۰۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۱۸ یکشنبه

صبح قزوین اتحاد بین چهار نماینده استان قزوین برقرار است
کد خبر: ۳۶۸۷۳۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۲۱ ساعت: ۹:۵۲ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس:

اتحاد بین چهار نماینده استان قزوین برقرار است

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: وحدت و انسجام میان هر چهار نماینده استان برای انجام امور استان وجود دارد و هیچ بهانه‌ای برای انجام امور مردم وجود ندارد.

اتحاد بین چهار نماینده استان قزوین برقرار است
به گزارش حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«صبح قزوین»،  به نقل از دفتر نماینده مردم قزوین در مجلس، سالار آبنوش در جلسه دیدار با مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین که به مناسبت هفته امور مالیاتی برگزار شد، اظهار کرد: وحدت و انسجام میان هر چهار نماینده استان برای انجام امور استان وجود دارد و هیچ بهانه‌ای برای انجام امور مردم وجود ندارد.

وی با اشاره به لزوم رعایت عدالت مالیاتی افزود: در حوزه مالیاتی آنچه اولویت دارد رعایت عدالت مالیاتی است که این امر یک موضوع تخصصی است و لازم است هم در دریافت مالیات اصول و شاخص‌ها عادلانه باشد و هم خروجی دریافت این مالیات برای مردم تبیین شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حضور مردم در انتخابات زبان گویای مردم نسبت به مسئولان است و اگر این مشارکت را ارزیابی کنیم، خروجی عملکرد دستگاه‌ها نیز مشخص خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم کشور ما که در انتخابات اخیر این مشارکت مطلوب را رقم زدند، ارزش و جایگاهی دارند که باید برای انجام امور آنها از هیچ کوششی دریغ نکرد.

آبنوش تصریح کرد: لازم است تا زمانی از امورات مسئولان به صحبت مستقیم با مردم بگذرد تا اهداف، خدمات و دستاوردهای دستگاه‌ها برای مردم تبیین شود.

در این دیدار مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه متبوع، دغدغه و خدمات ارائه شده را ‌تشریح کرد.

انتهای خبر/ 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان