۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین پیشرفت ۵۰ درصدی بزرگترین پروژه گازی استان
کد خبر: ۳۷۸۸۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین خبر داد:

پیشرفت ۵۰ درصدی بزرگترین پروژه گازی استان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین از پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه گازرسانی به منطقه الموت به عنوان بزرگترین پروژه گازی استان خبر داد.

پیشرفت ۵۰ درصدی بزرگترین پروژه گازی استان
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، منوچهر حبیبی در بازدید از پروژه گازرسانی به منطقه الموت گفت: با تلاش های صورت گرفته حجم عملیات خاکی این پروژه و حفر کانال آن به طور کامل انجام و 29 کیلومتر از طول مسیر لوله گذاری شده است و امیدواریم عملیات لوله گذاری مسیر تا نیمه اول سال آینده به پایان برسد.
وی افزود : 50 کیلومتر از خطوط انتقال پروژه گازرسانی به منطقه الموت 12 اینچ و 25 کیلومتر منتهی به شهر معلم کلایه 10 اینچ است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در ادامه از پروژه گازرسانی به منطقه الموت به عنوان یکی از پروژه های سخت گذر یاد و اضافه کرد : حجم عملیات خاکی این پروژه چهار و نیم میلیون متر مکعب بوده است و در برخی از نقاط ارتفاع ترانشه های مسیر پروژه به بیش از 90 متر می رسد.
منوچهر حبیبی در بخش دیگری از سخنانش عدم تامین به موقع اعتبارات ، صعب العبور بودن منطقه و مشکلات به وجود آمده در تامین لوله را از جمله مشکلات مطرح شده در اجرای این پروژه عنوان کرد و اظهار داشت : در حال حاضر با پیگیری های صورت گرفته ضمن ایجاد زمینه مناسب در جهت تسریع در اجرای این پروژه ، کلیه شیر آلات و اتصالات مورد نیاز جهت اجرای تاسیسات و سه ایستگاه تقلیل فشار و 17 ایستگاه شیر خریداری شده است.
این مسول همچنین با اشاره به اینکه روستاهای نزدیک به خطوط انتقال و دارای طرح هادی در اولویت گازرسانی بعد از تکمیل پروژه هستند ابراز امیدواری کرد : با تکمیل این پروژه ضمن برخورداری مردم منطقه الموت از نعمت مزایای گاز و افزایش رفاه عمومی ، زمینه توسعه و آبادانی منطقه الموت و تسهیل در بهره برداری از منابع و امکانات کشاورزی ، گردشگری و منابع انسانی و در نتیجه کاهش مهخاجرت روستاییان به شهر و روند معکوس مهاجرت فراهم شود.
منبع: روابط عمومی فرمانداری قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان