۲۵/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۱ دوشنبه

صبح قزوین امنیت انتخابات در سطح استان برقرار است
کد خبر: ۳۶۸۶۰۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۸ ساعت: ۱۸:۳۱ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

امنیت انتخابات در سطح استان برقرار است

استاندار قزوین گفت: هزاران نفر در سطح استان در جهت تامین امنیت انتخابات و مردم فعال هستند، برخی به شکل آشکار در قالب نیروهای نظامی و انتظامی و برخی نیز در قالب نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و سربازان گمنام خالصانه در جهت تامین امنیت انتخابات تلاش می‌کنند.

امنیت انتخابات در سطح استان برقرار است
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، محمدمهدی اعلایی عصر امروز در میز رسانه ستاد انتخابات استان قزوین ضمن اعلام تمدید ساعت اخذ رای تا ساعت 20 اظهار کرد: از اصحاب رسانه استان به دلیل حضور پرنشاط در انعکاس اخبار انتخابات و حضور مردم تشکر و قدردانی می‌کنم.
 
وی افزود: هزاران نفر در سطح استان در جهت تامین امنیت انتخابات و مردم فعال هستند، برخی به شکل آشکار در قالب نیروهای نظامی و انتظامی و برخی نیز در قالب نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و سربازان گمنام خالصانه در جهت تامین امنیت انتخابات تلاش می‌کنند.
 
استاندار قزوین بیان کرد: در استان قزوین به دلیل بلوغ فکری، فرهنگی و سیاسی مردمانش همیشه نگاه‌های حاکم بر فضای عمومی جامعه مبتنی بر خردورزی، تدبیر و عقلانیت و اندیشه بوده که این انتخابات یکی از زمینه‌های بروز است که باور مردم را در اثرگذاری رای خود در تعیین سرنوشت کشور خواهیم دید.
 
وی ادامه داد: باتوجه به اینکه ساعاتی تا پایان انتخابات باقی مانده است، از همه افراد واجدالشرایط در استان قزوین درخواست می‌کنم حتماً در انتخابات شرکت کنند و با حضور خود آینده بهتری را برای کشور و آیندگان رقم بزنند.
 
اعلایی یادآور شد: انتخابات ریاست جمهوری با توجه به جایگاه و نقش دولت در تعیین سرنوشت کشور مهم‌ترین انتخاباتی است که در کشور برگزار می‌شود.
 
وی افزود: بسیاری از سیاست‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و... در حوزه اختیار دولت‌هاست، لذا عقل حکم می‌کند هر کجا اهمیت اثرگذاری یک تصمیم بیشتر باشد، حضور و دقت در انتخاب تصمیم هم مهم خواهد بود.
 
استاندار قزوین در پایان گفت: انتخاب سهل‌انگارانه و عدم حضور در انتخابات غفلتی است که اثرات منفی در آینده دارد که امیدواریم با حضور گسترده مردم آینده‌ای نویدبخش برای تعالی ایران عزیز باشد.
 
انتهای خبر/2001
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان