۱۳/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۶ دوشنبه

صبح قزوین میزبانی قزوین از اردوی تیم ملی تیراندازی
کد خبر: ۳۶۹۲۱۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۶/۱۳ ساعت: ۷:۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس هیات تیر و کمان استان قزوین اعلام کرد:

میزبانی قزوین از اردوی تیم ملی تیراندازی

رئیس هیئت تیر و کمان استان قزوین گفت: برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته تا اواخر شهریورماه بتوانیم میزبان اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان در رشته کامپوند در شهرستان آبیک باشیم.

میزبانی قزوین از اردوی تیم ملی تیراندازی
ابراهیم برخورداری در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته تا اواخر شهریورماه بتوانیم در شهرستان آبیک میزبان اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان در رشته کامپوند باشیم.
 
وی افزود: تیراندازان برتر رشته کامپوند در این مسابقات هم در بخش آقایان و دو بانوی تیرانداز استان و دو ورزشکار کماندار از گروه آقایان نیز به این اردو دعوت شده و در کنار سایر ورزشکاران منتخب کشوری به مدت ۱۰ روز تمرین خواهند کرد.
 
رئیس هیات تیر و کمان استان قزوین بیان کرد: این رقابت‌ها با سرمربی‌گری اسماعیل عبادی از قهرمانان و مربیان پیشکسوت رشته کامپوند استان قزوین است و چهار مربی برتر استان قزوین نیز در این اردو حضور یافته و کسب تجربه خواهند کرد.
 
برخورداری ابراز کرد: در تلاشیم تا اعتبارات لازم برای برپایی یک میزبانی شایسته از اردوی تیم ملی کامپوند با حضور ۱۹ ورزشکار منتخب کشوری تامین کنیم.
 
وی عنوان کرد: توافق شده که چهار نفر از ورزشکاران برتر استان قزوین در دو بخش آقایان و بانوان هم در این اردو حضور داشته و از ظرفیت آموزش حرفه‌ای تحت نظر مربیان تراز این رشته برخوردار شوند.
 
رئیس هیات تیر و کمان استان قزوین در پایان گفت: در این اردو شهرداری شهر آبیک با تامین اعتبارات و کمک مالی در کنار اداره ورزش قرار گرفته که امیدواریم پس از چند سال بتوانیم میزبان خوبی برای اردوی تیم ملی تیرکمان در استان قزوین باشیم.
 
انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان