۰۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۱۸ یکشنبه

صبح قزوین اصل مهم در موقوفات، اصل شرعی آن است
کد خبر: ۱۲۲۰۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین:

اصل مهم در موقوفات، اصل شرعی آن است

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی نوروزی: من و شما باید با کمک یکدیگر در راه صیانت از موقوفات گام برداریم و به هر شکل ممکن با موقوفه خواری مبارزه نمائیم.

اصل مهم در موقوفات، اصل شرعی آن است
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین، حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در دومین جلسه هم اندیشی و کارگاه آموزشی متولیان ومباشران موقوفات استان قزوین با رویکرد تبین وظایف و اختیارات قانونی متولیان و مباشران که صبح روز چهارشنبه 27 شهریورماه در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار گردید اظهار داشت : در بحث موقوفات اصل مهم اصل شرعی آن است  و بر همین مبناء است که مقام معظم رهبری بر عمل امینانه بر وقف تاکید دارند.
مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در ادامه افزود : من و شما باید با کمک یکدیگر در راه صیانت از موقوفات گام برداریم و به هر شکل ممکن با موقوفه خواری مبارزه نمائیم.
نوروزی در ادامه ضمن بیان این مطلب که سازمان اوقاف و امورخیریه در حال عبور از مرحله سنتی به مرحله مدرن است افزود : سازمان اوقاف و امورخیریه در حال گذر از مرحله سنتی به مدرن می باشد و برگزاری دوره های آموزشی یکی از ابزار عبور از این مرحله می باشد.
شایان ذکر است اولین جلسه هم اندیشی و اولین کارگاه آموزشی متولیان ومباشران موقوفات استان قزوین با توجه به راه اندازی سامانه جامع موقوفات و اماکن متبرکه در سازمان اوقاف و به منظور هم گام نمودن مباشران محترم موقوفات با سیستم های نوین مدیریتی در شهریور ماه سال گذشته برگزار شد و 27 نفر از متولیان و مباشران موقوفات استان قزوین در آن شرکت نمودند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان