۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین مجدد استخر سرپوشیده گلستان بوئین زهرا راه اندازی می شود
کد خبر: ۹۸۵۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوئین زهرا:

مجدد استخر سرپوشیده گلستان بوئین زهرا راه اندازی می شود

حیدری: علی رغم اینکه این اداره در سالجاری با کمبود شدید منابع مالی مواجه بود اما با عنایت به اهمیت را ه اندازی استخر سرپوشیده گلستان با پیگیری های انجام شده مشکل فنی ایجاد شده رفع گردید.

مجدد استخر سرپوشیده گلستان بوئین زهرا راه اندازی می شود
به گزارش صبح قزوین به نقل از بوئین نیوز، مهندس علیرضا حیدری رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوئین زهرا در گفتگو با ولی الله حسین زاده خبر نگار بوئین نیوز با اشاره به فعالیت تنها استخر سرپوشیده شهرستان بوئین زهرا در چند سال گذشته اظهار داشت: با توجه به اینکه استخر سرپوشیده گلستان بویین زهرا تنها استخر سرپوشیده شهرستان بویین زهرا می باشد مورد استقبال مردم شهرستان و حتی شهر های همجوار از دیگر استا ن ها قرار دارد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه از زمان بهره برداری این استخر چند سال می گذشت نیاز به برخی از تعمیرات فنی داشت که همین امر موجب تعطیلی دوماهه این استخر شده بود.
حیدری سپس با اشاره به محدودیت منابع اعتباری سالجاری اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه این اداره در سالجاری با کمبود شدید منابع مالی مواجه بود اما با عنایت به اهمیت را ه اندازی استخر سرپوشیده گلستان با پیگیری های انجام شده مشکل فنی ایجاد شده رفع گردید و استخر سرپوشیده گلستان دوباره به روی علاقمندان بازگشایی شد.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوئین زهرا گفت: در مجموع جهت رفع مشکل فنی استخر سرپوشیده گلستان ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه گردیده است.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان