۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین برگزاری مسابقه ادبی«اگر آن روزها در کربلا بودم»
کد خبر: ۳۸۶۷۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

سرپرست اداره کودک و نوجوان سازمان فرهنگی ورزشی خبر داد:

برگزاری مسابقه ادبی«اگر آن روزها در کربلا بودم»

سرپرست اداره کودک و نوجوان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اظهار کرد: مسابقه «اگر آن روزها در کربلا بودم ...» ویژه گروه سنی ۸ تا ۱۲ سال برگزار می شود.

برگزاری مسابقه ادبی«اگر آن روزها در کربلا بودم»
زهرا اریکی سرپرست اداره کودک و نوجوان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگی صبح قزوین از برگزاری مسابقه ای با عنوان «اگر آن روزها در کربلا بودم .
.
.
» خبر داد و گفت: این مسابقه ویژه گروه سنی ۸ تا ۱۲ سال برگزار می شود و به بهترین آثار جوایز نفیسی اهداء می شود.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: دانش آموزان می توانند آثار خود را در قالب مقاله، داستان و قطعه ادبی با محوریت یکی از شخصیت های شاخص و برجسته کربلا همچون امام حسین(ع)، حضرت زینب(س)، حضرت عباس(ع)، حضرت رقیه (س) و حضرت علی اصغر(ع) ارائه دهند.
اریکی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقه یادآورشد: مسابقه «اگر آن روزها در کربلا بودم .
.
.
» با هدف افزایش آگاهی و شناخت کودکان در خصوص شخصیت امام حسین (ع) و شهدای کربلا هم چنین شناسایی استعدادهای برتر در زمینه ادبی برگزار می شود.
این مسئول عنوان کرد: برگه های مخصوص مسابقه همراه با پوستر آن به بیش از ۲۰ مدرسه ابتدایی پایه دوم تا ششم توزیع شده است.
سرپرست اداره کودک و نوجوان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری متذکر شد: یکی از ویژگی های این طرح، تحت پوشش قرار گرفتن تمام مدارس ابتدایی سطح شهر می باشد تا کلیه دانش آموزان در این مسابقه شرکت کرده، امکان شناسایی استعدادهای برتر در زمینه ادبی فراهم شود.
وی تصریح کرد: بعد از اتمام مسابقه در نظر داریم تا مقالات و آثار برتر را به صورت یک کتابچه به چاپ برسانیم.
این مسئول با اشاره به تاثیر گذار بودن این گونه برنامه ها در افزایش آموزهای دینی و مذهبی کودکان عنوان کرد: اجرای این برنامه انگیزه ای جهت مطالعه و رجوع دانش آموزان به کتابهای مذهبی ایجاد می کند بر این اساس حتی اختصاص زمانی کوتاه برای این فعالیت، اثرات مثبت و سازنده فراوانی در بعد معنوی کودکان خواهد داشت.
اریکی افزود: آموزش هایی که در دوران کودکی انجام می شود با اثر گذاری در روح و روان کودک، برای همیشه در ذهن باقی می ماند.
اریکی افزود: علاقمندان جهت حضور در این برنامه تا اربعین حسینی فرصت دارند تا آثار خود را به مسئولان مدارس و یا اداره کودک و نوجوان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین واقع در بلوار دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، جنب بوستان هشت بهشت، فرهنگسرا بانو حضرت زهرا (س) تحویل دهند.
وی در پایان سخنان خود متذکر شد: علاقمندان جهت شرکت در مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن ۳۳۶۶۹۸۷۷ تماس حاصل نمایید.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان