۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین مجلس همیشه تعطیل، نگذارد جاسوسخانه انگلیس به کشور خسارت وارد کند
کد خبر: ۶۲۲۱۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۳۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مجلس همیشه تعطیل، نگذارد جاسوسخانه انگلیس به کشور خسارت وارد کند

مسئول واحد آموزش اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور گفت: هرچند مجلس مثل زمان‌های دیگر تعطیل است؛ اما حداقل کاری که می‌تواند بکند این است که بازگشایی جاسوسخانه را مشروط به مواردی کند تا کمتر خسارت به کشور وارد شود.

مجلس همیشه تعطیل، نگذارد جاسوسخانه انگلیس به کشور خسارت وارد کند

محمد علی کاویانی، مسئول واحد آموزش اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور در گفتگو با خبرنگار «خبر گزاری دانشجو» در شیراز، پیرامون سفر وزیر امور خارجه بریتانیا به ایران و بازگشایی سفارت انگلیس در ایران گفت: مسلما بازگشایی این سفارت در ایران هم نگران کننده است وهم بسیار ناراحت کننده.

 

وی با بیان اینکه اگر بنا به باز گشایی این جاسوسخانه باشد باید مشروط به مواردی باشد، افزود: بازگشایی این سفارت خانه باید مشروط به عدم فتنه گری ودخالت در امور ایران باشد هرچند این موارد کوچکترین مسئله است و دولت انگلیس به این مسائل اکتفا نمی کند.

 

مسئول واحد آموزش اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور با اشاره به سابقه بسیار بد انگلیس نسبت به ایران، خاطرنشان کرد: متاسفانه این روزها صدای خوشحالی دولتمردان به گوش می رسد و این برای ما بسیار تلخ است؛ اما چه باید کرد که فعلا این افراد در دولت حضور دارند.

 

کاویانی با اشاره به اینکه برخی از دولتمردان غرب گرا هستند، افزود: طبعا ما تک تک خاکریز ها را از دست می دهیم و هر چقدر پیش می رویم بیشتر صحبت های امام(ره) برایمان زنده می شود؛ اما متاسفانه دولتمردان به صحبت های امام ومقام معظم رهبری بی توجهی می کنند.

 

وی با بیان اینکه یک عده تنها برخی کارها را برای خوش رقصی وعده ای از روی حماقت و غفلت انجام می دهند، تصریح کرد: این افراد هنوز متوجه نشدند که دشمنی استکبار با ما بر سر مسائل کوچک نیست بلکه می خواهند ما انقلاب را تقدیم وابراز پشیمانی کنیم.

 

مسئول واحد آموزش اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور با اشاره به انتقاد پذیر نبودن دولت، افزود: مطالبه از مسئولین ودولت یک اتفاق نشدنی است؛ چرا که کسی توجهی نمی کند؛ بلکه باید یک اتفاق جمعی برای برگشتن به تفکرات امام(ره) صورت بگیرد.

 

کاویانی با اشاره به اینکه کارهای دولتمردان باعث شده است تا کشورهای منطقه فکر کنند ما دورنگ و دورو هستیم، خاطر نشان کرد: ما سنگرهای اصلی را از دست دادهایم و بعد از توافقی که اسما حاصل شد، تحول عجیب و غریب در منطقه اتفاق افتاد که باعث نفوذ بیشتر دشمن شد.

 

وی با بیان اینکه دولت ورئیس جمهور محافظه کارانه عمل می کنند، تصریح کرد: با توجه به بی توجهی دولت به مطالبات مردم وجوانان ، نیاز است که به کف صحنه بیاییم هرچند خلاف میل ما است.


مسئول واحد آموزش اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور در پایان گفت: هرچند مجلس مثل زمان های دیگر تعطیل است؛ اما حداقل کاری که می تواند بکند، این است که بازگشایی جاسوسخانه را مشروط به مواردی کند تا کمتر خسارت به کشور وارد شود.

 

منبع: اخبار دانشگاه ها - دانشجو

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان