۰۲/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۸ دوشنبه

صبح قزوین مشارکت حداکثری در انتخابات دشمن را مایوس می‌کند
کد خبر: ۳۶۸۶۵۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۱۳ ساعت: ۹:۲۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

مشارکت حداکثری در انتخابات دشمن را مایوس می‌کند

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر روز جمعه بخش عظیمی از جمعیت رأی دهندگان پای صندوق‌های رای بیایند دشمنان ما در کاخ سفید و در نخست وزیری انگلیس و مراکز صهیونیسم کاملاً مایوس شده و مطمئن می‌شوند که ملت ایران پای نظام خود هستند.

مشارکت حداکثری در انتخابات دشمن را مایوس می‌کند
آیت‌الله علی اسلامی در گفتگو با خبرنگارحوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ با بیان اینکه ملتی زنده است که بتواند استقلال خود را حفظ کند، اظهار کرد: هر کشور و نظامی که بخواهد روی پای خود ایستادگی کرده و اعتماد به نفس خود را حفظ کند نیاز است گاهی در سایه جنگ و سلاح مسلحانه، گاهی انزجار و تظاهرات خیابانی و گاهی با حضور در صحنه انتخابات با دشمن بجنگد.

وی افزود: هشت سال به کشور ما تعدی و تجاوز شد اما ملت در مقابل دشمن ایستادگی و مبارزه کرد و اجازه نداد استقلال کشور خدشه‌دار شود اما گاهی با جنگ و نبرد مسلحانه نمی‌توان کار را پیش برد بلکه با تظاهرات و انزجار خیابانی و در صحنه بودن است که می‌توان از دشمن فاصله گرفت.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: گاهی جنگ و نبرد و دفاع مقدس، تظاهرات و راهپیمایی کارساز نیست بلکه شرکت در انتخابات موجب می‌شود که دشمن از مغلوب شدن و شکست این نظام فاصله بگیرد؛ اگر ملت و جامعه‌ای بخواهد استقلال خود را در مقابل دشمن حفظ کند باید در انتخابات و پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند.

آیت‌الله اسلامی با بیان اینکه هرچه میزان مشارکت بیشتر باشد دشمن مایوس‌تر می‌شود، تصریح کرد: اگر روز جمعه بخش عظیمی از جمعیت رأی دهندگان پای صندوق‌های رای بیایند دشمنان ما در کاخ سفید و در نخست وزیری انگلیس و مراکز سهیونیسم کاملا مایوس شده و مطمئن می‌شوند که ملت ایران از هر نوع قشر و شغلی پای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

امام جمعه تاکستان ادامه داد: اگر میزان رای دهندگان کمتر باشد دشمن اینگونه برداشت می‌کند این ملت از نظام و انقلاب خود فاصله گرفتند و آن زمان است به فکر توطئه افتاده و برای شکست دادن این کشور تلاش می‌کند.

وی ابراز کرد: اگر مردم روز جمعه در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند دشمن مایوس و خار و ذلیل شده و بالعکس هر حضور و میزان آرا کمتر باشد دشمن شاد می‌شود؛ بنابراین لازم است همه روز جمعه پای صندوق‌های رای برویم و به دنیا اعلام کنیم که ما نظام و انقلاب خود را حفظ خواهیم کرد.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: تکلیف ما تنها حضور حداکثری نیست بلکه انتخاب فرد اصلح نیز بسیار مهم است لذا باید فردی را انتخاب کنیم که عملکرد درستی داشته و به بیت‌المال و استقلال کشور رحم کند.

آیت‌الله اسلامی ادامه داد: بر اساس فرمایش امیرالمومنین علی(ع) در نهج‌البلاغه نقل شده« از اهل بیوتاتِ صالح برگزینید» یعنی از خانواده‌های شایسته انتخاب کنید که خوشبختانه اکنون حجت خدا برپا شده و نامزد اصلح مشخص است.

وی بیان کرد: باید فردی را انتخاب کنیم به استقلال کشور فکر می‌کند و نه کسی که چشمش به دست دشمن و غربی‌ها است و قصد دارد به آن‌ها پناه ببرد که خوشبختانه فرد اصلح روشن است.

امام جمعه تاکستان در پایان گفت: امیدواریم که امروز مردم علاوه‌بر حضور حداکثری به فرد اصلح و شایسته رای دهند و اینچنین مواضع خود را به دنیا اعلام بدارند.

انتهای پیام/ ۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان