۰۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۱۸ یکشنبه

صبح قزوین انتصابات دولت با رویکرد سیاسی خواهد بود
کد خبر: ۳۶۸۷۶۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۲۴ ساعت: ۱۰:۳۹ ↗ لینک کوتاه

کارشناس مسائل سیاسی:

انتصابات دولت با رویکرد سیاسی خواهد بود

کارشناس مسائل سیاسی گفت: باتوجه به رویکرد سیاسی دولت چهاردهم و گفتمانی که از این دولت حمایت کرده است، انتصابات سیاسی برای استان قزوین دور از ذهن نیست.

انتصابات دولت با رویکرد سیاسی خواهد بود
محمدرضا خانلری در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، با اشاره به گمانه‌زنی‌ها درمورد تشکیل کابینه دولت جدید و آثار آن در انتصابات استان قزوین اظهار کرد: اصولاً دولت‌هایی که با پیش‌زمینه سیاسی و احزاب روی کار می‌آیند با همین رویکرد به حکمرانی نگاه می‌کنند.

وی افزود: باتوجه به اینکه پزشکیان و دولت چهاردهم با رویکرد سیاسی‌تر روی کار آمده است و روی تعامل با جهان خارج و بازکردن دایره سیاسی کشور تمرکز دارد لذا در تعیین استاندارها هم این مسئله را لحاظ می‌کند.

عضو هیات علمی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین ابراز کرد: بدون شک دولت برای استانداری قزوین کسی را ترجیح خواهد داد که مبانی سیاسی جبهه اصلاحات را بپذیرد و اجرا کند.

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: البته تا زمانی که کابینه دولت مشخص نشده نیز قضاوت درمورد نحوه انتصابات در استان زود است؛ باید صبر کنیم تا چیدمان کابینه دولت چهاردهم مشخص شود.

این کارشناس ابراز کرد: اگر دولت چهاردهم نگاه ایده‌آل‌نگری داشته باشد بدون شک در انتصابات هم از فعالان حاضر در ستادهای انتخاباتی پزشکیان استفاده خواهد کرد که البته این رویکرد مناسب نخواهد بود.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه مجلس هم به تازگی تشکیل شده و باتوجه به نگاه‌های متفاوت بین مجلس و دولت بدون شک در تایید کابینه دولت اختلافاتی وجود خواهد داشت.

خانلری تصریح کرد: دولت برای اینکه منافع مردم و کشور را تامین کند باید از ایده‌آل‌ها و نگاه‌های سیاسی خود ادول کند و این انتصابات براساس شایستگی‌ها اتفاق بیفتد.

کارشناس سیاسی ادامه داد: دولتی می‌تواند موفق باشد که تحلیل درستی از منافع کشور داشته و بنا بر تاکید مقام معظم رهبری، دولتی موفق خواهد بود که راه شهید رئیسی را ادامه دهد.

وی تاکید کرد: کسی که با 50 درصد آراء مردم روی کار آمده است باید بپذیرد که عده کثیری از مردم کشور نیز گفتمان متفاوت از دولت چهاردهم را دارند و باید کابینه‌ای را بچیند که بتواند رضایت تمامی گفتمان‌ها را جلب کند.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان