۰۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پنجشنبه

صبح قزوین عزت ملت ایران در قاب انقلاب اسلامی رخ‌نمایی می‌کند
کد خبر: ۳۶۶۹۸۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ ساعت: ۱۲:۲۶ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی استانداری قزوین:

عزت ملت ایران در قاب انقلاب اسلامی رخ‌نمایی می‌کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: امروز به واسطه همین ایستادگی‌ها و پایداری‌ها و مجاهدت‌ها زیباترین صحنه‌های عزت یک ملت را در قاب انقلاب اسلامی شاهد هستیم.

عزت ملت ایران در قاب انقلاب اسلامی رخ‌نمایی می‌کند
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، عباس کاظمی در مراسم گلبانگ چهل و پنجمين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی که صبح امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن اجتماعات کوثر قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: به لطف خدا انقلاب اسلامی ایران علی‌رغم میل بدخواهان و دشمنان نظام چهل و پنج ساله شد.
 
وی افزود: پرچم شعار انقلاب اسلامی ایران از همان آغازین روزهای پیروزی، عزت، سرافرازی، استقلال، برابری، عدالت، مبارزه با کفر و ظلم است.

جوان مومن، انقلابی و کارآمد ایران اسلامی عزت‌آفرین است
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین تصریح کرد: این انقلاب در شرایطی چهل و پنج ساله شد که دشمنان ما هیچگاه دست از توطئه و دشمنی علیه ایران اسلامی برنداشتند اما در مقابل چشم مردمان دنیا، جوانان ایرانی به عنوان نهال و شجره طیبه انقلاب اسلامی قد کشیدند و ثمرات آن امروز در سراسر جغرافیای ایران اسلامی و حتی فراتر از مرزهای کشور قابل دسترس و محسوس است.
 
وی عنوان کرد: همه این افتخارات به همت بلند جوان مومن، انقلابی و کارآمد ایران اسلامی ظهور و بروز یافته است که توانست چنین صحنه‌های را رقم زده و عزت‌آفرین باشد.
 
کاظمی خاطرنشان کرد: مسیری که در طول این چهل و پنج سال از عمر انقلاب اسلامی طی شد حقیقتاً یکی از نشانه‌های لطف الهی و حاکی از حقانیت راهی است که مردم در طول این سال‌ها پشت سر گذاشتند که قابل توجه و بررسی است که ما توانستیم در شرایطی چنین عظمتی بیافرینیم که برنامه سراسر منطقه این بود که اجازه ندهد استعداد و توان جوان ایرانی شکوفا شود.
 
حضور چشمگیر دختران دانش‌آموز و دانشجو در مراسم اعتکاف امسال
 
وی بیان کرد: اراده دشمنان انقلاب و نظام این بود که این امکان فراهم نشود که ما بتوانیم روی پای خود بایستیم و استقلال را تجربه کرده و آزادی را لمس کنیم، اما امروز به واسطه همین ایستادگی‌ها و پایداری‌ها و مجاهدت‌ها زیباترین صحنه‌های عزت یک ملت را در قاب انقلاب اسلامی شاهد هستیم.
 
این مسئول اضافه کرد: باید متولیان حوزه تعلیم و تربیت به این امور توجه کنند خصوصاً در روزهایی که دائماً تلاش می‌شود چهره جوان مومن ایرانی را وارونه و به گونه دیگری ترسیم و تفسیر کنند.
 
وی با اشاره به حضور پررنگ دانش‌آموزان در مراسم اعتکاف امسال خاطرنشان کرد: صحنه‌هایی که در ایام اعتکاف امسال رقم خورد واقعا بی‌سابقه است، سال گذشته که آن اتفاقات در کشور رخ داد خیلی‌ها اینگونه قضاوت کردند که کار نظام جمهوری اسلامی تمام است زیرا نسل جوان دچار انقطاع از اساس و شعار حقیقی و بنیادین انقلاب اسلامی شده است.
 
حضور 10 هزار و 700 معتکف در مراسم اعتکاف استان قزوین
 
کاظمی اظهار کرد: امسال شاهد حضور صحنه یک میلیون نفری معتکفین در مساجد کل کشور بودیم که درصد قابل ملاحظه‌ای از آنان جوان بودند و نکته جالب‌تر و جذاب‌تر اینکه جمعیت زیادی از آنان متشکل از دختران دانش‎آموز و دانشجو بودند.
 
وی عنوان کرد: در مراسم اعتکاف امسال، استان قزوین میزبان 10 هزار و ۷۰۰ معتکف بود که جمعیت دانشجو و دانش‌آموز آن قابل توجه بود که حقیقتا جای شکر دارد و چهره اصلی و حقیقی جوان ایرانی و نسل نو ایران اسلامی همین است و این مسیر به فصل الهی با قوت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/7003
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان