای انقلاب تغییر نکرده در صورتی که در انقلاب‌های دیگر شاهد تزلزل در شعارها و استحاله آن هستیم.

وی بیان کرد: برپایی عدالت و مفاهیم انقلاب در جامعه سخت است و همه زیر بار پذیرش این مفاهیم انقلابی نمی‌روند و راهبرد نظام مقدس انقلاب از ابتدای انقلاب همان شعار استقلال و آزادی و انقلاب اسلامی است و مردم آزادی و استقلال و جمهوریت خود را در برهه‌های مختلف با هیچ چیز معاوضه نکرده اند.

این مسئول عنوان کرد: شعار مرگ بر امریکا و اسرائیل هرگز از ابتدای انقلاب تا به امروز تضعیف و استحاله نشده است، اما برخی از مسئولان دچار وادادگی شده اند اما مسئولان در مدیریت کلان کشور دچار انحراف نشده اند.

وی ادامه داد: انقلاب‌ها تاریخ مصرف دارند، اما انقلاب اسلامی با توجه به پایبندی به قرآن و مبانی اسلام هیچ زمانی دچار کهنگی نشده هیچ زمانی انقلابیون اهل انفعال نیستند و همیشه پای انقلاب و پشتیبانی از آرمانهای انقلاب خود باقی مانده اند. 

برزگر تصریح کرد: امروز شهدای ما در نیروهای مسلح و بسیج و نیروهای مردمی هیچ زمانی در دفاع از حریم انقلاب کوتاهی نکرده اند و این روال ادامه دارد، معمولا برخی مسئولان اهل تفریط و افراط هستند و این مایه ننگ است، اما در انقلاب اسلامی به واسطه تبعیت از رهبری و ولایت فقیه جلوی بسیاری از نفوذها گرفته شده است.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی هیچ زمانی اهل نزاع و تنش و درگیری نبوده، اما هر زمانی مورد هجمه قرار گرفته با تمام توان ایستادگی کرده است. در دیدار اخیر رهبری با نخست وزیر ژاپن اوج خفت و خواری ترامپ این بود که رهبری واسطه گری ژاپن را نپذیرفت.

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین گفت: انقلاب اسلامی برکات زیادی داشت که رهبری در بیانیه گام دوم به آن اشاره می‌کنند که اولین این برکات پایان دادان به خیانت‌های دوره قاجار و دوره پهلوی و وابستگی به دنیای غرب بود.

وی افزود: شعار اراده ملی در طول 40 سال گذشته محقق شده است و ما انتخابات زیادی داشتیم که طی سالیان مختلف با نظر مستقیم مردم انتخاب شد و جمهوریت در نظام پیاده شده، از سوی دیگر هر زمانی روحیه انقلابی بر کشور و عملکرد مسئولان حاکم شد به خوبی شاهد پیشرفت و توسعه بودیم.

این مسئول نظامی ابراز کرد: چرا در حوزه دفاعی و نظامی پیشرفت‌های عظیمی داشتیم و موشک‌های دوربرد و پهپاد و تجهیزات نظامی جزو پیشرفت‌های ماست، اما چرا در حوزه‌های خودرو و اقتصادی نتوانستیم با اقتدار عمل کنیم؟ اگر نگاه به داخل و تکیه بر توانمندی‌های جوانان داشته باشیم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی اذعان کرد: صادرات غیرنفتی ما امروز 60برابر پیش از انقلاب است که از برکات نظام است، اگر همه ماهواره‌ها و پول و بودجه و میز و قدرت استکبار جمع شده اند اما قادر به سرنگونی انقلاب نیستند به واسطه بالا بودن سطح فکر و آگاهی‌های سیاسی و اجتماعی مردم است والا دشمن به دنبال سرنگونی نظام در دی ماه 96 بود.

برزگر گفت: در چهل ساله دوم انقلاب وظیفه ما از نگاه رهبری این است که برای حفاظت و پاسداری از دستاوردهای چهل ساله تلاش کنیم و این دستاوردها را برای مردم تبیین کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: پیشرفت در صنایع جدید، امیدواری به آینده و دوری از یاس و ناامیدی، تاثیرگذاری عمیق در منطقه و جهان و اقتدار و عزت در صحنه‌های بین المللی و پیشرفت‌های علمی و پزشکی  از دستاوردهای 40ساله انقلاب است و برای موفقیت در گام دوم انقلاب تاکید رهبری این است که باید حتما به جوانان و مردم اعتماد کرد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان