۰۴/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۳ یکشنبه

صبح قزوین هماهنگی بین دستگاه های مرتبط در جهت ساماندهی سرویس دانش آموزی مدارس
کد خبر: ۳۷۷۷۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

هماهنگی بین دستگاه های مرتبط در جهت ساماندهی سرویس دانش آموزی مدارس

سالار قاسمی گفت: برنامه ریزی و داشتن هماهنگی بین دستگاه های مرتبط در جهت ساماندهی سرویس دانش آموزی مدارس از موضوعات مهم است.

هماهنگی بین دستگاه های مرتبط در جهت ساماندهی سرویس دانش آموزی مدارس
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این جلسه ضمن گرامی داشت ایام ماه محرم و شهادت اباعبدا.
.
.
الحسین(ع) اظهار کرد: باید بستر و زمینه مناسب برای حضور به موقع دانش آموزان در مدارس فراهم گردد و باید رانندگان سرویس های تردد دانش آموزان علاوه بر دارا بودن شرایط لازم، نسبت به رعایت شئونات اسلامی اهتمام ویژه و دوچندان داشته باشند.
وی با اشاره به شیوه نامه اجرایی سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان افزود: نظارت بیشتر و بهتر بر سرویس های تردد دانش آموزان و رعایت شیوه نامه و دستورالعمل های مربوطه از ضروریات است و باید توسط مسئولین، کارشناسان، راهنمایی و رانندگی، شهرداری، سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی و سایر دستگاه های مرتبط برنامه ریزی و نظارت شود تا در در طول سال تحصیلی94-93 اولیاء با آرامش خاطر دانش آموزان را با سرویس ایاب و ذهاب به مدرسه بفرستند.
قاسمی تصریح کرد: برنامه ریزی و داشتن هماهنگی بین دستگاه های مرتبط در جهت ساماندهی سرویس دانش آموزی مدارس از موضوعات مهم در این زمینه است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تأکید کرد: برای رسیدن به نتیجه‌ مطلوب و قابل انتظار، به همکاری مدیران مدارس خانواده ها نیز نیاز است تا در زمینه تردد دانش آموزان مشکلی بروز نکند و وظیفه ی همه مسئولین این است كه بتوانند چالش های پیش روی حمل و نقل دانش آموزی را بافرهنگ سازی برطرف نمایند.
در این جلسه بر لزوم عقد قرار داد با پیمانکاران و رانندگان مجرب و مورد تأیید، ایمنی سرویس ها، لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، بیمه خودور و سرنشین، کپسول اطفای حریق، معاینه فنی اتومبیل، برچسب ویژه سرویس ها، صلاحیت عمومی رانندگان و .
.
.
تأکید شد.
منبع: روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان