۰۴/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۳ یکشنبه

صبح قزوین محمدی; باید تنه‌مان به بازیکنان شرق آسیا بخورد تا نتیجه بگیریم
کد خبر: ۶۲۱۰۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۳۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

محمدی; باید تنه‌مان به بازیکنان شرق آسیا بخورد تا نتیجه بگیریم

مشاور فنی سابق تیم فوتبال دختران می‌گوید حضور ایران در جمع ۸ تیم برتر آسیا موفقیت به شمار می‌رود.

محمدی; باید تنه‌مان به بازیکنان شرق آسیا بخورد تا نتیجه بگیریم

اکبر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، درباره دو شکست ایران با نتیجه سنگین مقابل فوتبال بانوان کره شمالی و جنوبی، گفت: من در دو تورنمنت، یکی در قهرمانی نوجوانان آسیا و دیگری در تورنمنت روسیه به درخواست رئیس فدراسیون فوتبال در کنار ملی‌پوشان بودم و به آنها کمک کردم. درباره نتیجه هم باید بگویم همین که در مرحله نهایی و در جمع 8 تیم حضور داریم، برای ما موفقیت به شمار می‌رود.

وی افزود: قبلاً بازی با تیم‌هایی مانند ژاپن و کره رویایی بود، حالا باید آن‌قدر ما در مسابقات شرکت کنیم، تنه‌مان به تنه بازیکنان جنوب شرق آسیا بخورد تا در مسابقات بهتر ظاهر شویم. ازبکستان و تایلند که سال‌ها در فوتبال بانوان کار کرده‌اند، نتیجه‌ای بهتر از ما نداشته‌اند. کره و چین جزو قدرت‌هایی هستند که سرمایه‌گذاری عظیمی در فوتبال بانوان داشته‌اند،‌اگر به آنها آمریکا و آلمان هم اضافه کنیم می‌توان یک مسابقه جام جهانی برگزار کرد.

مشاور سابق تیم ملی فوتبال بانوان با اشاره به اینکه باید ببینیم در این مسابقات دنبال چه هدفی بودیم، عنوان کرد:باید ببینیم برای ما نتیجه مهم بوده یا کسب تجربه؟ با توجه به اینکه دختران بازی دوستانه‌ای نداشتند، همین که در چنین مسابقه ای حضور پیدا کرده‌اند، کافی است، البته باید در کمیته فنی بازی‌ها بررسی شود.

محمدی با اشاره به تجربه کادر فنی در مسابقات مختلف عنوان کرد: امیرشقاقی و کادر فنی تجارب زیادی در رده‌های مختلف دارند. ما در رده نوجوانان در یک تورنمنت دو بازی انجام دادیم. گوام را بردیم و مقابل ژاپن شکست خوردیم که همان ژاپن قهرمان آسیا و نایب قهرمان جهان شد. اگر فکر می‌کنید تیم ایران با کادر دیگری نتیجه متفاوتی می‌گرفت، این طور نیست. رویایی است اگر این گونه فکر کنید. تیم‌های شرق آسیا بسیار حساب‌شده بازی می‌کنند، منطق دارند و استراتژی آنها مشخص است.

انتهای پیام/ی

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان