۰۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۱۸ یکشنبه

صبح قزوین با برنامه ریزی صحیح برمعنویت جوانان می افزائیم
کد خبر: ۱۲۲۰۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مسئول فرهنگی بانوان قزوین:

با برنامه ریزی صحیح برمعنویت جوانان می افزائیم

جلیلزاده: قزوین نخستین استانی است که ادارات اوقاف آن دارای بخش فرهنگی بانوان است چرا که در این استان خانم ها از برنامه های اداره اوقاف استقبال ویژه ای کردند به گونه ای که یک هزار و ۵۰۰ نفر از بانوان امسال از طرح نشاط معنوی استقبال کردند.

با برنامه ریزی صحیح برمعنویت جوانان می افزائیم
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین، فرشته جلیلزاده مسئول فرهنگی بانوان و دارالقرآن نورالثقلین اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در حاشیه برگزاری کنگره بین المللی امامزادگان که به میزبانی اصفهان برگزار شد با اشاره به تاثیر امامزادگان در زندگی انسان ها گفت: مهم ترین تاثیر امامزادگان بر جوانان و نوجوانان است که می توانیم با برنامه ریزی صحیح در راستای ذوق و قریحه جوانان و مطابق دیدگاه آنها بر معنویت زندگی جوانان بیفزاییم.
وی در ادامه افزود: قزوین نخستین استانی است که ادارات اوقاف آن دارای بخش فرهنگی بانوان است چرا که در این استان خانم ها از برنامه های اداره اوقاف استقبال ویژه ای کردند به گونه ای که یک هزار و 500 نفر از بانوان امسال از طرح نشاط معنوی استقبال کردند.
مسئول نخستین مرکز تخصصی قرآن کریم در قزوین تاکید کرد: امامزاده سلطان محمد (ع)، امامزاده حسین (ع)(فرزند بلافصل امام رضا (ع)، امامزاده صالح ابن حسن(ع) و بقعه متبرک چهار انبیاء ؛ سلام، سلوم، اتقیا، سهولی ، امامزاده علی اصغر زرآباد و اسماعیل (ع) روستای فلار( منطقه معروف الموت) از جمله شاخص ترین امامزادگان قزوین هستند.
شایان ذکر است که نخستین کنگره بین المللی امامزادگان 19 و 20 شهریور ماه همزمان با 5 ذی القعده روز تکریم و بزرگداشت امامزادگان در استان اصفهان برگزار شد.
در کنگره مذکور از 18 نفر از افرادی که مقالات آنها به عنوان رتبه های برتر شناخته شد تقدیرگردید ، همچنین دو نفر از اعضای هیئت امناهای برتر امامزادگان کشور تجلیل شدند.
همچنین در این کنگره از صندوق صحن مطهر امام حسن عسگری (ع) که توسط مرکز آفرینش های ستاد بازسازی عتبات عالیات ساخته شده، رونمایی گردید.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان