۰۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۱۸ یکشنبه

صبح قزوین بارش‌های پراکنده برف و باران تا اواسط هفته در قزوین
کد خبر: ۳۶۶۴۳۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۲ ساعت: ۱۰:۲۷ ↗ لینک کوتاه

کارشناس هواشناسی استان قزوین خبر داد:

بارش‌های پراکنده برف و باران تا اواسط هفته در قزوین

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، تا روز دوشنبه با گذر پیاپی امواج تراز میانی جو از منطقه و نفوذ زبانه‌های پرفشار؛ افزایش ابر، گاهی وزش باد و در پاره‌ای از مناطق احتمال بارش باران و در ارتفاعات نیز احتمال بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

بارش‌های پراکنده برف و باران تا اواسط هفته در قزوین
مریم بهروزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، تا روز دوشنبه با گذر پیاپی امواج تراز میانی جو از منطقه و نفوذ زبانه‌های پرفشار آسمانی ابری در کل سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: گذر امواج از سطح موجب افزایش ابر، گاهی وزش باد و در پاره‌ای از مناطق احتمال بارش باران و در ارتفاعات نیز احتمال بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.  

کارشناس هواشناسی قزوین بیان کرد: طی این مدت پدیده غالب در استان وزش بادهای نسبتاً شدید خواهد بود که در بخش‌های غربی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

بهروزی تصریح کرد: طی این مدت در برخی مناطق استان احتمال گرد و غبار محلی پیش‌بینی شده و به لحاظ دمایی تا سه روز آینده تغییرات محسوسی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه جوی نسبتاً پایدار در منطقه حاکم خواهد بود.

کارشناس هواشناسی قزوین بیان کرد: بامداد امروز حداقل دما در بوئین‌زهرا با منفی دو درجه سانتی‌گراد و حداکثر دمای استان در بعداز ظهر روزگذشته نیز مربوط به رازمیان با 14 درجه سانتی‌گراد بوده است.

بهروزی در پایان گفت: نوسانات دمایی شهر قزوین در طی شبانه‌روز گذشته بین 1الی 9 درجه سانتی‌گراد بوده است.

انتهای خبر/2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان