۰۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۱۸ یکشنبه

صبح قزوین باید مشارکت مردم را در کارهای فرهنگی بیشتر کنیم
کد خبر: ۱۲۱۱۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

عضو شورای شهر قزوین:

باید مشارکت مردم را در کارهای فرهنگی بیشتر کنیم

حسین صلح جو: باید مردم را به سمتی سوق دهیم تا خیلی از این حرکت ها یی که شهرداری انجام می دهد را مردم انجام دهند و ما هر چه بتوانیم مردم را در عرصه ی فرهنگی وارد کنیم ملت را از تهاجم فرهنگی دور ساخته ایم.

باید مشارکت مردم را در کارهای فرهنگی بیشتر کنیم
به گزارش صبح قزوین، حسین صلح جو عضو شورای شهر قزوین در مصاحبه با خبرنگار صبح قزوین، اظهار کرد: از جوانان با شور و نشاط کانون فرهنگی هنری امام موسی صدر و مسجد ثارالله تشکر دارم که وظیفه دینی و شرعی و فرهنگی خود دانسته اند تا مردم را دعوت کنند در شب ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام در این فضای باز (پارک درب کوشک) با اقدانات فرهنگی خود حضور پیدا کنند.

 وی ادامه داد: با انجام این مراسم امام شناسی و مخصوصا امام رضا علیه السلام که امام خوب، رئوف، مهربان و کریم را به مردم بشناسانیم و اینکه ما میزبان امام رضا علیه السلام در کشورمان هستیم باید مسرور بوده و به معرفی صحیح و درست امام توجه داشته باشیم.

این عضو شورای شهر تصریح کرد: همان طور که تمام ائمه، اهل بیت و ملائک در ایام میلاد در زمین و آسمان مسرور و شاد هستند ما نیز وظیفه داریم تا مردم را نیز شاد کنیم.

صلح جو اذعان داشت: شهرداری قزوین نیز با توجه به وظیفه ای که در ترویج امامت و اهل بیت علیهم السلام دارد، به هیئت ها و گروه های فرهنگی ای که مراجعه می کنند در حد توان خود کمک هایی از قبیل تزیینات خیابان ها، بیلبردها و فیکسرها و تابلوهای در سطح شهر و.
.
.
کمک هایی می کند.

وی تاکید کرد: باید مردم را به سمتی سوق دهیم تا خیلی از این حرکت ها یی که شهرداری انجام می دهد را مردم انجام دهند و ما هر چه  بتوانیم مردم را در عرصه ی فرهنگی وارد کنیم ملت را از تهاجم فرهنگی دور ساخته ایم.

صلح جو در پایان خاطرنشان کرد: همه ی این حرکات نباید از طرف دولت و حکومت باشد.
مردم باید حرکت کنند و ما نیز پشتیبانی را در حد خود لازم دانسته و کمک خواهیم کرد.
 هر چه حرکت مردم بیشتر شود تهاجم فرهنگی کمتر می شود.

 انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان