۰۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۱۸ یکشنبه

صبح قزوین راه کارهای حمایت از سرمایه گذاری بررسی شد
کد خبر: ۱۲۱۸۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

شورای دستگاه های نظارتی قزوین:

راه کارهای حمایت از سرمایه گذاری بررسی شد

اعضای شورای دستگاه های نظارتی استان قزوین در جلسه اخیر خود با استماع گزارشی از آخرین وضعیت تولیدات حوزه صنعتی استان، راهکارهای بُرون رفت از مشکلات و موانع موجود را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

راه کارهای حمایت از سرمایه گذاری بررسی شد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی و ستادخبری بازرسی کل استان قزوین، در این نشست که با حضور دادستان قزوین ، معاون برنامه ریزی استانداری ،بازرس کل استان و مدیران کل اطلاعات و دیوان محاسبات برگزار گردید مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت ، رییس اتاق بازرگانی و معاون سرپرستی بانک ملی نیز به عنوان میهمان حضور داشتند .
در این گزارش آمده است :مدیران مدعو در آغاز این هم اندیشی به ارایه گزارش از ابعاد مختلف حوزه صنعت و سرمایه گذاری اعم از داخلی و خارجی در استان پرداختند و ضمن تبیین و تشریح موانع و مشکلات موجود ، خواستار همکاری مضاعف و بهره گیری از ظرفیت های دستگاه های نظارتی در راستای تقویت و توسعه عرصه مذکور گردیدند .
اعضای شورای نظارتی پس از گزارش مدیران مدعو دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را مطرح کردند.
این گزارش می افزاید: مدیران نظارتی در خاتمه ضمن تأکید بر ضرورت فراهم سازی بسترهای حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران داخلی و خارجی از اعلام آمادگی شورا در کمک به شکوفایی و رونق اقتصادی خبر دادند و خواستار همکاری بیش از پیش دستگاه های اجرایی به منظور تحقق حماسه اقتصادی شدند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان