۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین محمودآباد و اقبالیه میزبان آثار برگزیده جشنواره عمار شدند
کد خبر: ۳۹۸۶۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

همزمان با اکران آثار پنجمین دوره جشنواره عمار در قزوین؛

محمودآباد و اقبالیه میزبان آثار برگزیده جشنواره عمار شدند

همزمان با اکران آثار پنجمین دوره جشنواره عمار در قزوین، محمودآباد و اقبالیه میزبان آثار برگزیده جشنواره عمار شدند.

محمودآباد و اقبالیه میزبان آثار برگزیده جشنواره عمار شدند
محمدرضا خوش عقیده مسئول اکران آثار برگزیده جشنواره فیلم عمار در شهرستان های استان قزوین در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، در خصوص شروع اکران آثار جشنواره فیلم عمار در شهرستان های قزوین اظهار کرد: با هماهنگی حوزه هنری عناوین منتشر شده در پنجمین دوره جشنواره فیلم عمار برای اکران در شهرستانهای اطراف قزوین آماده شد.
وی در ادامه افزود: مناطقی چون محمودآباد نمونه، طارم سفلی، اقبالیه، الموت شرقی و غربی و دهستان اقبال شرقی و حوزه های حومه اطراف شهرستان های قزوین به عنوان مراکز اکران آثار برگزیده جشنواره عمار انتخاب شدند.
خوش عقیده اکران و گزارش گیری از نحوه پخش آثار برگزیده جشنواره عمار را از وظایف خود دانست و  اذعان کرد: تقارن این جشنواره با ایام الله ۹ دی و نزدیکی دهه مبارک فجر به همراه برگزاری همایش های بصیرتی فرصت مغتنمی برای ارائه این آثار به مردم خواهد بود.
وی با بیان اینکه جشنواره عمار با رویش های مردمی و نیروهای انقلابی شکل گرفته است ابراز کرد: در مدت شروع به کار اکران سراسری آثار این جشنواره در کل کشور، ما هم در شهر محمودآباد اقدام به پخش این آثار برگزیده کرده ایم و در فرهنگسرای امام رضا(ع) ویژه عموم مردم و در حوزه مقاومت بسیج این شهر ویژه خواهران و برادران بسیجی اکران داشته ایم.
مسئول اکران آثار برگزیده جشنواره فیلم عمار در شهرستانها یادآور شد: در شهر اقبالیه نیز همزمان با شهر محمودآباد اکران آثار جشنواره عمار را داشتیم که از طریق بسیج هنرمندان ناحیه سپاه امام سجاد(ع) میزبان این اکران شدند.
وی با بیان اینکه در شهر بزرگ محمودآباد و اقبالیه کار اکران به صورت جدی شروع شده است خاطرنشان کرد: ۵۰ عنوان در قالب های فیلم، مستند، کلیپ، انیمیشن و نمآهنگ با موضوعات شهدای هسته ای و مقاومت و انقلاب اسلامی برای اکران در استان و شهرستانهای اطراف در نظر گرفته شده است.
خوش عقیده با بیان اینکه جشنواره عمار امسال میزبان شرکت کننده هایی از کشورهای مختلف جهان است تاکید کرد: هدف اکران موضوعاتی است که برای عامه مردم قابلیت استفاده را داشته باشد و با این هدف ۱۲ عنوان برگزیده شده و در حال اکران در مناطق مختلف است.
وی در پایان گفت: با توجه به اینکه این جشنواره مردمی است باید با قدرت لازم در آن وارد شویم اما متاسفانه حمایت های لازم از این جشنواره در سطح کشور و استانهای مختلف صورت نمی گیرد و ما در حال رایزنی با برخی خیرین برای حمایت از این جشنواره هستیم.
انتهای پیام/۲۰۰۲  

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان