۲۶/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۲ سه شنبه

صبح قزوین اجرای رای‌گیری در ۱۰۰ درصد شعب سطح استان
کد خبر: ۳۶۸۵۹۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۸ ساعت: ۹:۳۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین اعلام کرد:

اجرای رای‌گیری در ۱۰۰ درصد شعب سطح استان

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: با هماهنگی فرمانداران و بخشداران و همه دست‌اندرکاران اجرایی و انتظامی امروز در راس ساعت هشت صبح ۱۰۰ درصد شعب صورت جلسه اولیه آغازین خود را آماده کرد‌ه و اولین استعلام صورت گرفته است.

اجرای رای‌گیری در ۱۰۰ درصد شعب سطح استان
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، علی کاظمی صبح امروز در میز رسانه ستاد انتخابات استان قزوین با اعلام آغاز فرایند اخذ رای در سراسر استان قزوین اظهار کرد: خدا را شاکرم توفیق داد در هشتم تیرماه خادمی مردم را انجام دادیم تا در کنار شما بتوانیم تا پایان مراحل انتخابات اخبار و اطلاعیه‌های لازم را منعکس کنیم.
 
وی افزود: امروز از روح شهدای خدمت، رئیس جمهور شهید و دیگر شهدای گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدد می‌گیریم تا ما را در این امتحان سرنوشت‌ساز یاری برسانند.
 
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین بیان کرد: بعد از حدود 35 روز تلاش برای آماده‌سازی فضای انتخابات امروز شاهدیم تعداد یک هزار و 89 شعبه در استان قزوین در سراسر استان در مسیر اخذ رای گرفتند.
 
وی ادامه داد: با هماهنگی فرمانداران و بخشداران و همه دست‌اندرکاران اجرایی و انتظامی امروز در راس ساعت هشت صبح 100 درصد شعب صورت جلسه اولیه آغازین خود را آماده کرد‌ه و اولین استعلام صورت گرفته است.
 
کاظمی تاکید کرد: فرآیند اخذ رای در 100 درصد شعب، چه ثابت و چه سیار آغاز شده و اولین کدملی ثبت شده است.

 
وی گفت: متولدین 8 تیر سال 1385 به قبل می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند و مدارک هویتی شامل کارت ملی و یا شناسنامه جدید که دارای کدملی است، می‌باشد.
 
رئیس ستاد انتخابات قزوین با بیان اینکه براساس قانون فرایند اخذ رای ۱۰ ساعت است، اظهار کرد: این ساعت بنابر تصمیم وزارت کشور قابل تمدید خواهد بود.
 
وی یادآور شد: اخذ رای و شمارش آراء به صورت دستی خواهد بود و احراز هویت و مابقی روند انتخابات به صورت الکترونیکی اجرا می‌شود.
 
کاظمی بیان کرد: مجموعه نیروهای انتظامی و اجرایی از ساعات اولیه روز جمعه و بعد از نماز صبح به منظور آماده‌سازی و تامین امنیت حاضر بوده و بعد از تحویل گرفتن اقلام مربوطه فرآیند اخذ رای آغاز شده است.
 
وی ادامه داد: بالغ بر 25 هزار نفر در بخش‌های اجرایی، نظامی و خدمت‌رسان ما را در روند انتخابات کمک خواهند کرد.
 
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین در پایان گفت: تمام نامزدهای چهارگانه انتخابات نمایندگان خود را به تشخیص خود برای حضور و حرکت به سمت شفاف‌سازی در شعب اخذ رای حاضر کردند.
 
گفتنی است؛  تعداد ۹۶۰ هزار واجد رای در استان قزوین وجود دارد که ۲۰ هزار نفر رای اولی هستند.
 
انتهای خبر/2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان