۰۷/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۰ سه شنبه

صبح قزوین خون شهید «هنیه»، انسجام‌بخشِ محور مقاومت
کد خبر: ۳۶۸۹۲۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۵/۱۰ ساعت: ۱۱:۳۲ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

خون شهید «هنیه»، انسجام‌بخشِ محور مقاومت

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: خون شهید هنیه تمام جبهه‌های مقاومت در دنیا را انسجام بخشید؛ شهادت حاج قاسم در خاک عراق و شهادت اسماعیل هنیه در ایران نشان‌دهنده این است که جبهه مقاومت بسیار درهم تنیده است و مرز جغرافیایی نمی‌شناسد.

خون شهید «هنیه»، انسجام‌بخشِ محور مقاومت
سالار آبنوش در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، درباره شهادت اسماعیل هنیه رئیس ‌دفتر سیاسی حماس اظهار کرد: این فاجعه بسیار دردناک است چراکه یک شخصیت بسیار برجسته و سرباز مقاومت توسط رژیم کودک‌کش، رژیمی که به هیچ قانون بشری پایبند نیست، به شهادت رسیده است.

وی افزود: عمق خطرناک بودن رژیم غاصب صهیونیستی امروز برای همه روشن شده و شهادت اسماعیل هنیه را به تمامی آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با تحلیلی از ترور شهید هنیه ابراز کرد: هر چه به کانون خطر نزدیک می‌شویم نوید پیروزی هم قوت می‌گیرید؛ لذا هر چه میدان مبارزه شکننده‌تر شود نیز نشانه شکست حریف است.

آبنوش عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس در شلمچه بود که بیشترین شخصیت‌ها را از دست دادیم و به شهادت رسیدند اما در نهایت پیروزی به ما نزدیک شد.

این مسئول تصریح کرد: به مردم مظلوم فلسطین این نوید را می‌دهیم که عمر دشمن به پایان رسیده و از این وقایع یک آینده روشن را برای فلسطین استنباط می‌کنیم.

وی تاکید کرد: شهادت اسماعیل هنیه برای همه جان‌گداز بود اما به هیچ عنوان احساس یاس و ناامیدی نمی‌کنیم و محور مقاومت با قدرت تمام پیش می‌رود و انرژی و توان ما را برای حرکت در این مسیر صدچندان می‌کند تا به اهداف اسلام ناب محمدی دست یابیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خون شهید هنیه تمام جبهه‌های مقاومت در دنیا را انسجام بخشید؛ شهادت حاج قاسم در خاک عراق و شهادت اسماعیل هنیه در ایران نشان‌دهنده این است که جبهه مقاومت بسیار درهم تنیده است و مرز جغرافیایی نمی‌شناسد.

آبنوش بیان کرد: مرزبندی برای جبهه مقاومت مفهوم ندارد و برای دفاع از بشریت فرقی نمی‌کند که تهران باشد یا بغداد. نقطه ضعفی برای جبهه مقاومت وجود ندارد و دشمن همواره از این قدرت مستاصل شده که دست به چنین ترورهای کور می‌زند.

این مسئول افزود: دشمن سایه به سایه ما حرکت می‌کند و باور داریم که در راه مقاومت باید هزینه بدهیم و حتی از جان خود هم بگذریم از این رو شخصیت‌ها این محور همواره با غسل شهادت هستند و عبایی از مرگ ندارند.

این نماینده مجلس درباره مسائل امنیتی کشور گفت: ناامنی یک کشور تعریفی دارد و به این معنی است که آن کشور نتواند از تمامیت ارضی خود محافظت و پاسداری کند اما از این دست ترورهای کور به معنی ضعف در امنیت نیست بلکه ضعف دشمن را نشان می‌دهد.

وی در پایان گفت: به شهادت رساندن شخصیت والایی همچون هنیه؛ نشانه قدرت دشمن نیست بلکه این حرکت ناجوانمردانه نشانه ضعف دشمن است که نمی‌تواند رو در رو مبارزه کند و نشان‌دهنده اوج قدرت ما است.

انتهای خبر/ 1300
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان