۰۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۱۸ یکشنبه

صبح قزوین اصل مهم در موقوفات اصل شرعی آن است
کد خبر: ۱۱۹۷۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین:

اصل مهم در موقوفات اصل شرعی آن است

حجت الاسلام والمسلمین نوروزی: مدیر کل اوقاف قزوین اصل مهم در موقوفات اصل شرعی آن است.

اصل مهم در موقوفات اصل شرعی آن است
به گزارش صبح قزوین به نقل ازر وابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در دومین جلسه هم اندیشی و کارگاه آموزشی متولیان ومباشران موقوفات استان قزوین با رویکرد تبین وظایف و اختیارات قانونی متولیان و مباشران که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار گردید اظهار داشت: در بحث موقوفات اصل مهم اصل شرعی آن است و بر همین مبناء است که مقام معظم رهبری بر عمل امینانه بر وقف تاکید دارند.
مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در ادامه افزود: من و شما باید با کمک یکدیگر در راه صیانت از موقوفات گام برداریم و به هر شکل ممکن با موقوفه خواری مبارزه نمائیم.
نوروزی در ادامه ضمن بیان این مطلب که سازمان اوقاف و امورخیریه در حال عبور از مرحله سنتی به مرحله مدرن است افزود: سازمان اوقاف و امورخیریه در حال گذر از مرحله سنتی به مدرن می باشد و برگزاری دوره های آموزشی یکی از ابزار عبور از این مرحله می باشد.
شایان ذکر است اولین جلسه هم اندیشی و اولین کارگاه آموزشی متولیان ومباشران موقوفات استان قزوین با توجه به راه اندازی سامانه جامع موقوفات و اماکن متبرکه در سازمان اوقاف و به منظور هم گام نمودن مباشران محترم موقوفات با سیستم های نوین مدیریتی در شهریور ماه سال گذشته برگزار شد و 27 نفر از متولیان و مباشران موقوفات استان قزوین در آن شرکت نمودند.
انتهای خبر/2004

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان