۰۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۱۸ یکشنبه

صبح قزوین بازدید معاونان بازرس کل کشور از چند طرح
کد خبر: ۳۶۸۸۶۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۵/۴ ساعت: ۱۰:۳ ↗ لینک کوتاه

در استان قزوین صورت گرفت؛

بازدید معاونان بازرس کل کشور از چند طرح

بازدید معاونان بازرس کل کشور از چند طرح

به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، معاونان رئیس کل بازرسی کشور در جریان سفر به استان قزوین از چند پروژه و طرح در این استان بازدید کردند.

بازدید سه ساعته معاون سیاسی و قضایی سازمان بازرسی از پارک علم و فناوری قزوین

محمدمهدی معاون سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور که همراه با رئیس این سازمان به استان قزوین سفر کرده بود، در جریان بازدید از پارک علم و فناوری پای درددل مدیران شرکت‌های دانش بنیان و مسئولان پارک نشست.

معاون امور تولیدی سازمان بازرسی پای صحبت های برخی از تولیدکنندگان قزوین نشست و دستوراتی ویژه برای رفع مشکلات آنان صادر کرد.

بازدید و دیدار با تولیدکنندگان

احمد اسدیان در جریان بازدید از شرکت بهسم پس از شنیدن مشکلات در خصوص اعطای تسهیلات و قطعی مکرر برق، دستور رفع مشکل برق در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بررسی دلایل عدم اعطای تسهیلات تبصره ۱۸ را صادر کرد.

وی همچنین از شرکت کارتون سازی سلولز  بازدید کرد و پس از طرح مشکل این واحد در خصوص نحوه حسابرسی سازمان حسابرسی از اسناد و مدارک و درآمد آن، مقرر شد شرکت اسناد مربوط به عملکرد سازمان حسابرسی و تامین اجتماعی را جهت بررسی توسط بازرسی کل ارائه کند.

در پایان اسدیان طی نشست مشترک با واحدهای تولیدی دارای مشکل و مسئولان و مدیران استانی مرتبط با این واحدها ضمن شنیدن مشکلات آنها در خصوص دلایل وجود این ایرادات و همچنین رفع به موقع آن نکاتی را متذکر شد.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی تاکید کرد؛ بازرسی کل استان موظف به پیگیری این مشکلات تا حصول نتیجه است.

بازدید معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور از 2 ورزشگاه در قزوین

ایروان مسعودی اصل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی از پروژه نیمه تمام ورزشگاه 6 هزار نفری در حال ساخت قزوین بازدید کرد.

مدیران مربوطه چالش ها و مشکلات پیش روی ساخت این ورزشگاه از جمله عدم تخصیص اعتبار را با معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور در میان گذاشته و خواستار حمایت این سازمان برای تخصیص اعتبار به منظور تکمیل این پروژه شدند چراکه این پروژه جهت تکمیل  به ۲۵۰ میلیارد تومان پول نیاز داشت .

یکی دیگر از برنامه های معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان بود که رفع نواقص این پروژه نیز نیازمند ۲۰ میلیارد تومان اعتبار بود.

دکتر مسعودی قول مساعد داد که در چارچوب قوانین و مقررات، رفع مشکلات و تخصیص اعتبار برای این دو پروژه مهم را پیگیری خواهد کرد.

در این راستا معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور طی تماس تلفنی با مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در خصوص مشکلات این پروژه ها موضوعاتی را مطرح و خواستار تخصیص اعتبار برای به سرانجام رسیدن این دو پروژه شدند.

گفتنی است بازدید از بیمارستان شهید رجایی، مدرسه انرژی اتمی و پروژه زهکشی منطقه اله‌آباد از دیگر برنامه‌های معاونان رئیس کل بازرسی کشور بود.

انتهای خبر/ 

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان