۰۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۱۸ یکشنبه

صبح قزوین دانشگاه آزاد اسلامی یکی از مهم ترین دست آوردهای انقلاب اسلامی است
کد خبر: ۱۲۱۸۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

جشن ورودی های جدید دانشگاه آزاد اسلامی قزوین؛

دانشگاه آزاد اسلامی یکی از مهم ترین دست آوردهای انقلاب اسلامی است

بیست ودومین مراسم جشن دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با حضور مسوولان، استادان، دانشجویان و خانواده های آنان در سالن بزرگ ورزشی امینی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با شکوه خاصی برگزار شد.

دانشگاه آزاد اسلامی یکی از مهم ترین دست آوردهای انقلاب اسلامی است
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، دکتر موسی خانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در مراسم جشن آغاز سال تحصیلی دانشجویان ورودی جدید در سخنانی با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس بیان داشت: ما هرچه داریم از عنایات خداوند و خون شهدا است.
شهدای گران قدر با نثار خون خود جاودانه شدند تا ما در سایه امنیت و آسایش زندگی کنیم.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در ادامه دانشگاه آزاد اسلامی را مولود انقلاب دانست و با اشاره به حمایت های امام راحل و مقام معظم رهبری برای تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی یاد آور شد: باید به روح پرفتوح امام (ره) درود فرستاد که در کنار همه ی دست آوردهای انقلاب با حمایت های معنوی و مادی خود باعث شدند دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر به نگینی در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی تبدیل شود.
دکتر موسی خانی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی امروز به عنوان یکی از مهم ترین دست آورد های انقلاب اسلامی با نزدیک به یک میلیون و 800 هزار دانشجو و به عنوان بزرگ ترین دانشگاه حضوری جهان از نظر علمی در کنار دانشگاه های معتبر دنیا می درخشد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین سپس خطاب به دانشجویان جدید الورود گفت: با توکل به خداوند ، توسل به ائمه اطهار (ع)، داشتن چشم اندازی بلند و روشن، تلاش و اعتماد به نفس می توانید در صحنه های اجتماعی و اجرایی در جامعه و جهان اثرگذار باشید.
وی سپس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین را به دلیل وجود بسترهای مناسب برای رشد و تعالی یکی از بهترین دانشگاه های کشور معرفی و تاکید کرد: حضور استادان برجسته و بنام کشور، وجود زیرساخت های مناسب آموزشی، رفاهی، فرهنگی و مراکز پژوهشی و تحقیقاتی، این دانشگاه را به یکی از مراکز مهم علمی کشور تبدیل کرده است.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به افتخارات این دانشگاه در عرصه های داخلی و خارجی اشاره کرد و افزود: انعقاد قراردادهای همکاری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با دانشگاه های معتبر دنیا، پذیرش تعداد زیادی از دانشجویان این واحد در دانشگاه های مطرح جهان، قبولی دانشجویان این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه های دولتی و آزاد، کسب مقام های برتر مسابقات جهانی روبوکاپ، بتن و سازه های پل ماکارونی ، کسب عنوان قهرمانی مسابقات ملی خودروهای الکتریکی، هیبریدی، موتورهای برقی، کسب عنوان هفدهم جهان توسط خودروی خورشیدی، در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی قزوین را به عنوان یکی از دانشگاه های مطرح در منطقه و جهان پر آوازه کرده است.
وی تصریح کرد: این دانشگاه در زمینه های فرهنگی نیز با برگزاری مسابقات قرآن و عترت، راه اندازی هیات دانشجویی محبان اهل بیت (ع)، تدفین دو شهید گمنام و کسب عناوین برتر مسابقات فرهنگی در این عرصه نیز در کشور پیشگام است.
وی سپس خطاب به اولیای دانشجویان اظهار داشت: شما با به امانت گذاشتن عمر ارزشمند فرزندان و سرمایه خود مطمئن باشید که این دو امانت در دانشگاه به خوبی حفظ و این سرمایه ها صرف فرزندان تان خواهد شد.
دکتر موسی خانی در ادامه خواستار تعامل بیشتر خانواده ها با دانشگاه شد و افزود: خانواده ها می توانند با تدوام حمایت خود انتقال ایده ها و پیشنهادها به دانشگاه و نظارت بر رفتار فرزندان شان، ما را در پیشبرد اهداف دانشگاه یاری کنند.
دکتر موسی خانی در پایان با اشاره به اهمیت لحظات عمر تاکید کرد: انسان های بزرگ، انسان های تحول آفرین بودند و شما دانشجویان با تلاش و کوشش و داشتن چشم اندازی بزرگ، جذاب و بلند پروازانه می توانید به دانشمندان بزرگی در دنیا تبدیل شوید.
در ادامه حجت الاسلام حیدری، مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان قزوین در سخنانی به دانشجویان برای قبولی و پذیرفته شدگان در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تبریک گفت و بیان داشت : طی کردن مدارج علمی و معنوی و تکامل انسانی از نعمت های خداوند است.
مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان قزوین خود شناسی و هویت شناسی را بسیار با اهمیت دانست و تصریح کرد: باید ببینیم که ما چه کسی هستیم در کجا هستیم و برای چه هستیم.
بنابراین باید هویت، شخصیت و ارزش های خود را بشناسیم.
اگر این امر اتفاق افتاد سرمایه بسیار عظیمی در اختیار هر فرد قرار می گیرد.
وی سپس با اشاره به تربیت انسان های پر افتخار در این دانشگاه گفت: باید از دکتر موسی خانی برای ایجاد زمینه های رشد و بالنده گی دانشجویان پرافتخار در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تشکر و قدردانی کنم.
در پایان این مراسم با حضور مسوولان از دانشجویان ممتاز مقطع مختلف تجلیل شد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان