۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین توزیع بیش از ۳ هزار قلم لوازم خانگی میان مددجویان قزوین
کد خبر: ۳۳۵۹۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۳۰ ساعت: ۱۱:۹ ↗ لینک کوتاه

توزیع بیش از ۳ هزار قلم لوازم خانگی میان مددجویان قزوین

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: طی سال ۹۷ برای حمایت از محرومان و نیازمندان سه هزار و ۱۷۳ قلم لوازم خانگی میان مددجویان توزیع شده و برای این منظور بیش از ۹۴۱ میلیون تومان هزینه شده است.

توزیع بیش از ۳ هزار قلم لوازم خانگی میان مددجویان قزوین

محمد صیادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین بیان کرد: کمیته امداد امام (ره) تلاش می‌کند تا خدمات را متناسب با شرایط مددجویان ارائه کند از این رو خدمات امروز مانند گذشته محدود به کمک هزینه معیشت نیست.

وی ادامه داد: یکی از خدماتی که به مددجویان ارائه می‌شود تأمین لوازم زندگی آنان است چراکه محرومان به واسطه مشکلاتی که دارند بعضاً توان تأمین اثاثیه ضروری زندگی را ندارند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: طی سال 97 برای حمایت از محرومان و نیازمندان سه هزار و 173 قلم لوازم خانگی میان مددجویان توزیع شده و برای این منظور بیش از 941 میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: از این میزان، دو هزار و 287 قلم لوازم خانگی در مناطق محروم و 886 قلم در سایر مناطق توزیع شده است همچنین در این مدت 20 قلم لوازم خانگی مددجویان مورد تعمیر اساسی قرار گرفته است.

صیادی عنوان کرد: سه هزار و 173 قلم لوازم خانگی توزیع شده شامل 53 دستگاه تلویزیون، هزار و 450 دستگاه بخاری گازی، 88 دستگاه اجاق گاز، 295 دستگاه آبگرمکن، 674 دستگاه کولر، 10 مورد منبع آب، دو تخته فرش و 601 مورد سایر لوازم بوده است.

وی ابراز کرد: عموم مردم نیکوکار می توانند برای اهدای لوازم خانگی به نیازمندان با مراجعه به دفاتر کمیته امداد، از نیاز مددجویان آگاه شده و به نیت خیر خود عمل کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: کمیته امداد امام (ره) آمادگی دارد تا در تعامل با نیکوکاران، کمک های آنها را براساس نیت نیکوکاران توزیع کند البته کد دستوری      #028*8877* برای این منظور نیز در دسترس عموم همشهریان است.

انتهای پیام/2002

 
 
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان