۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین فرکی; هیچ‌کدام از اتفاقات امروز قرار نبود که رخ بدهند/ صحبت‌هایم در مورد محرم تکراری شده است
کد خبر: ۶۲۴۰۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۳۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

فرکی; هیچ‌کدام از اتفاقات امروز قرار نبود که رخ بدهند/ صحبت‌هایم در مورد محرم تکراری شده است

سرمربی سپاهان گفت:‌ این اتفاقاتی که امروز سپاهان درگیر آن است هیچ کدام قرار نبود از ابتدا رخ دهد و این مسائل ناخواسته پیش آمده است.

فرکی; هیچ‌کدام از اتفاقات امروز قرار نبود که رخ بدهند/ صحبت‌هایم در مورد محرم تکراری شده است

حسین فرکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ،‌ در مورد اینکه آیا در جلسه با مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص وضعیت پادوانی و پریرا صحبتی شد یا خیر، گفت: ما هنوز پیگیر این موضوع هستیم و قرار شد در رابطه با وضعیت این دو بازیکن به یک جمع‌بندی برسیم. تلاش‌های ما در این خصوص هنوز ادامه دارد و بحث اداری در مورد حل مشکل این دو بازیکن دنبال می‌شود و تا جایی که بتوانیم این موضوع را دنبال می‌کنیم تا در نهایت آنها بتوانند به ما کمک کنند.

وی ادامه داد: امیدوارانه منتظر هستیم تا مشکلات پادوانی و پریرا حل شود هرچند که آنها همچنان در تمرینات سپاهان حاضر می‌شوند و حتی من به آنها تاکید کردم که باجدیت کار را دنبال کنند و منتظر نتیجه کار باشند، هرچند که فکر می‌کنم جواب نهایی تا پایان هفته مشخص شود.

فرکی در مورد آخرین وضعیت احسان حاج‌صفی و اینکه او از یک تیم آلمانی پیشنهاد دارد، گفت: احسان پیگیر این موضوع است و باشگاه هم منتظر است تا ببیند وضعیت او چه زمانی نهایی می‌شود. اگر هم باشگاه یا خود احسان در این مورد صد در صد صحبت نمی‌کند به این خاطر است که باید این کار نهایی شده و سپس در خصوص آن اظهار نظر کرد. پس چون وضعیت انتقال حاج‌صفی هنوز نهایی نیست نمی‌توان در این مورد صحبت کرد.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه آیا اقدامات اولیه در این خصوص انجام شده است، گفت: برای احسان صحبت‌ها انجام شده هرچندکه نمی‌دانم کدام تیم آلمانی او را می‌خواهد و فقط می‌دانم که مدیر برنامه‌هایش صحبت کرده و این بازیکن پیگیر مسائل مربوط به ویزا است اما پس از قطعی شدن این موضوع می‌توان در این خصوص با جزئیات بیشتری صحبت کرد.

فرکی در مورد اینکه وضعیت شریفی به کجا رسید، گفت: وضعیت مهدی هم هنوز مشخص نیست چون چیزی در این خصوص اعلام نشده است. من دیروز با او صحبت کردم و به او گفتم که خود ما هم در این شرایط به او نیاز داریم. در مورد شریفی نیز به محض اینکه موضوعی نهایی شود آن را اعلام خواهیم کرد اما تا این لحظه خبر خاصی نیست.

وی در پاسخ به این سوال که با این وضعیت سپاهان برای ادامه کار با مشکل مواجه نخواهد شد تاکید کرد: البته به جز شرایطی که پیش آمده، هادی عقیلی هم مصدوم است و با شرایطی که دارد باید با پزشک کار خود را ادامه دهد. برای مسابقه با سایپا هم منتظر تصمیم پزشکان هستیم تا ببینیم می‌توانیم از این بازیکن استفاده کنیم یا خیر. اگر هادی به این بازی نرسد مشکل دیگری هم برای ما پیش خواهد آمد که امیدوارم با کمک بچه‌ها بتوانیم این بازی را سپری کنیم و به آینده امیدوار باشیم.

فرکی تاکید کرد: این اتفاقاتی که به آنها اشاره شد هیچ کدام قرار نبود از ابتدا رخ دهد البته مصدومیت و محرومیت جدا از این موضوع است چون امر گریزناپذیر به شمار می‌رود اما سایر مسائل قرار نبود به وجود بیاید و ناخواسته پیش آمده است و الان به عنوان مربی باید تیمم را در این شرایط حمایت کنم. در هر صورت امیدوار هستم بازی پیش رو را با موفقیت سپری کنیم چراکه بعد از آن یک وقفه حدود 20 روزه را در پیش داریم که فکر می‌کنم این بار در این شرایط این وقفه به سود سپاهان باشد تا بتوانیم برخی مسائل را با حصول نتیجه نهایی پیگیری کنیم.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه او یک مربی ماخوذ به حیا است و به همین دلیل شاید برخی سعی کنند تا از این رفتار او سواستفاده کنند گفت: من با این موضوع احساسی برخورد نمی‌کنم و با آن منطقی روبرو می‌شوم. در حال حاضر با مشکلاتی مواجه شده‌ایم که ناخواسته بوده است. حالا اگر بخواهیم از کار کردن دست بکشیم کار درستی نیست.

وی در مورد اینکه با این وضعیت به نظر می‌رسد بیشتر به آبرو و اعتبارش فکر می‌کند گفت: چون به این موضوع فکر می کنم باید تلاش بیشتری هم داشته باشم.

فرکی در مورد آخرین وضعیت محرم نویدکیا گفت: همچنان منتظرم تا تماسی با هم داشته باشیم و صحبت کنیم اما از شما هم می‌خواهم تا با او تماس گرفته و پیدایش کنید و با او صحبت کنید چون اینطور بهتر است تا اینکه هر بار من در مورد محرم پاسخ‌های تکراری بدهم. حداقل این بار این سوال را از خودش بپرسید که اگر بتوانید جوابی هم بگیرید، خیلی خوب می‌شود.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد در دیدار با فولاد یک گل سالم سپاهان گرفته نشده است گفت: نمی‌دانم گلمان سالم بود یا خیر. با اینکه فیلم بازی را هم دیدم ولی باز هم نتوانستم تشخیص دهم. امیدوارم با اظهارنظر کارشناسان داوری این موضوع نیز مشخص شود.

فرکی در مورد اینکه این روزها هجمه‌های زیادی علیه داوران و جود دارد گفت: متاسفانه همینطور است و من خواهش می‌کنم تا همه کمک کنند تا فضای داوری تغییر کند، چون این وضعیت به ضرر همه است. داوران قضاوت می‌کنند و اشتباه در کارشان وجود دارد اما این هجمه تضمینی نیست که در آینده اشتباهی از سوی آنها رخ ندهد و شاید این موضوع به عدم تمرکز آنها منجر شده و شرایط بدتر هم بشود.

وی یادآور شد: ما داوران پاک و سالمی داریم که آنها هم برای همین فوتبال هستند و در همین فوتبال قضاوت می‌کنند. به هر حال اشتباهات وجود دارد و شاید حتی در بازی با فولاد یک پنالتی هم نیز روی حاج‌صفی رخ داد که امیدوارم این بار ما اشتباه کرده باشیم نه داور بازی در صورت اشتباه داور سپاهان متضرر می‌شود. همانطور که در دو بازی قبل یک پنالتی برای سپاهان گرفته نشد.

انتهای پیام/خ

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان