۰۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۱۸ یکشنبه

صبح قزوین برگزاري جشنواره‌ اسباب‌بازي اتفاق فرهنگي بزرگي است
کد خبر: ۱۱۷۶۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

فياض، مديرکل جمعيت کشافه امام مهدي(ع) لبنان:

برگزاري جشنواره‌ اسباب‌بازي اتفاق فرهنگي بزرگي است

شيخ نزيه فياض با بيان اينکه برگزاري جشنواره بازي و اسباب بازي اتفاق فرهنگي بزرگي در زمينه کودک است، گفت: در بازديد از اين جشنواره متوجه شديم که اقدامات بسيار مهمي در زمينه کودک و نوجوان و تاثيرگذار در شهر قزوين صورت گرفته است.

برگزاري جشنواره‌ اسباب‌بازي اتفاق فرهنگي بزرگي است
به گزارش صبح قزوین ،  شيخ نزيه فياض با بيان اينکه برگزاري جشنواره بازي و اسباب بازي اتفاق فرهنگي بزرگي در زمينه کودک است، گفت: در بازديد از اين جشنواره متوجه شديم که اقدامات بسيار مهمي در زمينه کودک و نوجوان و تاثيرگذار در شهر قزوين صورت گرفته است.
این فعال فرهنگي لبناني گفت: نگاه و هدف مجموعه ما با مجموعه شما مشترک است و اين مهم بسيار ارزشمند مي‌باشد که هر دو مجموعه به دنبال اهداف يکساني است.
وي تصريح کرد: اميدواريم چنين جشنواره‌اي در کشور لبنان برگزار شود و ما هم بتوانيم مثل شهر قزوين اقدامات تاثيرگذاري در حوزه کودک و نوجوان انجام دهيم.
فياض بيان کرد: مخاطبين اين جمعيت کودکان و نوجوانان 6 تا18سال هستند و اين مجموعه برنامه‌هاي مختلف فرهنگي و ديني را اجرا مي‌کند.
وي گفت: از زمان تاسيس اين مجموعه 28 سال مي‌گذرد و در اين مدت زمان کوتاه از فعاليت سعي شده است از شيوه‌هاي بسيار خوب در جذب مخاطبين استفاده شود.
ملک‌پور، مديرکل کانون پرورش فکري کودکان قزوين گفت: جمعيت کشافه امام مهدي(ع) علاقه‌مند به بازديد از جشنواره اسباب‌بازي بودند.
در ادامه طيب ملک‌پور، مديرکل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان استان قزوين گفت:جمعيت کشافه امام مهدي(ع) لبنان اقدامات ريشه‌اي در زمينه اعتقادات در حوزه کودک و نوجوان انجام داده است و هدف اصلي اين مجموعه تربيت انسان با اهداف خودشان مي‌باشد.
وي افزود: کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان استان قزوين ارتباط چندساله با جمعيت کشافه امام مهدي(ع) لبنان دارد و اين مجموعه با تمام علاقه خواستار بازديد از جشنواره اسباب بازي شدند.
گفتني است؛ در پايان اين ديدار قرار شد با تبادل اطلاعات در حوزه کودک و نوجوان در زمينه استفاده از شيوه‌هاي فعاليت پيش‌آهنگي، الگوبرداري از ساختار تشکيل حوزه کودک، الگوبرداري از شيوه برگزاري جشنواره و ساير موارد با محوريت ديني و اسلامي زمينه همکاري فراهم شود.
لازم به ذکر است؛ در اين ديدار اعضاي شوراي اسلامي، مديران شهرداري قزوين، مديرکل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان استان قزوين و اعضاي جمعيت کشافه امام مهدي(ع) لبنان وابسته به حزب‌اله حضور داشتند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان