۱۱/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۳/۲۸ دوشنبه

صبح قزوین آیت‌الله رئیسی با شهادت ابدی شد
کد خبر: ۳۶۸۲۴۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۳/۶ ساعت: ۹:۲۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:

آیت‌الله رئیسی با شهادت ابدی شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: شهید رئیسی با شهادت خود در راه خدمت و عاقب بخیری‌اش عزتی ابدی پیدا کرد که از تصور همه ما خارج بود، شاید هر سرنوشتی را الا شهادتی به این گونه مظلومانه و در اوج عزت برای او متصور بودیم.

آیت‌الله رئیسی با شهادت ابدی شد
به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، حسین براتی در مراسم گرامیداشت رئیس جمهور شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و هیات همراه که در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری ارشاد قزوین برگزار شد، اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی به اذعان همه بزرگان نظام و نزدیکانش رئیس جمهوری مردمی و انقلابی و به دنبال تحقق آرمان‌های ناب انقلاب اسلامی بود.
 
وی افزود: به فرموده حضرت امام خمینی(ره) «شهادت برای انسان‌ها عزت ابدی است»، شهید رئیسی با شهادت خود در راه خدمت و عاقب بخیری‌اش عزتی ابدی پیدا کرد که از تصور همه ما خارج بود، شاید هر سرنوشتی را الا شهادتی به این گونه مظلومانه و در اوج عزت برای او متصور بودیم.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: به واقع یکی از شایسته‌ترین افرادی که می‌توانست بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و منویات رهبری معظم را پیاده‌سازی کند، آیت‌الله رئیسی بود.
 
وی ادامه داد: انقلاب ما یک انقلاب جهانی است، کسی که می‌توانست بیانیه گام دوم را نه تنها در کشور اسلامی ما بلکه در جهان بشریت به منصه ظهور برساند، خادم‌الرضا شهید رئیسی بود.
 
براتی اظهار کرد: اگر در عملکرد چندین ساله شهید رئیسی تعمل کنیم می‌توانیم دریابیم که ایشان فردی جامع‌الاطراف بوده و عملکردی چند وجهی داشته است که همگان را به تحسین وامی‌دارد.
 
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بی‌جهت و بهانه از کسی تعریف نمی‌کند، اظهار کرد: حضرت آقا عملکرد کسی را بی‌دلیل تمجید نمی‌کند، اما در مورد شهید رئیسی و عملکرد دولتشان بارها و بارها لب به تمجید گشودند، حتی در پیام تسلیت برای شهادت ایشان چند عبارت را با شدت و حدت بیان کردند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به عبارت «رئیسی عزیز خستگی ناپذیر بود» از رهبر انقلاب گفت: همین یک تعریف برای آیت‌الله رئیسی کافی بود، شهید جمهور ما ادبیات اداری را تغییر دارد، کار را بی‌وقفه می‌کرد و در بند ساعات اداری و کاری نبود.
 
براتی در پایان گفت: هر کدام از ما در هر شان و منزلتی که هستیم باید به تاسی از رئیس جمهور شهید در راه رفع مشکلات مردم خستگی به خود راه نداده و مجدانه بکوشیم تا نام و نشانی نیک از خود به جای بگذاریم و به قول شهید سلیمانی عزیز«اول خود را شهید کنیم تا به مقام شهادت دست پیدا کنیم».
 
انتهای خبر/2001
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان