۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین احیای فتنه‌گران با لباس تازه و طنز تلخ روزگار ما
کد خبر: ۶۲۳۲۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۳۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

احیای فتنه‌گران با لباس تازه و طنز تلخ روزگار ما

<a href= 'http://www.sobhegazvin.ir' > خبرگزاری </a> <a href= 'http://www.sobhegazvin.ir' > صبح قزوین </a>: هیچ تردیدی نیست که حزب جدید اتحاد ملت تیتر تازه‌ای است برای جبهه مشارکت ایران اسلامی که در ماه‌های فتنه ۱۳۸۸ به ارگانی شبیه سازمان تروریستی منافقین برای درهم کوبیدن آبروی کشور تبدیل شده بود.

احیای فتنه‌گران با لباس تازه و طنز تلخ روزگار ما

خبرگزاری صبح قزوین - حسین بابازاده مقدم: ائتلاف از منظر خوش‌‌بینانه و تبانی از موضع بدبینی یکی از راهبردهای سیاسی عمدتا در عرصه بین‌المللی و من جمله جنگ به شمار می‌آید که هدف اصلی در آن ایستادن در برابر دشمن یا محیطی با منافع مشترک به شمار می‌آید.

اما در روزهای گذشته شکل‌گیری نهاد ائتلافی از تمامی کسانی که به نحوی در ماجرای فتنه عمیق 1388 دخیل بودند، گویای این مهم است که اصلاح‌طلبان که دیگر از عنوان سابقشان نمی‌توانند استفاده کنند، دست به دامن احزاب و گروه‌های تازه ساز با‌‌ همان مرام و گفتمان قدیمی و منسوخ شده‌اند تاشاید بار دیگر برنامه تازه‌ای را علیه جمهوری اسلامی تدارک ببینند.

وارثان مجلس ننگین ششم که از نظر تاریخ معاصر ایران، قابل قیاس با مجلس موسسان که به تاسیس سلسله شوم پهلوی رای داد و عاملان کاندیداتوری معین برای ریاست جمهوری با شعار زننده فمینیستی و انقلاب سفید، بانیان پروژه چانه زنی از درون و فشار از بیرون، عاملان کودتای شکست خورده 18 تیر 1378 و نهایتا مدیران فتنه 88 همه دور هم جمع شده‌اند تا شاید بار دیگر بتوانند اساس نظام جمهوری اسلامی را مورد حمله قرار دهند.

در این بین کسانی از سازمان‌های رسما الحادی و چپ نیز حضور بهم رسانده‌اند و در کنار دیگرانی لابد قرار است علی‌رغم اعتراف‌های پیش ازین به مرام اشتراکی، نماز و روزه سیاسی هم اقامه کنند.

مساله اصلی این است که وزارت کشور با کدام نگرش سیاسی، امنیتی و حتی حقوقی و اخلاقی به جمعی از مجرمان بدنام و بدسابقه اجازه داده است تا برای در هم کوبیدن نظم و امنیت کشور به بهانه فعالیت‌های سیاسی محفل برپا کنند و این مجوز ناشی از حسن فعالیت چند درصد از شرکت‌کنندگان در این حزب به شمار می‌آید.

هیچ تردیدی نیست که حزب جدید اتحاد ملت تیتر تازه‌ای است برای جبهه مشارکت ایران اسلامی که در ماه‌های فتنه 1388 به ارگانی شبیه سازمان تروریستی منافقین برای درهم کوبیدن آبروی کشور تبدیل شده بود. اگر آقایان محترم در وزارت کشور دسترسی به آرشیو مواضع تشکیل دهندگان این گروه ندارند می‌توانند به ده‌ها اثر مکتوب در تحلیل فتنه مراجعه کرده و بیایند که موسسان این تشکل سیاسی واقعا به قانون اساسی این کشور پایبند هستند یا خیر.

التزام به نظام و قانون اساسی از حداقل‌های لازم در هر کشوری برای فعالیت‌های رسمی سیاسی به شمار می‌آید که غیبت آن را در این بی‌تدبیری وزارت کشور به وضوح می‌توان ملاحظه کرد. از تمامی این موارد بد‌تر و تاسف بار‌تر حضور یکی از معاونین رئیس جمهور در این سازمان سیاسی و حزبی است.

درآستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، همزمان با لابی گسترده مجرمان سیاسی و امنیتی برای بازگشت به رقابت‌های سیاسی و گفت‌وگوهای فشرده برای بدست آوردن تایید صلاحیت از یک سو و از دیگر سو اظهارنظرهای تامل برانگیز رئیس‌جمهور و از سویی دیگر برگزاری این نشست با تایید یک وزارتخانه و حضور یک معاون رئیس جمهور، حکایت تلخی از ائتلاف به هر قیمت ممکن برای بدست آوردن کرسی‌هایی در مجلس است.

حمایت دولت از گفتمان مطرود و وانهاده شده توسط مردم با عنوان اصلاحات نه تنها کمکی به کسب قدرت در مجلس آتی نمی‌کند، بلکه خاطرات تلخ و تخریب‌های فتنه‌گران در اذهان را زنده می‌کند.گفتمانی که عملاً نماینده‌ای برای کشیدن خط بطلان بر گفتمان اصیل انقلاب اسلامی است و حتی به ماندن شاخه و برگ هم ازین شجره طیبه رضایت نمی‌دهد، اگر واقعا مسئولین محترم از این موضوعات بی‌خبر هستند جمع کثیری می‌توانند اسناد خیانت‌های این گروه را از پرونده هسته‌ای تا همکاری با رسانه‌های معارض و همینطور حضور پر رنگ در جنگ خیابانی با کشور ارائه کنند.

بدیهی است که هیچ یک از فرزندان ایران اسلامی اجازه نخواهند داد که بانیان هتک حرمت انقلاب و همچنین دشمنان قسم خورده و عمدتا همسو با آمریکایی‌ها مجددا به صحنه سیاست ایران برگردند و در عین حال سکوت را بر خود حرام فرض خواهند کرد.هیچ حنجره‌ای در این رابطه و هیچ قلمی اوضاع را مسکوت و محول به بی‌تدبیری‌های وزارت کشور نخواهد کرد و ملت همچنان در برابر فتنه گری‌های نوین علیه کشور خواهند ایستاد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان