۱۵/ربيع الآخر/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۲۷ جمعه

صبح قزوین قزوین همچنان بر مدار گرما
کد خبر: ۳۶۸۸۸۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۵/۶ ساعت: ۱۰:۲۳ ↗ لینک کوتاه

کارشناس هواشناسی استان قزوین خبر داد:

قزوین همچنان بر مدار گرما

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد که همچنان هوای گرم برای امروز در سطح منطقه مستقر خواهد بود.

قزوین همچنان بر مدار گرما
مریم بهروزی در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ در تشریح وضعیت آب و هوای استان قزوین برای اوایل هفته اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی، خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد که همچنان هوای گرم برای امروز در سطح منطقه مستقر خواهد بود.
 
وی افزود: از ساعات بعدازظهر امروز به تدریج با وزش باد‌های شمالی روند کاهش دما آغاز می‌شود که برای فردا به ویژه پس فردا ادامه دارد.
 
کارشناس هواشناسی استان قزوین اضافه کرد: برای فردا اندکی کاهش دما را داریم، اما همچنان هوای گرم در استان مستقر خواهد بود.
 
بهروزی بیان کرد: برای روز دوشنبه با وزش باد‌های شمالی به ویژه در کانال بادی استان در ارتفاعات شمالی گاهی پدیده مه و احتمال بارش پراکنده باران را خواهیم داشت.
 
وی پیش‌بینی کرد: امروز، فردا و پس فردا در ساعات بعدازظهر و شب با توجه به گذر امواج از سطح منطقه که سبب افزایش ابر می‌شود، بارش‌های پراکنده در برخی مناطق دور از انتظار نیست.
 
کارشناس هواشناسی استان ادامه داد: ضمناً طی این مدت با توجه به وزش باد در بخش‌های شرقی و جنوبی دشت احتمال گرد و خاک محلی نیز وجود دارد.
 
گفتنی‌ است دیروز بیشینه دمای بوئین زهرا به ۴۰ درجه و کمینه دما با ۱۷ درجه از آن آوج بود و دمای قزوین بین ۱۹_ ۳۸ درجه در نوسان بود.

انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان