۲۶/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۲ سه شنبه

صبح قزوین اولین انتخابات توسط خداوند رقم خورد
کد خبر: ۳۶۸۵۴۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۳ ساعت: ۲۳:۲۸ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

اولین انتخابات توسط خداوند رقم خورد

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: اولین کسی که چراغ انتخابات را روشن کرد، خدا بود.

اولین انتخابات توسط خداوند رقم خورد
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در جلسه شورای اداری استان قزوین عصر امروز در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد؛ با اشاره به انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: اولین کسی که چراغ انتخابات را روشن کرد، خدا بود.
 
وی ادامه داد: عبارت «اصطفی» در آیه « إِنَّ اللَّهَ اصْطَفَىٰ آدَمَ وَنُوحًا وَآلَ إِبْرَاهِيمَ وَآلَ عِمْرَانَ عَلَى الْعَالَمِينَ» به معنای انتخاب صاف‌ترین‌ها است.
 
نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: همچنین عبارت «اجتباء» نیز به معنی انتخاب بهترین‌هاست، ما باید به سبک و سیاق خداوند بهترین‌ها و پاک و صاف‌ترین انسان‌ها را برای تصدی امور کشور انتخاب کنیم.
 
وی افزود: انتخاب امیرالمومنین در غدیرخم هم انتخاب خدای متعال بود، انتخابی که توسط خدا صورت گرفت و به رسول‌الله فرمان داد تا به همه اعلام کند.
 
عابدینی اظهار کرد: بر اساس آیه 67 سوره مائده، پیامبر اکرم وظیفه رسالت خود را در ابلاغ نام امیرالمومنین به عنوان جانشین خود انجام داد، آیه‌ای که حتی اهل سنت هم اذعان دارند که در رابطه با حضرت علی (ع) بیان شده است.
 
وی با اشاره به عبارت «وانصر من نصره و خذل من خذله»، هر کسی که پای کار امیرالمؤمنین باشد، خدا او را یاری می‌کند و هرکس که به دنبال آزار رساندن و خار کردن ولی است، خار و ذلیل خواهد شد و نفرین پیامبر شاملش می‌شود.
 
امام جمعه شهر قزوین بیان کرد: ما در نماز روزی ۱۰ بار می‌گوییم که «صراط الذین انعمت علیهم»، بنا به آیه ولایت، آن نعمتی که در نماز می‌گوییم، نعمت ولایت است.
 
وی خاطرنشان کرد: در مقابل عبارت «مغضوب علیهم» برای کسانی که است خدا به آنان غضب کرده که طبق آیات 54 و 55 مائده یهودیان بوده و الضالین هم کسانی هستند که دنباله‌روی یهودیان و دشمنان دین هستند.
 
عابدینی با بیان اینکه حزب خداست که غالب است، تاکید کرد: یهودیان قبل از اسلام  برای حضرت موسی، حضرت عیسی و دیگر پیامبران هم دشمنی کرده و نقشه می‌کشیدند، بعد از اسلام هم برای رهبران و امامان کینه‌توزی کرده و دشمنی می‌کنند و این دشمنی تا ابد ادامه خواهد داشت و نباید به آنها اعتماد کرد.
 
نماینده ولی فقیه در پایان گفت: ما در هر سمتی که باشیم باید بدانیم که امیرالمؤمنین از اعمال ما خوشحال می‌شود یا یهودیان؟ آنهایی که با جان کری و نمایندگان استکبار در خیابان قدم زده و در برابر آنان متواضع هستند و در سخنرانی انتخاباتی بر سر هموطنان و رقیبان نعره می‌زنند، چه کسی را خوشحال می‌کنند.
 
انتهای خبر/2001
 
 
 
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان