۰۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۱۸ یکشنبه

صبح قزوین استاندار قزوین از عملکرد مدیر کل اوقاف و امورخیریه قزوین تجلیل کرد
کد خبر: ۱۲۱۹۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

تجلیل عجم از حجت الاسلام نوروزی؛

استاندار قزوین از عملکرد مدیر کل اوقاف و امورخیریه قزوین تجلیل کرد

مهندس احمد عجم استانداراستان قزوین با ارسال پیامی از خدمات و تلاش های حجت الاسلام والمسلمین مصطفی نوروزی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین تقدیر و تشکر نمود.

استاندار قزوین از عملکرد مدیر کل اوقاف و امورخیریه قزوین تجلیل کرد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین، مهندس احمد عجم استانداراستان قزوین با ارسال پیامی از خدمات و تلاش های حجت الاسلام والمسلمین مصطفی نوروزی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین تقدیر و تشکر نمود متن این پیام به شرح ذیل است : حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای مصطفی نوروزی مدیرکل محترم اوقاف و امورخیریه استان سلام علیکم سنت حسنه وقف یکی از مصادیق بارز احسان و نیکوکاری است که انسان با بهره گیری از تعالیم انبیاء آن را از دیرباز بنیان نهاده و در صحنه حیات اجتماعی به ودیعت گذارده است.
روحیه تعاون اجتماعی و سبقت در خیرات در نهاد وقف عینیت می یابد و به عمل واقف مُهر ابدیت می زند.
حفظ موقوفات و بقاع متبرکه و نگهداری از این میراث جاویدان سنت پیام اکرم(ص) و ائمه اطهار(علیهم السلام) و تبلیغ معارف والای قرآنی از اعمال حسنه ای است که توفیق خدمت در این عرصه را از ویژگی های متمایزی برخوردار نموده است.
به پاسداشت مساعی و زحمات ارزشمند جنابعالی در جهت تبلیغ و ترویج فرهنگ متعالی وقف و تبدیل شدن بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی جامعه ، مراتب سپاس و قدردانی خود را اظهار داشته و توفیق روز افزون جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری ایران را از خداوند منان مسئلت می نمایم.
احمد عجم استاندار قزوین انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان