۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین همایش آموزشی منطقه ای مدیران کاریابیهای غیردولتی برگزار شد
کد خبر: ۳۷۵۵۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

همایش آموزشی منطقه ای مدیران کاریابیهای غیردولتی برگزار شد

اولین کارگاه آموزشی منطقه ای ویژه مدیران کاریابیهای استانهای قزوین، زنجان و گیلان با حضور اکبرنیا مدیر کل هدایت نیروی کار وزارت تعاون کارورفاه اجتماعی وکارشناسان مربوطه در قزوین به کارخود پایان داد.

همایش آموزشی منطقه ای مدیران کاریابیهای غیردولتی برگزار شد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، ناصر شفیع آبادی معاونت اشتغال اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان قزوین در باره علل برگزاری این همایش گفت: از آنجایی که بخش عمده‌ای از زندگی هر فردی را شغل وحرفه به خود اختصاص می‌دهد و به عبارتی انسان ساعات زیادی از وقت خود را در محل کار و درگیر حرفه خویش می‌گذراند، مشاوره شغلی اهمیت بسزایی داردلذا درچنین شرایطی اگر با شرایط و تواناییها و علایق فرد همخوانی نداشته باشد، به عدم رضایت شغلی خواهد انجامیدو تحقیقات نشان می‌دهد عدم رضایت شغلی یکی از مهمترین مشکلات استرس‌زا در زندگی فرد است که می‌تواند جنبه‌های دیگر زندگی او را تحت تأثیر قرار دهد.
.
وی افزود: کارآیی فرد در حرفه‌ای که به او واگذار شده است بسیار تحت تأثیر توانایی و استعداد و علاقه او به آن شغل داردو عدم هماهنگی فرد با شرایط شغل کارآیی او را در مسیر اهداف شغلی مرکز ، کارخانه یامؤسسه پایین خواهد آورد.
این مسئول تصریح کرد :علت برگزاری این دوره آموزشی قطعا رسیدن به هماهنگی بیشتر بین مدیران کاریابیها و بازآموزی مسائل مربوط به مشاوره شغلی وهمچنین قوانین کار وتبادل نظر بین مدیران می باشد که به حمد الله این مهم به خوبی محقق گردید .
وی اظهار امیدواری کرد درآینده نزدیک بتوان با تعدد این همایش های آموزشی ضمن توانمند سازی مدیران کاریابیهای غیردولتی وکارشناسان آنان به وحدت رویه درامورجاری کاریابیها کمک کرد .
گفتنی است دراین دوره های آموزشی : قوانین کار ، مشاوره وراهنمایی شغلی ، فنون مذاکره وارتباط موثربه مدت 8 ساعت آموزشی مورد تعیلم اساتید مربوطه قرار گرفت .
منبع: روابط عمومی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی ا ستان قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان