۰۱/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۷ یکشنبه

صبح قزوین نمی‌گذاریم نسخه غلط را دوباره برای ایران تجویز کنند
کد خبر: ۳۶۸۶۵۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۱۴ ساعت: ۸:۲۹ ↗ لینک کوتاه

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم ولایتمدار قزوین:

نمی‌گذاریم نسخه غلط را دوباره برای ایران تجویز کنند

سعید جلیلی گفت: اگر امروز در برابر فساد بایستیم نعره‌ها بلند می‌شود، آنها احساس خطر کردند که اگر فلانی بیاید منافع افراد رانت‌خوار و سوء استفاده کنندگان از بیت‌المال به شدت به خطر می‌افتد.

نمی‌گذاریم نسخه غلط را دوباره برای ایران تجویز کنند
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، سعید جلیلی چهارشنبه شب ۱۳ تیرماه در اجتماع بزرگ‌ مردم استان قزوین در ورزشگاه شهید عباس بابایی اظهار کرد: چرا امشب اینجا جمع شدیم، سبب این شور و اشتیاق چیزی جز احساس مسئولیت نسبت به یک انتخاب بزرگ، احساس تکلیف نسبت به ۴ سال آینده و بلکه سا‌ل‌های بیشتر نیست.

وی عنوان کرد: شما در شهر شهید رجایی هستید، سال۵۹ وقتی رجایی به عنوان نخست وزیر انتخاب شد رئیس‌جمهور وقت در برابر او هنری جز توهین و اهانت  نداشت. بیان می‌کرد رجایی فردی خشک و غیر منعطف است و بدانید که  بعد از ۴۵ سال هنوز این اهانت‌ها نسبت به افراد متعدد ادامه دارد و اختلافی شخصی نیست.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: کسانی که در مسیر انقلاب نیستند، وقتی در مواجهه با حقانیت انقلاب قرار می‌گیرند چاره‌ای جز اهانت و توهین ندارند.

وی افزود: آنان در جهت شکست استقامت ایران، هر زمان از بکارگیری زور نا امید شده و نتوانند کاری از پیش ببرند به زر و پول متوسل شده‌اند و اگر باز هم غالب نشوند قطعه آخر پازل فشار را با فریب و نیرنگ و رفتارهای غلط پر می‌کنند.
 
جلیلی گفت: آنچه شما در جریان رقابت‌های انتخابات شاهد هستید تکرار همین فرمول است، اگر زور را به کار برند و جواب نگیرند از تطمیع و تخریب استفاده خواهند کرد و می‌کنند.
 
موشک‌ها با قدرت به سمت اسرائیل پرتاب شد و دشمن در پاسخ هیچ غلطی نکرد
 
وی تصریح کرد: امروز دشمنان معترفند که ملت ایران با «آری» گفتن به جمهوری اسلامی، یک حیات جدید یافته است. در طی چند قرن اخیر  ایران هرگز مثل امروز قوی و مقتدر نبوده است.
 
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: دشمنان در بدو پیروزی انقلاب اسلامی می‌گفتند شما حق ندارید در مورد رژیم صهیونیستی حرفی بزنید، اما امام خمینی(ره) با قدرت مردم، جمهوری اسلامی را  بنا نهاد و امروز که صدها موشک به سوی رژیم صهیونیستی پرتاب شده و آن رژیم هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
 
وی گفت: دشمنان این حقیقت را با تمام وجود فهمیدند. بایدن در جمع خاخام‌های یهود گفت که  آنچه توانستیم در مورد ایران انجام دادیم و آنچه انجام نمی‌دهیم یعنی دیگر در توان ما نیست.
 
جلیلی تاکید کرد: خاصیت انقلاب است که به حداقل‌ها اکتفا نمی‌کند و همواره به دنبال موفقیت‌هاست. چطور می‌شود در طول این چند سال ملت ایران را نشناخت و دست به خود تحقیری و تضعف زد.
 
وی عنوان کرد: شهید رئیسی زبان دنیا را بلد بود، آمریکا معترف است که امروز ایران می‌تواند نفت بفروشد و آمریکا نمی تواند جلوی آن را بگیرد.
 
ما به عقب برنمی‌گردیم
 
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یادآوری کرد: ما به عقب برنمی‌گردیم، نباید اجازه دهیم این ملت را از درون دچار شک کنند. در این رقابت انتخاباتی نادیده گرفتن قدرت ملت را ببینید. آنها فقط آیه یاس می‌خوانند و همه ملت را از یک آینده پرشکوه مایوس می‌کنند.
 
وی افزود: بدانید امروز تمام نگرانی دشمن این است که ما فرصت‌های خود را به خوبی شناخته‌ایم. دشمن فهمیده ما امروز یک جهان فرصت داریم و نتیجه آن یک ایران جهش خواهد بود.
 
جلیلی اظهار کرد: این ملت همواره از عرصه‌های سخت حماسه ساخته است؛ امروز اگر ملت از فرصت‌ها استفاده حداکثری کند چه موفقیت‌هایی ایجاد خواهد کرد.
 
نقاط ضعف را با قدرت می‌توان برطرف کرد نه با خود تحقیری
 
وی خاطرنشان کرد: فرصت بزرگ این کشور؛ مردم، جوانان، متخصصین و جوانان هستند که می‌توانند موفقیت‌های بزرگ را رقم بزنند. این به آن معنا نیست که ما آسیب‌ها و نقاط ضعف را نمی‌‌بینیم، ما کاستی‌ها را می‌بینیم اما ضعف را با قدرت می‌توان برطرف کرد
و آن قدرت اراده و عزم و شور و شعور ملت است.
 
این کاندیدای جبهه انقلاب در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یادآوری کرد: کسانی که توان ایرانی را در پخت آبگوشت بزباش خلاصه کرده بودند امروز متوجه شدند که اگر جوان متخصص ایرانی در بزنگاه‌های مختلف تاریخ چند صد ساله ایران غایب بوده و غفلتی بر ما تحمیل شده است، اما امروز جوانان ما در بزنگاه‌ها حاضرند و می‌توانند تغییر و جهش ایجاد کنند.
 
وی با بیان اینکه تیم مقابل رشد ۸ درصد اقتصاد را  کلاهبرداری می‌داند گفت: در مدت ۸ سال دولت گذشته فقط آیه یاس خواندند و با وعده توافق از مردم رای گرفتند اما در عمل رفتند و به دشمن امتیازات دادند و دشمن هم اعتراف کرد که ایران به همه تعهداتش عمل کرده است و همه امتیازات را داده و در مقابل آمریکا  کلا از قرارداد خارج شد.
 
نمی‌گذاریم نسخه غلط را دوباره برای ایران تجویز کنند
 
جلیلی ادامه داد: دولت اصلاحات با وعده‌ها آمدند و دلار  سه میلیون تومان را به  سی میلیون تومان رساندند. در زمان آنان تحریم‌ها دو برابر شد و به جای عذرخواهی از مردم، باز هم همان نسخه غلط را برای این ملت بزرگ تجویز می‌کردند اما ما با رای به شهید رئیسی نسخه غلط آنها را پس زدیم.
 
وی با اشاره به اینکه رئیسی می‌دانست که باید روابط گسترده با کشورهای جهان داشته باشد نه فقط با دو سه کشور محدود، تصریح کرد: آنها نمی‌خواهند این راه ادامه پیدا کند، آنها می‌خواهند ما به عقب برگردیم، اما ملت ایران می‌خواهد با یک جهان فرصت؛ یک ایران جهش خلق کند. ملت ما در برابر فشار خارجی و فساد داخلی ایستاده است و به خوبی می‌داند که با روابط گسترده می‌تواند اقتصادش را جهش دهد، ارز آوری کرده و شغل ایجاد کند.
 
جلیلی در آخرین سفر انتخاباتی خود در قزوین خاطرنشان کرد: هر ایرانی باید در صحنه انتخاب وارد شود و نقش پر رنگ خود را ایفا کند تا در ادامه هم دولت موانع را از سر راه مردم بردارد و دستگاه‌ها و ادارات دولتی پناهگاه مردم شود.
 
وی ادامه داد: نباید جوان ما نگران امنیت شغلی باشد.
عدالت آن است که همه‌ی حقوق به خود کارگر برسد و سهم خواهی‌ها و دست اندازی‌ها از حقوق این قشر زحمت‌کش و خدمتگذار کوتاه شود.
 
این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آموزش و پرورش و معلمان هستند که نوجوانان را  تربیت می‌کنند پس باید حقوق معلم اصلاح شود چون در خط مقدم حرکت و پیشرفت کشور قرار دارد، باید احساس رضایت شغلی داشته باشد.
 
در انضباط مالی، دولت باید به خودش سخت بگیرد نه به مردم
 
وی با بیان اینکه فرد بازنشسته باید بداند جامعه برای او ارزش قائل است و دولت حقوق او را حفظ می‌کند افزود: یکی از راهکارهای مهم برای رقم زدن این موفقیت حفظ منابع کشور است. در انضباط مالی دولت باید به خودش سخت بگیرد نه به مردم.
 
جلیلی با ابراز تاسف از نحوه توزیع تسهیلات مالی عنوان کرد: ما نمی‌پذیریم که ۵۰ درصد مردم ما حتی یک بار هم از تسهیلات بانکی استفاده نکرده باشند و در مقابل  ۱۰ درصد جامعه از ۹۰ درصد تسهیلات بانکی برخوردار باشند، ثروت بسازند و بر تورم جامعه اضافه کنند این مصداق واقعی رانت است.
 
وی اظهار کرد: اگر امروز در برابر فساد بایستیم نعره‌ها بلند می‌شود، آنها احساس خطر کردند که اگر فلانی بیاید منافع افراد رانت‌خوار و سوء استفاده کنندگان از بیت‌المال به شدت به خطر می‌افتد.
 
انتهای خبر/ 1300
 
 
 
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان