۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین کلید قفل پله برقی در مشت مسئولان استانی/چه کسی پاسخگوست؟
کد خبر: ۱۵۸۷۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

وقتی درب های مکانیزه شدن قفل می شود؛

کلید قفل پله برقی در مشت مسئولان استانی/چه کسی پاسخگوست؟

دیدن صحنه قفل شدن و خراب بودن پله های برقی که با هزینه گزاف تهیه شده باعث دلخوری و ناراحتی شهروندان است.

کلید قفل پله برقی در مشت مسئولان استانی/چه کسی پاسخگوست؟
به گزارش صبح قزوین، در حالی که همه روزه شاهد پیشرفت و ترقی و حرکت به سمت دنیای الکترونیکی در شهر قزوین هستیم، دیدن برخی اقدامات و ایست هایی که در این مسیر روی می دهد باعث ناراحتی و دلخوری عموم مردم می شود.
برخی شهروندان برای عبور از خیابان، با مشکلات مختلفی همچون نداشتن پله برقی و یا از کار افتادن آن رو برو هستند که در موارد متعدد از آن ابراز گلایه کرده اند.
کافی است فقط یکبار چهره مغموم یک پیرزن یا پیرمردی را که مسیر هر روزه اش از پل های عابر پیاده این مسیر یا مسیرهای دیگری می گذرد که یا پله برقی ندارد و یا پله برقی اش مدام خراب است، از نزدیک مشاهده کنید.
مطمئنا منظره تاسف برانگیز و دلخراشی است این است که وقتی کسی مشکلی دارد، کاری از دستتان ساخته نیست.
38539-BigPic-300x266 توسعه پل های عابر پیاده البته امر بسیار مطلوبی است اما نداشتن پله برقی یا خرابی متعدد آنها خصوصا برای سالمندان و بیمارانی که پیمودن پله های پل های عابر پیاده برایشان دشوار است، کمابیش در سطح شهر خودنمایی می کند.
در حالی که مریم نخستین از اعضای شورای شهر قزوین در گفت و گویی که خبرنگار صبح قزوین داشت از افتتاح 2 پل برقی دیگر بر روی سطح پل های عابر پیاده خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر ۹ پل عابر پیاده در قزوین وجود دارد که ۲ پل برقی می باشد.
باید اعلام کنم که به زودی ۲ پل برقی دیگر نیز در سطح شهر نصب می شود.
با این حال دیدن پله برقی هایی که با هزینه گزاف و از پول هایی که از من و شما به عنوان مالیات گرفته و ساخته شده و قیمت تمام شده احداث هر پل عابر مکانیزه را بیش از 600 میلیون تومان هزینه می باشد، دیدن قفل هایی که بر آن زده شده در حالی که استفاده زیادی از آن صورت نگرفته باعث دلخوری استفاده کنندگان شده است.
آنچه مسبب نوشتن این گزارش شد دیدن قفل بر درب های پل مکانیزه که در کنار ترمینال قزوین زده شده است که به گفته مغازه داران اطراف آن  این پله برقی ها باز نشده، بسته و قفل در درب آن زده شده است.
DSC01525 کاسبی که مشغول کار در این خیابان است تاکید کرد: این پل بیش از یک ماه است که بسته شده و کسی هم پاسخ گوی مردم نیست.
وقتی از وی علت را جویا شدم ضمن اظهار بی اطلاعی گفت: این پل بیشتر از اینکه باز باشد بسته است و پله برقی آن برای نمایش است!

DSC01528

برای پیگیری این موضوع به سراغ یکی از اعضای شورای شهر رفتیم.
صادقی نیارکی از اعضای شورای شهر قزوین در پاسخ به این سوال که چرا اکثر پل های برقی شهر به کار گیری صحیح نمی شود و چرا قفل بر آن زده می شود گفت: تاکنون بررسی و مطالعه ای در این موضوع انجام نشده و اولی بار است که چنین موضوعی مطرح می شود و از ناحیه مردم چیزی به شورای شهر در این خصوص نیامده است.
وی درباره پی گیری این امر اطمینان داد: این مساله را حتما  در مبادی ذی ربط دنبال می کنیم تا حل شود.
به طور قطع پرسش و نقد حق مسلم مردم است که پاسخ گویی مسئولان را می طلبد.
انتهای پیام/2004

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان