۱۳/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۶ دوشنبه

صبح قزوین جریمه ۱۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در بوئین‌زهرا
کد خبر: ۳۶۹۱۶۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۶/۷ ساعت: ۹:۲۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین خبر داد:

جریمه ۱۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در بوئین‌زهرا

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از محکومیت ۱۵ میلیارد و ۶۴۷ میلیون ریالی قاچاقچی فراورده‌های نفتی در بوئین‌زهرا خبر داد.

جریمه ۱۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در بوئین‌زهرا
به گزارش حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از تعزیرات حکومتی استان قزوین، علیرضا حسن‌پور اظهار کرد: پرونده حمل ۲۳ هزار و ۴۶۰ لیتر نفتگاز خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش 5 میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان بوئین‌زهرا مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: شعبه رسیدگی‌کننده با بررسی مستندات پرونده و احراز اتهام انتسابی، متخلف را به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال معادل دو برابر ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین اضافه کرد: شعبه همچنین 5 میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال معادل ارزش سوخت فروخته شده به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت ۱۵ میلیارد و ۶۴۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

حسن‌پور ادامه داد: در ۱۷ ماه گذشته، به پرونده هشت محموله سوختی با ۲۰۰ هزار لیتر نفتگاز قاچاق در تعزیرات حکومتی شهرستان بوئین‌زهرا رسیدگی و متخلفان مجازات شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف، مراتب را در سامانه ارتباطی www.tazirat135.ir ثبت یا برای رسیدگی فوری به این مرجع مراجعه کنند.

انتهای خبر/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان