۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین یادواره شهدای خبرنگار غزه در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۶۶۵۵۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ ساعت: ۲۲:۲۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین:

یادواره شهدای خبرنگار غزه در قزوین برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین از برگزاری یادواره شهدای خبرنگار غزه در قزوین خبر داد.

یادواره شهدای خبرنگار غزه در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«صبح قزوین»، محمد کشاورز در نشست بصیرتی که عصر امروز همزمان با دهه بصیرت و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور اصحاب رسانه استان در سالن اقشار بسیج سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه دهه بصیرت و مقاومت چندین برنامه با هدف بصیرت‌افزایی پیش‌بینی شده است که با حضور اقشار مختلف مردمی، بسیج، حلقه‌های میانی، مساجد و کانون‌ها برگزار خواهد شد.


وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در ۸۰ روز گذشته تمام توان خود را به کار برد تا جنایت وحشیانه خود در غزه را سانسور کند و مانع انعکاس وحشی‌گری‌های خود در جهان باشد.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین افزود: به شهادت رساندن اهالی رسانه و خبرنگارانی که وظیفه انسانی خود را در بدترین و حساس‌ترین شرایط انجام می دادند از ابزارهای این رژیم منفور برای حذف منابع اطلاع‌رسانی جنایت‌هایش بود.

این مسئول  تاکید کرد: از شروع آخرین کشتار جمعی اسرائیل در غزه  ۱۰۶ خبرنگار به شهادت رسیدند که این رقم و عدد منحصر به فرد و ناراحت‌کننده است.

وی تاکید کرد: در همین راستا مراسم یادواره شهدای خبرنگار غزه توسط خبرنگاران بسیجی استان قزوین برگزار خواهد شد.

کشاورز تصریح کرد: این مراسم  ۱۶ دی ماه (شنبه) ساعت ۱۰ صبح در سالن آمفی تئاتر کتابخانه امام خمینی (ره) و با سخنرانی سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین در پایان خاطر نشان کرد: ارتباط با خبرنگاران فلسطینی از دیگر بخش‌های این برنامه خواهد بود و امیدواریم این برنامه با حضور اصحاب رسانه به شکلی متفاوت برگزار شود.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان